Gazelle Goldline Fixed Gear Customized
-
- Forum-lid
Mooie fiets, alleen zou ik het crankstel van de andere kant wel eens willen zien!
@superrose, ja daar zat ik zelf ook al aan te denken. Maar het zou nu goed passen vanwege het klassieke uiterlijk. Ik denk alleen dat als ik er hoge zwarte velgen onder zet met zwarte spaken een plat, modern, egaal zwart zadeltje beter zou staan. En het is ook stukkie goedkoper natuurlijk
[quote="Walter G"]Mooie fiets, alleen zou ik het crankstel van de andere kant wel eens willen zien![/quote]
Ik ga binnenkort met betere camera en beter licht nog ns wat foto's maken.
[quote="Walter G"]Mooie fiets, alleen zou ik het crankstel van de andere kant wel eens willen zien![/quote]
Ik ga binnenkort met betere camera en beter licht nog ns wat foto's maken.
Hmmmm, lastig. Eerlijk gezegd zat ik al een beetje te twijfelen over deze verandering.
Veel beter zal de fiets er niet op worden want ik heb nu supersterke open pro wielen.
Maar persoonlijk lijkt mij een zwarte wielset met halfhoge velgen en zwarte spaken wel mooier dan dat het nu is. Ik denk toch dat er dan genoeg zilver alu over blijft. Namelijk : stuur(wat er van te zien is dan), stuurpen, zadelpen, en de naven. Omdat er nu zoveel glimmend alu in zit lijkt de fiets meer van vroeger, wat eigenlijk niet de bedoeling is.
Jammer dat ik geen photoshop-vaardigheden bezit want het is nu toch vrij lastig in te beelden.
Veel beter zal de fiets er niet op worden want ik heb nu supersterke open pro wielen.
Maar persoonlijk lijkt mij een zwarte wielset met halfhoge velgen en zwarte spaken wel mooier dan dat het nu is. Ik denk toch dat er dan genoeg zilver alu over blijft. Namelijk : stuur(wat er van te zien is dan), stuurpen, zadelpen, en de naven. Omdat er nu zoveel glimmend alu in zit lijkt de fiets meer van vroeger, wat eigenlijk niet de bedoeling is.
Jammer dat ik geen photoshop-vaardigheden bezit want het is nu toch vrij lastig in te beelden.
-
- Forum-lid
Zo was ie eerst ook nog...
Zo was ie eerst ook nog...
Ik ben zelf ook opzoek naar een ander zadel, ik heb een selle italia Flite TT gezien en die is zeer strak.
Ik heb nu een oude flite met gel, en die is me te zacht!
Het enige is dat die niet helemaal zwart is, maar dat is minder storend dan dat het zo op een plaatje lijkt.
Bij mijn fm. 75 euro, maar mischien op marktplaats ofzo goedkoper te krijgen.
Ik heb nu een oude flite met gel, en die is me te zacht!
Het enige is dat die niet helemaal zwart is, maar dat is minder storend dan dat het zo op een plaatje lijkt.
Bij mijn fm. 75 euro, maar mischien op marktplaats ofzo goedkoper te krijgen.
mijn Flickr
Stuurpen kan ook van thomson toch?
Anders gewoon syntace, lekker zwart en strak.
Met de bandjes kan knallen, ik heb net fluo gele Michelin pro3race bandjes gekocht voor mijn Cervelo. Die heb ik inmiddels ook voorzien van een zwarte arione (37 euri :p) en zwart stuurlint. Dat staat top
Anders gewoon syntace, lekker zwart en strak.
Met de bandjes kan knallen, ik heb net fluo gele Michelin pro3race bandjes gekocht voor mijn Cervelo. Die heb ik inmiddels ook voorzien van een zwarte arione (37 euri :p) en zwart stuurlint. Dat staat top
Voorproefje, betere foto's volgen als het buiten allemaal weer wat schoner is.
[img=http://is.pinkbike.com/photo/4478/pbpic4478752.jpg]
[img=http://is.pinkbike.com/photo/4478/pbpic4478752.jpg]