Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Mart Smeets

groenespicht
Forum-lid

groenespicht 10 jul 2008 20:35

rob74 schreef:
Groene Spicht schreef: ALLEZ....1 schrale troost! BELG is de afkorting van Ben Eerst Limburger Geweest.
:p

Volgens zijn alleen Limburgers trots op Limburg. Nederlandse Limburgers worden door Ollanders in de zeik gezeik en Belgische Limburger worden door de Belgen voor gek gezet. Ik zou geen Limburger willen zijn, dan nog liever een Vlaming,...

Goed zo Rob...als jij dat wil...waar woon jij? Vast en zeker niet in Limburg:d Ik snap niet waarom "Ollanders Limburgers in de zeik gezeiken" :) en waarom je dan nog liever een Vlaming bent...??:D:D:D
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

kool486
Forum-lid

kool486 10 jul 2008 20:48

ik mag wel over die Smeets, heeft veel kennis van zake.
de avondetappe met Wust en Deutekom vond ik geslaagd. Smeets kon er ook niets aan doen dat de dames maar een tourfavoriet hadden.hield het gesprek wel gaande.
schaatsers zijn erg sterk door de vele trainingsarbeid. vroeger wel met Hilbert en Yep gefietst, was altijd erg blij als ik thuis weer onder de douche zat!

tour TV wissel ik de NOS af met onze Belgische vrinden.
Funny the way it is

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 10 jul 2008 21:14

havana schreef:Dan nog liever Hugo Walker :D

"Kirchen, gaat ie schakelen denk iiiiiiiiiiiiiiiiiiik !"
"Komt die demaragèèèèèèè !"
"Prima tempo, tien met een griffel"
"Ploegleidertje, ploegleidertje, is dat nu wel nodig?"
"En dan houden we ermee op, hier op Alpe d'Huez"
"Frank Schleck, rijdt de Alpe op in een minuutje of tieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!"
"Ricco jongen, die dat nou niet!"
"Weg is vochtig, band schiet door, natuurlijk: een valpartij!"

Met een beetje fantasie kan ik me er wel wat bij voorstellen.
Zou geen gek idee zijn tijdens een bergetappe ofzo.
:rolleye::D

lior63
Forum-lid

lior63 11 jul 2008 10:13

Als je zo'n nogal negatief topic aanzwengelt, moet je ook eerlijk zijn.
Gisteren de docu met Greg Lemond gezien.
Geen op de voorgrond dringende Smeets, geen zelfverheerlijking, maar een mooie documentaire. Hij kan het dus wel.

moustache
Forum-lid

moustache 11 jul 2008 10:32

lior63 schreef:Als je zo'n nogal negatief topic aanzwengelt, moet je ook eerlijk zijn.
Geen op de voorgrond dringende Smeets, geen zelfverheerlijking, maar een mooie documentaire. Hij kan het dus wel.

Mee eens. Mart en docu's gaan prima samen!

Daarbij vind ik hem maar 10% vervelend in de avondetappe. Hij heeft gewoon een aparte manier van interviewen en op zich kan ik daar prima mee leven.

frenkie
Forum-lid

frenkie 11 jul 2008 10:38

lior63 schreef:Als je zo'n nogal negatief topic aanzwengelt, moet je ook eerlijk zijn.

Ik was ook blij verrast
De gasten van de avondetappe van gisteravond werd ik alleen niet echt blij van. Gisteravond voor het eerst deze tour maar gezapt naar wat anders. Toch liever een uitzending met oud renners ipv jaap de hoop scheffer die denkt dat wij "consensus" een moeilijk woord vinden en het dus maar even uit gaat leggen. Toen vervolgens die vrouw "nog even een wijntje ging kopen voor mart en jaap" was ik er klaar mee
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift

casran
Forum-lid HC

casran 11 jul 2008 18:05

Dario schreef:
C a s r a n schreef:Ik en bij mijn weten de meeste Vlamingen hebben er geen probleem mee. De schraperige g's en taalgebruik op de NOS is mij veel lachwekkender eigenlijk.

Ek heloof toh eht dat uitsluitend West-Vlamingen zijn accent niet geel genderlijk venden eerlijk hezehd! En ik kan me moeilijk voorstellen dat er iemand is die zijn stemgeluid NIET irritant vindt... Maar soit! ...

Hans De Clercq is niet eens een West-Vlaming, maar een Oost-Vlaming (afkomstig van Nevele, wonende in Knesselare, zo'n 10km verder).
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 11 jul 2008 19:45

kool486 schreef:ik mag wel over die Smeets, heeft veel kennis van zake.

Smeets verstand van wielrennen? Misschien van wielrennen van 20 jaar geleden, maar niet van het huidige wielrennen. 't NK was wel het toppunt, Smeets kent helemaal niemand op een paar mannen van Rabo na. Zelfs Heyboer en Cohnen kan hij niet uit elkaar houden. Als je bij Rabo, Skill of een andere PT ploeg rijdt werd je voor vol aangezien door Mart, hij kon niet minachtend genoeg doen over de CT ploegjes. Alsof die renners niet hetzelfde NK aan het rijden waren, een aantal van die renners hebben al her en der getekend o.a. bij Vacance Soleil. Dus volgend jaar hebben ze een ander shirtje aan en dan worden ze wel voor vol aangezien door Mart.

Ze moeten gewoon een goede speaker het commentaar met bijv Ducrot laten verzorgen. Die kunnen ook de tijd gewoon vol kletsen, maar die kennen wel alle renners en weten wat de meeste gepresteerd hebben.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 11 jul 2008 19:51

Volgens mij vond ik nog nooit een aflevering van de avondetappe zo ergerlijk als dat gezeik van die wijnmuts gisteren.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

kip
Forum-lid

kip 11 jul 2008 22:15

Idd ik vond het ook gewoon disrespectvol hoe zo'n domme muts over De Hoop Scheffer z'n 'achterkantje' sprak waar hij bij zat, eerst noemde ze hem 'de gast' omdat ze volgens mij niet wist wie het was, niveautjeeeeee 0,0.

paulusr3
Forum-lid

paulusr3 12 jul 2008 00:09

Timo 2.0 schreef:Volgens mij vond ik nog nooit een aflevering van de avondetappe zo ergerlijk als dat gezeik van die wijnmuts gisteren.

Ik heb me ook geirriteerd aan dat mens!!!! Smeets kennende heeft ie er nog wel een 'gezellig' avondje/nachtje van gemaakt.....;)
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;

briekco
Forum-lid

briekco 14 jul 2008 00:31

De logica van wielerjournalisten ontgaat mij soms, zowel bij Smeets als bij Wuyts:
* als Devolder afwachtend koerst omdat de TdF nog lang en zwaar is heet dat "slim". Datzelfde gedrag heet bij Evans "laf".
* de herhaalde stelling dat dze TdF mager bezet is begrijp ik evenmin. Wie missen we? Vino? Rasmussen? Mancebo? Basso? Landis? Mayo? Der Jan? Alleen het ontbreken van Contador is jammer.
http://lbl99.skynetblogs.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie