roderaaf schreef:Wat ik al schreef wordt bevestigd in Sportwereld:
KNIP.
Dat is relaxer, minder geforceerd.' (nvh)
En dit is op één of andere manier boeiend?
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
de boef van parma schreef:Sex en fietsen? Kan dat topic niet zo snel vinden...........
DC schreef:roderaaf schreef:Wat ik al schreef wordt bevestigd in Sportwereld:
KNIP.
Dat is relaxer, minder geforceerd.' (nvh)
En dit is op één of andere manier boeiend?
michelvd schreef:Scepticus schreef:sevenstorck schreef: een attest is een briefje van de doktor dat je een middel dat op de dopinglijst staat mag gebruiken
k heb eens gehoord dat dat er 23 waren
verklaard een hoop
Dát zou mooi zijn: briefje van de dokter en lekker ongestraft EPO gebruiken.
Ofwel: zo simpel werkt het dus niet.
Dus nogmaals de vraag: had Armstrong een attest om synthetisch testosteron te mogen nemen en zo ja: bron?
Ik kan het me haast niet voorstellen namelijk.
Ik kan mij dat ook slecht voorstellen, dat had dan allang breed uitgemeten geweest in de franse pers.
GastheerG schreef:Wie dit leuk vind om te volgen. Een uitvoerig interview met Johan Bruyneel over de come back van Lance:
http://www.sportwereld.be/Article/Detai ... =GBI20EKLA
simic schreef:Wat ik mij afvraag is, hij zegt wel dat hij aan de TDF gaat deelnamen, maar wie zegt dat hij mag gaan van zijn ploeg waar hij gaat rijden, ik bedoel misschien is hij wel niet goed genoeg om eraan deel te nemen en je offert wel je hele ploeg aan zo'n renner op.
PinaF4:13 schreef:simic schreef:Wat ik mij afvraag is, hij zegt wel dat hij aan de TDF gaat deelnamen, maar wie zegt dat hij mag gaan van zijn ploeg waar hij gaat rijden, ik bedoel misschien is hij wel niet goed genoeg om eraan deel te nemen en je offert wel je hele ploeg aan zo'n renner op.
Maja daar heet hij ook THE BOSS voor. Armstrong gaat zoiezo denk ik bij Bruyneel fietsen dus Astana en ik denk dat Armstrong zijn trainingen zodanig en zorvuldig doet dat hij op en top is en zeker gaat meedoen in de TDF '09.
BTW Contador gaat denk ik niet knechten, miss de russische geldschieter van Katoesya die hem een aanbod gaat doen.
Who knows