Alles over vakanties op én met de fiets

Ronde van Vlaanderen

roy73
Forum-lid
Berichten: 320
Lid geworden op: 10 mei 2010 20:31

roy73 02 apr 2011 23:26

Dat was een heerlijk dagje inderdaad, ik had mezelf alleen even vergist in de afstand tussen de 2e en derde verzorging, de eerste kwam al zo snel dat we die overgeslagen hebben. En Steven, ook ik heb nu mooie rode armstukken aan:D

Weet iemand of en waar die video opnamen die gemaakt werden terug te zien zijn?
Specialized Tarmac Sworks SL4, Specialized Sworks ht, Project 346 Basman en een opoefiets.....

Twitter Facebook

Gebruikersavatar
steven250
Forum-lid
Berichten: 1088
Lid geworden op: 06 mei 2006 16:42
Locatie: Deventer

Gebruikersavatar steven250 02 apr 2011 23:46

[quote="Roy73"]Dat was een heerlijk dagje inderdaad, ik had mezelf alleen even vergist in de afstand tussen de 2e en derde verzorging, de eerste kwam al zo snel dat we die overgeslagen hebben. En Steven, ook ik heb nu mooie rode armstukken aan:D

Weet iemand of en waar die video opnamen die gemaakt werden terug te zien zijn?[/quote]

http://mysports.tv/default.htm volgens mij, maar staan er nog niet op
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

roy73
Forum-lid
Berichten: 320
Lid geworden op: 10 mei 2010 20:31

roy73 02 apr 2011 23:47

Thanks
Specialized Tarmac Sworks SL4, Specialized Sworks ht, Project 346 Basman en een opoefiets.....

Twitter Facebook

forcevelo
Forum-lid
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 aug 2010 17:33

forcevelo 03 apr 2011 00:13

Zo, dit was m'n eerste fietsevenement ever.
Wat een gaaf evenement zeg echt super! Het gekloot bij het Ninove uitrijden was wel echt bagger, maar daarna lekker gereden. 5.36 uur op de fiets gezeten de rest ernaast gestaan voor alle verkeerspunten en het eten.

Wat ik wel raar vind is dat ik bevoorradingspunt 2 (140km) echt geheel heb gemist, gewoon niet gezien.
Wist niet wat ik kon verwachten en reed samen met iemand met 20 jaar fietservaring dus heb me zeer rustig gehouden. De muur echt op geraced en na het laatste bergje naar ninove gereden met een gangetje van +-45.

Heerlijk, maar ik snap alleen niet dat ze die kasseistroken erin hebben gedaan, wat een bagger dingen :-)

Gebruikersavatar
kobro
Forum-lid
Berichten: 607
Lid geworden op: 10 mei 2010 08:14
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar kobro 03 apr 2011 00:17

Ik heb voor het eerst mee gedaan en een schitterende dag gehad
Het weer zat mee dus dubbel genieten
Wat een drukte zeg maar schitterend met al die mensen op die berg
De koppenberg gedeeltelijk gelopen die was wat vol
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3

cedricvm
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 apr 2011 11:30

cedricvm 03 apr 2011 11:32

Is er een manier om mijn startnummer terug te vinde? Ben het vergeten en neem aan dat je het nodig hebt voor de videochip te bekijken?

mvg

Gebruikersavatar
vvoister
Forum-lid
Berichten: 148
Lid geworden op: 18 nov 2009 22:14

Gebruikersavatar vvoister 03 apr 2011 12:12

Gave dag gehad!!! Maar die kasseien.........ai ai ai , wat een klote dingen zeg! klimmetjes waren helaas te druk, wat vaak voor opstoppingen en irritaties zorgde.
Specialized tarmac sl4 expert
Trek 2.5
Vainqueur du Géant de Provence

fizik
Forum-lid
Berichten: 2262
Lid geworden op: 20 feb 2008 21:16
Locatie: Staphorst

fizik 03 apr 2011 12:15

Leuke dag gehad. Gaaf om een keertje te hebben meegemaakt. Ik vond het wel erg druk, waardoor je niet lekker door kon rijden overal. Bij een tussenstop mijn envelop met daarin 30 euro aan contanten verloren. Zo werd het toch nog een duur dagje. :S

4kids
Forum-lid
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 aug 2009 19:41

4kids 03 apr 2011 12:21

Prachtig weer en een leuke dag.
Voor mij de eerste keer over Kasseien. Amai....wat kan dat zeer doen. Vooral tijdens een afdaling. Dan weet je niet meer hoe je je stuur moet vasthouden.
Af en toe een bergje op gelopen maar daar schaam ik mij niet voor. 150 km was wel genoeg zo vroeg in het seizoen.
Zag ook nog een fietser die in een afdaling de bocht naar links miste en rechtdoor door een hek vloog. Kon zelf niet meer stoppen en moest wel doorrijden maar het zag er vervelend uit. Hopelijk geen ernstige dingen.
Ook een geweldig mooie stalen fiets gezien, koperkleurig met brooks zadel en bruin stuurlint. Weet dat het merk begon met Velo of zoiets maar kan het mij niet meer herinneren. Heeft iemand daar meer informatie over?

Al met al een geslaagde dag! (maar nu wel spierpijn in onderarmen en bovenbenen)

jeroenr
Forum-lid
Berichten: 582
Lid geworden op: 07 okt 2008 21:17

jeroenr 03 apr 2011 13:21

Mooie dag gehad en een mooie route. Kasseien ben ik niet echt voor gemaakt, geef mij maar de Waalse klassiekers, maar wel vermaakt...je moet toch alles een keer gedaan hebben :). Mijn Garmin (houder) brak zelfs al op één van de laatste kasseien stroken. Gelukkig lijkt het apparaat het nog goed te doen. De beklimmingen vielen me overigens heel erg mee in vergelijking met LBL.
Cervélo & Cannondale

bluv107
Forum-lid
Berichten: 1824
Lid geworden op: 13 aug 2008 15:33
Locatie: Nieuw Oosteinde

bluv107 03 apr 2011 13:35

[quote="CedricVM"]Is er een manier om mijn startnummer terug te vinde? Ben het vergeten en neem aan dat je het nodig hebt voor de videochip te bekijken?

mvg[/quote]

Op de site vind je onder "Inschrijvingen" een link met daarachter een excelbestand waar je je naam en startnummer in kunt zoeken.

Slechts één lekke band en mijn Garmin bleef keurig op zijn plek. De route die ik van de site had gedownload klopte ongeveer 20km vanaf de start. Daarna bleef dat ding maar herberekenen dat ik hem op een gegeven moment maar heb uitgezet. Resultaat was dat ik net de finish haalde op het laatste restantje power op de batterij...
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 03 apr 2011 13:51

Omdat ik in het verleden ook vaak last had van dat herberekenen ben ik overgestapt op het gebruik van tcx bestanden. Je krijgt dan gewoon een routekaart in combinatie met een roze lijn en dat is dan je route. Geen aanwijzingen vooraf dat je links of rechts moet maar het werkt voor mij een stuk beter. Gewoon af en toe even op je display kijken en afhankelijk van het parcours in of uitzoomen voor details of juist overzicht.

Terug on topic. Niemand die onderweg foto's heeft geschoten? Het was er nochtans prachtig weer voor.

Plaats reactie