Fietsfanaten gezocht ZH
[quote="Trudie"]
Hm, dat betekent dus dat ik moet omrijden over de nieuwe fietsbrug over de A4. Geen idee waar ik dan uitkom. Maar goed, ik zal wel iets herkennen.[/quote]
als je helemaal doorrijd over de brug rijd je tegen "de Vliet" aan, je gaat dan linksaf, na plm een kleine km aan je linkerhand de Sligro.
succes!
Hans
Hm, dat betekent dus dat ik moet omrijden over de nieuwe fietsbrug over de A4. Geen idee waar ik dan uitkom. Maar goed, ik zal wel iets herkennen.[/quote]
als je helemaal doorrijd over de brug rijd je tegen "de Vliet" aan, je gaat dan linksaf, na plm een kleine km aan je linkerhand de Sligro.
succes!
Hans
Cannondale F 800 XT
Cannondale Synapse Carbon SL Ultegra SL
Haro SR 24
Cannondale Synapse Carbon SL Ultegra SL
Haro SR 24
[quote="body"]Als het me gaat lukken dan ben ik ook van de partij, verzamelplaats: Voorburg (sligro) Westvlietweg 62?[/quote]
Hey Body gezellie, gaat het er toch nog eens van komen..Je hebt trouwens de goede Sligro!!
1. Flex
2. Daniel (tourgide)
3. Jan (99%)
4. Bach
5. Trudi
6. Body
Hey Body gezellie, gaat het er toch nog eens van komen..Je hebt trouwens de goede Sligro!!
1. Flex
2. Daniel (tourgide)
3. Jan (99%)
4. Bach
5. Trudi
6. Body
Flexje
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die schud ik ter plekke wel uit mijn mouw hoor. Geen probleem. Beetje afhankelijk van de wind en andere weersomstandigheden.
Less is bore
Ik ben er ook bij 4 november, Flex
1. Flex
2. Daniel (tourgide)
3. Jan (99%)
4. Bach
5. Trudi
6. Body
7. Nikos
Ik zou voor de 11de nov een route guiden. Omdat ik nu niet zeker weet of ik die dag wel kan, kunnen we 'm wat mij betreft ook de 4de rijden; Daniel.
Hoe dan ook, deze had ik in gedachten. Een route door de polder met weinig stoplichten.
-start Voorburg
-Leiden
-Alphen
-Bodegraven
-Gouda
-Zoetermeer
-en terug in Voorburg
Totaal zo'n 75 km. We kunnen de route makkelijk verlengen door bij Bodegraven naar Driebruggen te rijden en via Reeuwijk of Haastrecht terug naar Gouda. Hangt een beetje van het weer af.
Tips voor mensen die niet in de buurt van Voorburg wonen:
Leiden: aanhaken in Leiden bij de kruising tussen het spoor naar Utrecht, de Vliet en Polderpark Gronesteyn.
Rotterdam: vanaf Gouda richting Rdam rijden
Westland: geen short-cuts
Zoetermeer: spreekt voor zich, route loopt daar over het fietspad langs de A12.
Tot zondag.
Nikos.
1. Flex
2. Daniel (tourgide)
3. Jan (99%)
4. Bach
5. Trudi
6. Body
7. Nikos
Ik zou voor de 11de nov een route guiden. Omdat ik nu niet zeker weet of ik die dag wel kan, kunnen we 'm wat mij betreft ook de 4de rijden; Daniel.
Hoe dan ook, deze had ik in gedachten. Een route door de polder met weinig stoplichten.
-start Voorburg
-Leiden
-Alphen
-Bodegraven
-Gouda
-Zoetermeer
-en terug in Voorburg
Totaal zo'n 75 km. We kunnen de route makkelijk verlengen door bij Bodegraven naar Driebruggen te rijden en via Reeuwijk of Haastrecht terug naar Gouda. Hangt een beetje van het weer af.
Tips voor mensen die niet in de buurt van Voorburg wonen:
Leiden: aanhaken in Leiden bij de kruising tussen het spoor naar Utrecht, de Vliet en Polderpark Gronesteyn.
Rotterdam: vanaf Gouda richting Rdam rijden
Westland: geen short-cuts
Zoetermeer: spreekt voor zich, route loopt daar over het fietspad langs de A12.
Tot zondag.
Nikos.
Goedenavond allemaal,
Voor de duidelijkheid, zondag 4 november a.s. wordt er dan op de MTB gereden of op de racefiets? Aanhaken bij park Cronestein, spoorbrug is voor mij ideaal (woon in Roomburg) dus als er "geracefietst" gaat worden ben ik hoogstwaarschijnlijk van de partij!
Voor de duidelijkheid, zondag 4 november a.s. wordt er dan op de MTB gereden of op de racefiets? Aanhaken bij park Cronestein, spoorbrug is voor mij ideaal (woon in Roomburg) dus als er "geracefietst" gaat worden ben ik hoogstwaarschijnlijk van de partij!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind het rondje prima. Maar met de gemiddelde zuidwestenwind heb je mooi het hele 2e deel tegenwind
Snelheid ligt niet hoog in deze tijd van het jaar, reken op 27-28 gemiddeld. Nu hard rijden is trainingstechnisch niet slim.
Snelheid ligt niet hoog in deze tijd van het jaar, reken op 27-28 gemiddeld. Nu hard rijden is trainingstechnisch niet slim.
Less is bore
-
- Forum-lid
Ben herstellende van griep. Dacht al: hoe kan het dat ik het zo koud heb, afgelopen zaterdag. Misschien ben ik er bij, kijk ook even naar m'n andere groepje.
Er is noordenwind voorspeld.
Er is noordenwind voorspeld.