Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2009?

Einstein
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Einstein 03 apr 2009 22:29

Vanmorgen rondje Leimuiden gedaan van 80 km. Het was prachtig weer om zonder beenstukken te fietsen.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 03 apr 2009 22:47

Vanmiddag via de achterhoek en de Posbank van Enschede naar Ede gefietst. Voor dit weer ben ik een stuk beter geschikt ;)
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

johanandijk
Forum-lid

johanandijk 03 apr 2009 23:06

dan ben ik je vast tegengekomen jeroen r heb ongeveer de zelfde route als jou tegengesteld gefietst!!

nu wel een gevoelig zitvlak de eerste keer weer na veel loop kilometers!!

groet johan
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;

jaapieo
Forum-lid

jaapieo 04 apr 2009 03:06

Heerlijk! zelf water gemorst over mijn benen, geweldig..

112 km vandaag pffff wel een rood kontje maar geen pijn :)

groetjes
mijn Flickr

rufio
Forum-lid

Gebruikersavatar rufio 04 apr 2009 22:11

Vandaag meegedaan met de Rabo Bergtour vanuit Ochten en daarna terug gefietst naar Nijmegen: 210km, 2000hm en 31.5 km/u (mede dankzij windmee op dijk terug naar huis).

Vond alleen de route niet super spectaculair, aantal wegen heen en terug gereden, maar er zaten gelukkig ook een paar wegen tussen die nieuw voor me waren.

indewind
Forum-lid

indewind 04 apr 2009 22:24

Een grijze zaterdag doorgebracht in het grensgebied onder Coevorden: de Coeverse Heuvelentocht. Grijs en een beetje nat en koud. Wat en verschil met een dag eerder.
De Duitse heuveltjes stellen weinig voor, maar wel mooi 124 km als voorbereiding op de AGR. Het zal een prachtige streek zijn, maar door de mist hebben we daar weinig van gezien. Wel was de route perfect aangegeven met heldere oranje bordjes voor en na een bocht. Daar kunnen anderen wat van leren.

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 04 apr 2009 22:25

[quote="Rufio"]210km, 2000hm en 31.5 km/u[/quote] Indrukwekkende cijfers :d

waterman
Forum-lid

waterman 04 apr 2009 22:46

afgelopen week veel gefietst na werk, gisteren mergelland gebied 105 km. en vandaag een rondje van 70 km.
vlak terrein gereden. Na morgen een uur klimtraining gedaan te hebben, kan ik ruim 300 km.
voor deze week noteren. T'is alleen nog maar werken en fietsen de laatste tijd.

klimman
Forum-lid

klimman 05 apr 2009 00:01

Vandaag vanuit Steinfurt (D) een toertocht gefietst van 95km door de Baumberge, een heuvelachtig gebied ten westen van Munster. De aanloop en het slot was redelijk vlak, maar in het middenstuk zaten een paar leuke klimmetjes. Het begon nat en was de hele rit heiig. Ik moet mijn gloednieuwe fiets (Specialized Roubaix) - gisteren opgehaald - direct een flinke poetsbeurt geven.

klimgeit
Forum-lid

klimgeit 05 apr 2009 12:38

Zaterdag weer eens een van mijn favoriete rondjes gereden, namelijk rondje Simpelveld - Maastricht - Withuis - Valdieu - De Plank - Loorberg - Mechelen en terug, ca. 80 km. Ik had me voorgenomen lekker relaxed te rijden, maar de wind zorgde er toch voor dat mijn hartslag zo rond de 160 kwam te liggen. Ik draaide erg lekker en schroefde het tempo na Maastricht op om met zijwind een gangetje van 35 km/h aan te houden. Na Dalhem ging het relatief vlak richting Valdieu, met een zacht briesje in de rug (even een km of 10 ontspannen) en genieten van de zon. Boven aangekomen in Aubel richting De Plank en van deze kant een van mijn favoriete stukken, vals plat of wat naar beneden, full trottle richting Slenaken - Mechelen en op huis aan. Nog op het laatste gedeelte me met een paar amateurs vergeleken, door heuvelop naar Eijs te kijken wie het eerste boven zou zijn, ik dus haha en dat met wollige benen!! Thuis als beloning direct mijn wol eraf geschoren, als je snel bent dan ook er snel uitzien, dan weten de mannen wat ze aan je hebben!!

Na 20 jaar nog steeds de l\'Alpe d\'Huez binnen het uur.

jeroenr
Forum-lid

jeroenr 05 apr 2009 13:12

[quote="johanandijk"]dan ben ik je vast tegengekomen jeroen r heb ongeveer de zelfde route als jou tegengesteld gefietst!!

nu wel een gevoelig zitvlak de eerste keer weer na veel loop kilometers!!

groet johan[/quote]

Op wat voor fiets rijdt je? Ik heb vele wielrenners gezien, dus zou best kunnen :). Ik zat op een CLX met blauw Columbia ('08) shirt.

Ik had het eerste uur wat last van het zitvlak en de spieren, maar daarna lekker warm gedraaid en nergens meer last van.
Cervélo & Cannondale

Plaats reactie