Alles over vakanties op én met de fiets

Amstel Goldrace 2009

m@rtin
Forum-lid

m@rtin 19 jan 2009 12:20

Dat gaat je niet lukken om je later aan een team toe te voegen als jezelf nog niet ingeschreven bent. Heb het net geprobeerd.

Snap de logica ook niet echt, je loopt eea onwijs te hypen en dan ga je ook nog eens met een nieuwe site de lucht in.

Ik heb maar 2 van de 7 mensen kunnen inschrijven, lekker handig.

Heb dus in de aanbieding 2 kaarten en een huisje voor 6 personen bij Landal (bovenop de Cauberg), alles tegen kostprijs in 1 koop.

Groet, Martin

brambk
Forum-lid

brambk 19 jan 2009 12:42

[quote="sammie"]Je kan nu mensen aan je Team toevoegen.[/quote]

Nog niet helemaal, ik heb drie vrienden toegevoegd en geaccepteerd, maar er staat er maar één in het rijtje.. Toch nog wel even in de gaten houden dus!

concorde
Forum-lid

concorde 19 jan 2009 14:03

Nu heb ik me vrijdagochtend ingeschreven. Ik zou een emailbevestiging krijgen. Maar niet dus. Heb de organisatiegemaild. Ik zat niet bij de lijst met deelnemens die vrijdagavond online stond.
Meer mensen met dit probleem?

geer
Forum-lid

geer 19 jan 2009 18:04

My god....11 pagina's binnen een paar dagen op dit forum....dat deze site nog niet overbelast is! :-)
De AGR begint een beetje 11-stedentocht-achtige ontwikkelingen te krijgen. Volgens mij had de bedenker (Van Vliet) dit ook voor ogen.
Het is erg druk. Dat ben ik met de meesten eens. Daarmee is het ook langs het hele parcours (150 km) best wel druk met toeschouwers. En op de bekende bergjes erg druk! Zelfs met slecht weer. Die 12.000 'gekken' nemen ook weer andere 'gekken' mee die komen kijken. Lachen toch! Hou je hier niet van, niet zeiken...dan kun je altijd nog file rijden tijden Limburgs Mooist of zo. Ik kan me herinneren van 2 jaar geleden hoe het daar was. Dat heb ik zelf bij de Amstel nooit mee gemaakt. Dus; het kan altijd erger!
Volgend jaar een loting, of krijgen we goldcard en silvercard houders. Ik bedoel. Hoe gaat de organisatie dit volgend jaar oplossen. De inschrijving is dan binnen 5 minuten vol? Kun je nog wel een huisje boeken voordat je ingeschreven bent? DE organisatie heeft een boel stuff om over na te denken!
De noviteiten waar ze over spraken in de nieuwsbrief zie ik zo 1,2,3 niet. Of ze doelen op Ideal (nooit gezien) of het pasta buffet van 10 E?
Ik ga snel een tafeltje boeken bij het Balkan restaurant in Valkenbrug. Voordat die ook vol zit.....

[edit] heee mijn 100e post; krijg ik nu een lintje?

kaatjelampekap
Forum-lid

kaatjelampekap 19 jan 2009 18:24

[quote="Concorde"]Nu heb ik me vrijdagochtend ingeschreven. Ik zou een emailbevestiging krijgen. Maar niet dus. Heb de organisatiegemaild. Ik zat niet bij de lijst met deelnemens die vrijdagavond online stond.
Meer mensen met dit probleem?[/quote]

Precies hetzelfde, zie pagina 8 van deze discussie. Ik heb gemaild maar nog geen antwoord gehad.
Ik vraag me af of dat mailen werkt want als je op verzend drukt verdwijnt alleen de tekst in de berichtbox en krijg je weer de melding type hier uw tekst. Dus voor de zekerheid maar 2 berichtjes gestuurd. Nu maar afwachten.

_cas_
Forum-lid

_cas_ 19 jan 2009 18:37

Toen ik mailde kreeg ik wel een bevestiging dat ze mijn bericht zullen beantwoorden. Het lukte mij ook niet via firefox en daarom heb ik het met IE geprobeerd en daarmee lukte het wel. Ik heb overigens ook nog geen antwoord gehad.

diamond
Forum-lid

diamond 19 jan 2009 20:06

Zojuist mijn naam aan een bestaand team toegevoegd
Hoofddeelnemer(degene die team aanmeld)krijgt bericht van AGR
om toestemming te geven om aanvrager toe te voegen aan dit team.
:D

gr aan de diehards:D:D:rolleye::rolleye:

richard_mtb
Forum-lid

richard_mtb 19 jan 2009 20:18

Ik heb zonet ook maar even een mailtje gestuurd naar het info adres. Volgens mij werkt dat formulier op de site niet helemaal lekker. Kreeg foutmeldingen. Ik heb dus ook mijn bankrekeningnummer gebruikt voor 5 vrienden aan te melden.... Hopelijk reageren ze snel en vervalt de inschrijving niet donderdag... We hebben ook al een huisje geboekt namelijk...

bmiller
Forum-lid

bmiller 19 jan 2009 21:07

Nu verwijzen ze van AGR de mensen die zich niet hebben kunnen inschrijven naar de http://www.interimsport.nl/fietschallenge/ Ben dus benieuwd hoe snel die ook vol is. Moet niet te massaal worden allemaal he.
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.

richard-w
Forum-lid

Gebruikersavatar richard-w 19 jan 2009 21:42

[quote="Richard_mtb"]Ik heb zonet ook maar even een mailtje gestuurd naar het info adres. Volgens mij werkt dat formulier op de site niet helemaal lekker. Kreeg foutmeldingen. Ik heb dus ook mijn bankrekeningnummer gebruikt voor 5 vrienden aan te melden.... Hopelijk reageren ze snel en vervalt de inschrijving niet donderdag... We hebben ook al een huisje geboekt namelijk...[/quote]

kun jij het geld dan niet overmaken. en dat je vrienden het dan gewoon contant aan jou geven dan is het toch ook opgelost?

rinse
Forum-lid

rinse 19 jan 2009 21:55

Vandaag heb ik de AGR-organisatie gebeld en het probleem van de niet in overeenstemming zijnde NAW gegevens/rekeningnummers voorgelegd. Zij hadden al een aantal mails (waaronder de mijne) hierover ontvangen en waren zich inmiddels bewust van het probleem. Echter ik kreeg niet de indruk dat zij zich hier bijzonder druk om maakten. Wat mij verbaasde. Als oplossing werd mij voorgesteld alsnog per e-mail de juiste NAW/rekeningnummer combinaties op te sturen en dan zou de betaling alsnog in orde komen.

Dus niet, zoals ik in mijn e-mail gedaan had, vragen of ieder teamlid alsnog via je eigen rekeningnummer aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, maar van alle teamleden alsnog per e-mail de juiste naam, adres, woonplaats en rekeningnummers opsturen. Dan komt het goed zijden ze.

Succes.

Hierbij ook het mailadres: info@amstelgoldrace.nl

Plaats reactie