Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Positieve en negatieve ervaringen met users van dit forum
[quote="BigM"][quote="FW"]Slechte beurt voor MarkZ. Heb binnen een paar minuten na plaatsen van zijn verkooptopic per mail gereageerd. 2 dagen erna nog maar eens een reminder per PM gestuurd om vervolgens na een paar dagen te zien dat de spullen zijn verkocht (aan iemand die na mij had gereageerd).
Heb nog een pm gestuurd om aan te geven dat dit niet echt jofel is maar wederom geen reactie..[/quote]
kan zijn dat degene die gekocht heeft voor jouw gemaild heeft en niet in topic gereageerd heeft
[/quote]
Nee want dat bleek wel uit de berichten in het topic zelf. Uiteindelijke koper gaf dat zelf ook aan.
Heb nog een pm gestuurd om aan te geven dat dit niet echt jofel is maar wederom geen reactie..[/quote]
kan zijn dat degene die gekocht heeft voor jouw gemaild heeft en niet in topic gereageerd heeft
[/quote]
Nee want dat bleek wel uit de berichten in het topic zelf. Uiteindelijke koper gaf dat zelf ook aan.
Keurige afhandeling van Maurice mbt levering van pedalen. Snel, goed verpakt en goede communicatie. Dank.
remmetjes van Trihans: duidelijk afspraken, heel goedkoop en goed genoeg, prima.
aero disc cover van Bundes: duidelijke afspraken en netjes geleverd. Nou nog kijken of ie past.
En nu weer aan de knutsel.
aero disc cover van Bundes: duidelijke afspraken en netjes geleverd. Nou nog kijken of ie past.
En nu weer aan de knutsel.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Zojuist een leuke training gedaan op de vandaag ontvangen Tacx Satori van Sjax.
Had eigenlijk alleen de foto bekeken en niet verder dan dat, maar hij ziet er keurig uit en alle accesoires inclusief doos heb ik inmiddels in mijn bezit.
Keurig netjes en snel afgehandeld zoals we het graag zien !
Nogmaals, bedankt Sjax !
Had eigenlijk alleen de foto bekeken en niet verder dan dat, maar hij ziet er keurig uit en alle accesoires inclusief doos heb ik inmiddels in mijn bezit.
Keurig netjes en snel afgehandeld zoals we het graag zien !
Nogmaals, bedankt Sjax !
Gezelligheid kent geen tijd
Gisteren Wielset gekocht van Wesley. Goede afspraken gemaakt en op weg naar Deventer. Het adres was misschien enigzins lastig te vinden volgens Wesley (nieuwbouwwijk), maar m'n navigatie loodste mij er feilloos naar toe.
Vandaag vrij genomen om m'n huis te schilderen, vroeg begonnen zodat ik daarna nog even kon fietsen met m'n nieuwe wielen. Ging prima.
Vandaag vrij genomen om m'n huis te schilderen, vroeg begonnen zodat ik daarna nog even kon fietsen met m'n nieuwe wielen. Ging prima.
Klimmen is zwaar!!!
-
- Forum-lid
Casran kwam zelf met zijn Cervelo P2C naar hier de fiets ziet er top uit ben er zeer tevreden mee!
Cervelo S2-Sram red-3T-Zipp 404/Fulcrum zero\'s