Single-speed
Toe-clips inderdaad. Die zijn tenminste 'sneaker-compatible'
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Uhm ik heb even een algemene vraag :
Ik heb een fixed gekocht een tijdje geleden alleen het frame was te groot (lang verhaal) , nu heb ik een andere op komst en ik wil graag de opbouw weergeven en had daarbij best wel wat vragen m.b.t. de opbouw. Kan ik dat hele verhaal in dit single-speed-topic plaatsen of kan ik een speciaal topic ervoor openen.
Grtz.
Rubenio
Ik heb een fixed gekocht een tijdje geleden alleen het frame was te groot (lang verhaal) , nu heb ik een andere op komst en ik wil graag de opbouw weergeven en had daarbij best wel wat vragen m.b.t. de opbouw. Kan ik dat hele verhaal in dit single-speed-topic plaatsen of kan ik een speciaal topic ervoor openen.
Grtz.
Rubenio
Meer dan de helft van de hier geplaatste fietsen zijn fixed, dus.... (Technisch gezien is een Fixie natuurlijk gewoon een single speed zonder freewheel )
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
[quote="W0uter"]gooi het er maar gewoon in, alhoewel ik ook wel voor een speciale singlespeed/fixie afdeling ben, net als het mountainbike deel.[/quote]
Jah dat lijkt me ideaal , kan dat echt niet ingevoegd worden?
Op die manier word het allemaal een stuk overzichtelijker. Ik bedoel relatief gezien is het singlespeed topic behoorlijk groot vergleken met het het mtb-forum gedeelte.
Enfin, tot die tijd hier verder...
Jah dat lijkt me ideaal , kan dat echt niet ingevoegd worden?
Op die manier word het allemaal een stuk overzichtelijker. Ik bedoel relatief gezien is het singlespeed topic behoorlijk groot vergleken met het het mtb-forum gedeelte.
Enfin, tot die tijd hier verder...
Is er al eerder de optie geoperd om een apart singlespeed/fixed gedeelte te maken op het forum en is dat toen afgeslagen? Ik vind namelijk vooral dat dit topic verkeerd staat vanwege het sub-forum waar het in staat:
FietsCafe
Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.
Het gaat toch wel degelijk over fietsen? Ik begrijp dat Remon@ het hier begonnen is met in zijn achterhoofd de gedachte dat er misschien wel helemaal geen animo voor zou zijn maar er zijn toch behoorlijk wat singlespeerders en belangrijker: er komen er veel bij.
@mods , wat is jullie standpunt hierover?
Wat mij betreft is 2 singlespeed gedeeltes in het Race en het Mtb forum te groot maar 1 sub-forum zou wel leuk zijn.
Grtz.
Rubenio
FietsCafe
Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.
Het gaat toch wel degelijk over fietsen? Ik begrijp dat Remon@ het hier begonnen is met in zijn achterhoofd de gedachte dat er misschien wel helemaal geen animo voor zou zijn maar er zijn toch behoorlijk wat singlespeerders en belangrijker: er komen er veel bij.
@mods , wat is jullie standpunt hierover?
Wat mij betreft is 2 singlespeed gedeeltes in het Race en het Mtb forum te groot maar 1 sub-forum zou wel leuk zijn.
Grtz.
Rubenio
@ rubenio: mss je post ook even melden bij de mods via het meld knopje onderaan, dan weet je zeker dat ie gezien wordt.
Goed voorstel overigens. +1
Goed voorstel overigens. +1
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Ik had inderdaad niet gedacht dat dit 1 van de leukste en best bezochte topics zou worden!
Gr. Rémon@