Pagina 14 van 15
Geplaatst: 03 jun 2008 11:16
door dogestyle
Ik snap dat ervaringen van anderen belangrijk kunnen zijn in de overwegingen wel of niet een wiel te kopen maar hoe test jij zelf de aerodynamica van een wiel? Daar komen gerenormeerde bladen als tour om de hoek waarbij toevallig dit wiel op dit niet erg goed naar voren kwam...
Groet
Geplaatst: 03 jun 2008 11:32
door daniel1975
de zwarten schreef:
google zegt hetvolgende (maar ik verzwijg gemakshalve lightweights):
Resultaten 1 - 10 van circa 11.100 voor mavic r sys failure (0,05 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 79 voor campagnolo shamal failure (0,25 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 601 voor campagnolo neutron failure (0,27 seconden)
En wie ben ik dan om dit niet ff voor LW te doen:
Resultaten 1 - 10 van circa 445.000 voor lightweight failure (0,76 seconden)
Geplaatst: 03 jun 2008 11:32
door de zwarten
mspoon schreef:Mij zelf en de mensen die deze wielen getest hebben zijn er zeer over te spreken, mensen die met deze wielen geen ervaring hebben (en daar gaat het constant fout op dit forum) lopen maar een beetje achter de rest van de kudde aan die zelf erg merk gebonden zijn. Dat noemen jullie kritisch.
Ik noem dat achteloosheid en schandalig.
Zelf testen en je oprechte ervaring en mening door geven, daarmee help je mensen een juiste keuze maken.
Zorg dan ajb dat je mening niet gestaafd wordt met het argument dat, "wie ze niet kan betalen moet er over zwijgen".
De wielen op zich zullen wel niet faut zijn, maar gezien de verschillen tussen kwaliteitswielen tegenwoordig toch al niet groot zijn is elk verschilpunt belangrijk in de afweging. En dan moet je niet klakkeloos zeggen dat ze fantastisch zijn, terwijl heel wat andere wielen dat nog meer zijn en je dus zelf niet kritisch bent. Ik ben absoluut niet merkgebonden overigens. Maar ik heb een zwak voor duurzame en slimme technologie. Ik zie geen van beide in de R-SYS.
Geplaatst: 03 jun 2008 11:48
door amclassic-fan
Daniel1975 schreef:de zwarten schreef:
google zegt hetvolgende (maar ik verzwijg gemakshalve lightweights):
Resultaten 1 - 10 van circa 11.100 voor mavic r sys failure (0,05 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 79 voor campagnolo shamal failure (0,25 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 601 voor campagnolo neutron failure (0,27 seconden)
En wie ben ik dan om dit niet ff voor LW te doen:
Resultaten 1 - 10 van circa 445.000 voor lightweight failure (0,76 seconden)
Tijd voor een weekendje London om je Engels een beetje op te halen. "Lightweight" wordt iets vaker gebruikt dan alleen door Carbonsports. Voeg eens Ventoux of Obermayer toe
de zwarten schreef: Ik ben absoluut niet merkgebonden overigens. Maar ik heb een zwak voor duurzame en slimme technologie. Ik zie geen van beide in de R-SYS.
Precies, ik rij gewoon met 't spul dat ik krijg
:D. Als ik de meeste wielsets van Mavic zie van de afgelopen jaren, dan komen alle vernieuwingen van de marketingafdeling en niet omdat het technisch er beter van wordt.
Geplaatst: 03 jun 2008 11:51
door lvgh
Daniel1975 schreef:de zwarten schreef:
google zegt hetvolgende (maar ik verzwijg gemakshalve lightweights):
Resultaten 1 - 10 van circa 11.100 voor mavic r sys failure (0,05 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 79 voor campagnolo shamal failure (0,25 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 601 voor campagnolo neutron failure (0,27 seconden)
En wie ben ik dan om dit niet ff voor LW te doen:
Resultaten 1 - 10 van circa 445.000 voor lightweight failure (0,76 seconden)
Ik ga niet de moeite doen om het na te kijken maar hier zitten vast veel hits tussen van andere (te) lichte onderdelen..
Geplaatst: 03 jun 2008 13:00
door maus_1990
LVGH schreef:Daniel1975 schreef:de zwarten schreef:
google zegt hetvolgende (maar ik verzwijg gemakshalve lightweights):
Resultaten 1 - 10 van circa 11.100 voor mavic r sys failure (0,05 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 79 voor campagnolo shamal failure (0,25 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 601 voor campagnolo neutron failure (0,27 seconden)
En wie ben ik dan om dit niet ff voor LW te doen:
Resultaten 1 - 10 van circa 445.000 voor lightweight failure (0,76 seconden)
Ik ga niet de moeite doen om het na te kijken maar hier zitten vast veel hits tussen van andere (te) lichte onderdelen..
Bij deze dan maar:
Resultaten 1 - 10 van circa 220.000 voor lightweight standard failure (0,35 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 474 voor lightweight Obermayer failure (0,3
Resultaten 1 - 10 van circa 553 voor lightweight Ventoux failure (0,31 seconden)
Geplaatst: 03 jun 2008 16:34
door blehh
Is het niet een beetje 'dom' om op de google manier te bekijken of iets wel dan niet goed is? Of is dit reine komedie?
Geplaatst: 03 jun 2008 16:37
door bike_add1ct
Google heeft altijd gelijk, dat weet je toch
Geplaatst: 03 jun 2008 16:46
door scepticus
Op wielertoerist.be geeft 'slooping' 2x zoveel hits als 'sloping'
Geplaatst: 03 jun 2008 16:58
door de zwarten
Maar op google is het omgekeerd
Geplaatst: 03 jun 2008 17:06
door scepticus
Dan is Google kennelijk slimmer dan de gemiddelde WT.be'er
Geplaatst: 03 jun 2008 18:08
door mtbfool
Tja ik heb geen Rsys wielen maar heb wel me bike gespoten in de kleur van de nippels van de Rsys wielen en ik kan je verzekeren dat is me toch een mooie kleur groen.
grtz;mtbfool