craze en zijn hulptroepen komen die zondag!!!
mijn vaste fietsgroepje doet mee en ik heb ook wat mensen van het RPM 'em enthousiast gemaakt dus als men het goed vindt komen wij met zijn zessen die zondag.
of we mee-eten bij de duivelsberg weet ik nog niet (moeders heeft dan de soep klaar!) maar wellicht drinken we wel een pintje daaro!!
allemaal locals die graag een stukje 'wegfietsen' en die vervelende pukkels proberen te bedwingen......verdwalen is er dus niet bij:-)
tot dan fooks!
Forumrit Berg en Dal 9 maart
Lijkt me leuk om ook mee te gaan! Voor de goede sfeer en om de gezichten achter de nicknames eens te zien. Uiteraard ook om de nodige kilometers te maken (eerste klimkilometers van het jaar). Ik vertrek dan rond 8:15u uit Amsterdam en kan evt. een persoon meenemen. Hopen op een beetje goed weer!
Haha, anders knutsel je zelf toch wat in elkaar? Beetje havermout, glucosestroop en een 'fancy' papiertje eromheen.
Als het echt een te grote groep wordt red ik het ook wel met mn eigen voedsel hoor .
@bluebird: Was jij niet ook bij de forumrit op de Posbank vorig jaar?
Als het echt een te grote groep wordt red ik het ook wel met mn eigen voedsel hoor .
@bluebird: Was jij niet ook bij de forumrit op de Posbank vorig jaar?