Commentaar op commentaar
Zelden een commentator gezien die zoveel kritiek krijgt als Van den Berg. Zelfs Zijkstra is nog beter te pruimen dan Joris.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Rivka en Danny een fijn duo bij de analyses. Danny zou inderdaad gewoon het tv commentaar moeten doen. Dat was altijd mijn reden om naar Eurosport te gaan. Kroon ook prima.
Hier gewoon NOS dus, ondanks Ducrot.
Hier gewoon NOS dus, ondanks Ducrot.
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
Dijkstra is wel te hebben vind ik. En in combi met Ducrot was het wel grappig die twee. Je moest alleen wel zelf heel goed opletten want zij misten heel wat belangrijke dingen tijdens de koers.
Vd Berg is mij te ambetant. Heel zelfverzekerd terwijl hij de plank af en toe finaal misslaat.
Wuyts ben in inmiddels ook spugbeu!! Die klets alleen maar door, luistert amper naar de Cauwer behalve als hij hem een van zijn totaal irrelevante vragen stelt.
Dus laveer ik nu maar tussen vrt en nos. Soort compromis
Eigenlijk zou je een dual stereo functie moeten hebben bij het wiellercommentaar. Wuyts op I en de Cauwer op II. Kun je I uitzetten en alleen II luisteren. De Cauwer herhaalt toch altijd eerst wat Wuyts zegt voor hij antwoord
Vd Berg is mij te ambetant. Heel zelfverzekerd terwijl hij de plank af en toe finaal misslaat.
Wuyts ben in inmiddels ook spugbeu!! Die klets alleen maar door, luistert amper naar de Cauwer behalve als hij hem een van zijn totaal irrelevante vragen stelt.
Dus laveer ik nu maar tussen vrt en nos. Soort compromis
Eigenlijk zou je een dual stereo functie moeten hebben bij het wiellercommentaar. Wuyts op I en de Cauwer op II. Kun je I uitzetten en alleen II luisteren. De Cauwer herhaalt toch altijd eerst wat Wuyts zegt voor hij antwoord
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ik begon idd Ducrot en Dijkstra te waarderen. Missen wel eens wat maar vind het eigelijk wel leuk commentaar. Van den Berg ben ik niet kapot. Die flauwe woordgrappen, echt niet te doen. En ook wat Nelissen betreft draai een beetje bij, vond het echt een irritant mannetje maar heeft wel veel kennis, Dat is ook wel fijn. Dus als Dijkstra weer present is, ben ik tevreden over NOS.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Hahaha Enzzo, jij maakt je steeds belachelijker in mijn ogen. Volgens mij is het laatste wat Karsten Kroon wil, zichzelf bewijzen.
Ik kijk nu naar de NOS (ondanks ducrot)
Belg is mij te zeurderig en te chauvinistisch.
Eurosport teveel reclame.
Voordeel van Eurosport is dat je audio kan aanpassen naar Engels. Dan krijg je erg prettig en kundig commentaar. De in-race analyse van bijv. Wiggens is interessant.
De reclame blokken zijn te frequent en beginnen te vervelen. Dan zijn de Belgen een prima alternatief.
Achtergrond info Eurosport: https://www.eurosport.com/cycling/tour- ... tory.shtml
De reclame blokken zijn te frequent en beginnen te vervelen. Dan zijn de Belgen een prima alternatief.
Achtergrond info Eurosport: https://www.eurosport.com/cycling/tour- ... tory.shtml
- Enzzo
- Forum-lid HC
Dat is nogal een uitspraak!! kun je die misschien eens wat onderbouwen? Of anders gewoon je houden bij het geven van je mening over de commentatoren ipv dit soort provocerende uitspraken te doen?!
Jazeker, mijn reactie was overigens n.a.v. deze post van jou ;
"Precies egoterror van Kroon om te laten horen hoe goed hij wel niet weet wat er allemaal gaande is in koers....
Dat is geen commentaar geven, dat is jezelf moeten bewijzen. Triest geval!!"
Ik ga je overigens niet vragen of jij jouw mening wil onderbouwen, daar ben ik niet (meer) in geinterresseert.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Dan moet je dus ook niet reageren op mijn mening, en al helemaal niet op zo'n directe en persoonlijke wijze!
Wuyts is ok als toeristische gids, maar wanneer het over "de koers" gaat begint hij snel vervelend betweterig te worden. Gelukkig is De Cauwer erbij met zijn ervaring als renner, en ploegleider.
Renaat "Ultimo Chilometro" Schotte samen met De Cauwer vind ik top.
NOS begin ik niet aan. Ducrot is te vervelend.
Renaat "Ultimo Chilometro" Schotte samen met De Cauwer vind ik top.
NOS begin ik niet aan. Ducrot is te vervelend.