Alles over vakanties op én met de fiets

11-steden tocht

Gebruikersavatar
SebastiaanHorn
Forum-lid
Berichten: 117
Lid geworden op: 14 okt 2013 14:55
Locatie: Noord-Holland
Contact

Gebruikersavatar SebastiaanHorn 05 jun 2014 11:54

pinarello schreef:
bluv107 schreef:Ben ook van de partij, starten om 7u. Benieuwd of ik net als vorig jaar Wiebe Idsinga zal tegenkomen: http://www.youtube.com/watch?v=5-PevS2-tSQ
Ik zag em maandag rijden. Ben bang dat ie niet op tijd binnen gaat komen.
Wat een held! Mooi moment dat hij toch zijn medaille kreeg! Geweldige man. Alleen maar respect voor.
Duursporter || fundraiser || blogger || spreker
Website: SebastiaanHorn.nl Facebook: SebastiaanHornNL

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 05 jun 2014 12:10

Wat een kerel.:)
Veni. Vidi. Fietsie.

RemcoNoske
Forum-lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 28 aug 2013 21:35
Locatie: Oud-Heverlee, Belgie

RemcoNoske 05 jun 2014 13:39

Gelukkig heb ik startgroep 2 :) Niet te veel slome fietsers voor mij en kan altijd bij groepen aanhaken :D Kan niet wachten tot maandag!

Gebruikersavatar
SebastiaanHorn
Forum-lid
Berichten: 117
Lid geworden op: 14 okt 2013 14:55
Locatie: Noord-Holland
Contact

Gebruikersavatar SebastiaanHorn 05 jun 2014 13:46

Hoop dat het weer een beetje meevalt..last time I checked 40% kans op regen.
Mweh.. :cry:
Duursporter || fundraiser || blogger || spreker
Website: SebastiaanHorn.nl Facebook: SebastiaanHornNL

sjoerdth
Forum-lid
Berichten: 1673
Lid geworden op: 21 feb 2010 15:05

sjoerdth 05 jun 2014 15:08

En kans op storm...

Gebruikersavatar
SebastiaanHorn
Forum-lid
Berichten: 117
Lid geworden op: 14 okt 2013 14:55
Locatie: Noord-Holland
Contact

Gebruikersavatar SebastiaanHorn 05 jun 2014 16:41

sjoerdth schreef:En kans op storm...
Windkracht 3, noord-oost. Storm zal wel meevallen toch?
Duursporter || fundraiser || blogger || spreker
Website: SebastiaanHorn.nl Facebook: SebastiaanHornNL

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 6040
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 05 jun 2014 16:43

Beter kun je het niet hebben. 's Ochtends naar Dokkum wind tegen, daarna het lange stuk mee en het laatste stuk maakt toch niet meer uit.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

sjoerdth
Forum-lid
Berichten: 1673
Lid geworden op: 21 feb 2010 15:05

sjoerdth 05 jun 2014 16:44

Geen idee, ik las het,

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 05 jun 2014 22:11

Storm? Dat is zeker een 1 april grap. Ideaal weer toch? Oostenwind, naar ik begrijp heb je hem op "het lastige saaie stuk" dat ik alleen ken van horen zeggen dus mee. En als het 25 graden wordt geeft dat ene regenbuitje ook niks.

Tja, voorbereiden? Weet ik veel. Ik heb zaterdag 224 km gereden, ging redelijk makkelijk. Gewoon niet druk maken over hoe laat je aankomt, kan tot 0 uur 00 heb ik begrepen. Als mijn eten op is koop ik onderweg wel wat en verder genieten van alle gekte en vrolijkheid en mijn eerste fietstocht in Friesland. Tot nu toe alleen nog maar met zeilbootjes geweest. Behalve in Sneek ben ik in de meeste Friese steden nog nooit geweest dus dat is altijd leuk.
Veni. Vidi. Fietsie.

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 6040
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 05 jun 2014 22:33

Als je makkelijk 224 km fietst dan is de 11-stedentocht geen probleem. Komt wel goed.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

codex
Forum-lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 04 jul 2012 09:40

codex 06 jun 2014 10:08

update van het verwachte weer.

piet paulusma verwacht >
-windrichting NW
-hele dag kans op onweersbuien
< 27 graden

buienradar verwacht>
windrichting morgens(starttijd) vroeg Oost(windkracht 4)daarna draaiend met de klok mee naar Zuid en verder doordraaien naar Zuid-WEST. De wind neemt af van eerst vroeg 4 later 3 en op het laatst naar 2-3.
<30 graden

door het onstabiele erg warme weer zijn de (onweers)buien en windrichtingen en windkracht gewoon moeilijk te voorspellen.
Het kan heel erg meevallen en dat je de hele dag droog en met relatief gustige wind rijdt.
Je kan ook wat pech hebben en een paar beste buien op je kop krijgen en een aanwakkerende wind tegen hebben.
het zal heel plaatselijke worden met dit warm onstabiele weer beeld.

We gaan er maar van uit ,dat we allemaal aan de goede kant zitten van de route, als er af en toe een bui naar beneden komt :) .

kltalsma
Forum-lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 09 apr 2007 11:55
Locatie: Heerenveen

kltalsma 06 jun 2014 10:54

TumTumTum schreef:Storm? Dat is zeker een 1 april grap. Ideaal weer toch? Oostenwind, naar ik begrijp heb je hem op "het lastige saaie stuk" dat ik alleen ken van horen zeggen dus mee. En als het 25 graden wordt geeft dat ene regenbuitje ook niks.

Tja, voorbereiden? Weet ik veel. Ik heb zaterdag 224 km gereden, ging redelijk makkelijk. Gewoon niet druk maken over hoe laat je aankomt, kan tot 0 uur 00 heb ik begrepen. Als mijn eten op is koop ik onderweg wel wat en verder genieten van alle gekte en vrolijkheid en mijn eerste fietstocht in Friesland. Tot nu toe alleen nog maar met zeilbootjes geweest. Behalve in Sneek ben ik in de meeste Friese steden nog nooit geweest dus dat is altijd leuk.
Is de enige juiste instelling!. Hoor al weer heel veel om me heen "we willen om xx.xx terug zijn", "ik ga wel hard fietsen", "die tijdcontrole is belachelijk" etc etc.. die lui zijn nu al in de stress daardoor

Ik ga voor de 12de keer. 05:30 starten en ik zie wel wanneer ik aankom. Moet de volgende dag gewoon weer werken en ga dat niet riskeren om een gemiddelde zo hoog mogelijk te krijgen. Ok, het rode klif omhoog dat is nog een strava segment geloof ik ;-)

Succes allemaal.

Plaats reactie