Over de wielersport en zijn beoefenaars.

spot de prof!!!!!!!!

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 18 dec 2007 23:42

Il Grasso schreef:
C a s r a n schreef:Net terug van stage in Spanje met een ploegmaat (die prof triatleet is).

Heb er getraind met het Astana 2008 team (Contador, Paulinho, Gusev, Brajkovic...), en Johan Coenen, Sven Renders, Bart Vanheule en Koen Barbé van Chocolade Jacques. Trainen met Contador was echt een unieke belevenis!!


Waarom dan, of anders geformuleerd, wat maakt Contador zoveel meer bijzonder dan de andere renners die je noemt?

Hij volgens mij iets gedaan in de TdF. De kleur geel schiet ook door m'n hoofd.
kiekeboe

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 18 dec 2007 23:47

Il Grasso schreef:Waarom dan, of anders geformuleerd, wat maakt Contador zoveel meer bijzonder dan de andere renners die je noemt?



Niet alleen omwille van z'n palmares (met Paris-Nice en TdF schreef hij 2 Pro Tour rittenkoersen op naam), maar vooral omdat hij zo'n gevleugelde klimmer is. Zaterdag was echt wel het dagje om mee te schuiven met Astana: de ploeg is opgedeeld in 2 groepen, en we belandden in de snelle groep die net een "testje" op de Col de Râtes ging afwerken... gevolg was dat de helft van die groep naar huis gereden werd op de klim, iedereen in het rood ging (ik heb tegen het einde gespiekt op Rubiera's SRM PC... pff, hoge hartslag!) en Contador er schijnbaar dartel rondfladderde en voor de lol eventjes een demarrage plaatste. Het ogenschijnlijke gemak waarmee die jongen zo'n training afwerkt en hoe hij zijn ploeg domineert op z'on dag maakt echt indruk! Je voelt dat het wielertalent van die jongen afdruipt.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39559
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 18 dec 2007 23:52

Alleen jammer dat niet ff wat meer gevoel bij public relations etc heeft en voor een ploeg heeft gekozen met iets minder smet op de naam.
Less is bore

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 18 dec 2007 23:57

Daniel1975 schreef:Alleen jammer dat niet ff wat meer gevoel bij public relations etc heeft en voor een ploeg heeft gekozen met iets minder smet op de naam.



Ik ken geen enkele Pro Tour ploeg met mínder "smet" op de naam dan Astana 2008... ;)
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

intersantos
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24

intersantos 19 dec 2007 13:28

C a s r a n schreef:Net terug van stage in Spanje met een ploegmaat (die prof triatleet is).

Heb er getraind met het Astana 2008 team (Contador, Paulinho, Gusev, Brajkovic...), en Johan Coenen, Sven Renders, Bart Vanheule en Koen Barbé van Chocolade Jacques. Trainen met Contador was echt een unieke belevenis!!


Heb je geen foto's van deze ''jongensdroom-dag?"

ilgrasso
Forum-lid
Berichten: 2152
Lid geworden op: 02 mei 2005 15:09

ilgrasso 19 dec 2007 13:29

Waarom dan, of anders geformuleerd, wat maakt Contador zoveel meer bijzonder dan de andere renners die je noemt?[/quote]
Hij volgens mij iets gedaan in de TdF. De kleur geel schiet ook door m'n hoofd.

[/quote]

Echt waar Noppie? Zou jij dan zo goed willen zijn het sportkatern van je krant wekelijks naar mij te sturen zodat ik ook op de hoogte blijf van de meest 'recente' ontwikkelingen?
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 19 dec 2007 13:42

intersantos schreef:Heb je geen foto's van deze ''jongensdroom-dag?"



Een paar dagen van mijn stage had ik een fototoestelletje mee (enkele foto's zijn bv. te vinden op http://www.frederikvanlierde.com; binnenkort ook meer op mijn eigen site). Jammer genoeg had ik dat toestel die dag niet op zak...
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

IBAN
Forum-lid
Berichten: 921
Lid geworden op: 22 mar 2006 10:22

IBAN 19 dec 2007 14:03

C a s r a n schreef:Net terug van stage in Spanje met een ploegmaat (die prof triatleet is).

Heb er getraind met het Astana 2008 team (Contador, Paulinho, Gusev, Brajkovic...), en Johan Coenen, Sven Renders, Bart Vanheule en Koen Barbé van Chocolade Jacques. Trainen met Contador was echt een unieke belevenis!!



deze ook gezien, of hadden ze nog wat "oude" BMC'S?


[img=http://img174.imageshack.us/img174/3350/trekcp4.jpg]

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 19 dec 2007 14:25

IBAN schreef:deze ook gezien, of hadden ze nog wat "oude" BMC'S?



Nope, waren andere kleuren, zie: http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=17490&page=19

Enige BMC in Astana kleuren die ik nog zag stond op het dak van Bruyneels wagen (Skoda zonder opschriften), met FSA SRM erop.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

jappo
Forum-lid
Berichten: 119
Lid geworden op: 25 okt 2007 00:03

jappo 19 dec 2007 18:21

Vandaag nog Jos van Emden van Rabo Continental tegen gekomen. Ging samen met een nog een maat even een uurtje op de wegtrainen. Maar onze trainer van de wielerschool kende hem wel omdat Jos ook een oud-wielerscoolleerling is.

jurgen2
Forum-lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 04 jan 2006 11:00

jurgen2 21 dec 2007 07:45

Gisteren nog Dimitri Defauw op Blaarmeersen
Potenza aggiunta a potenza - Pinarello

zeemeeuw
Forum-lid
Berichten: 806
Lid geworden op: 23 feb 2007 19:44

zeemeeuw 05 jan 2008 18:40

tijdje terug nico berckmans op de koffie, misschien geen prof, maar toch zeer goed mtb'er strandracer en crosser
2 de jr junior

Plaats reactie