ervaringen met math salden
"-Is Salden een goede wielbouwer?
-Welke spaken ? (liefst zwarte in combinatie met zwarte velgen)"
Antwoord is: zeer wisselend maar je moet af en toe terug voor service en dan zou ik een ander uitzoeken.
Elke zwarte spaak van DT, Hoshi of Sapim is goed, hangt er gewoon af wat je wilt (enige volledige zwarte velg is Mavic open pro ceramic)
-Welke spaken ? (liefst zwarte in combinatie met zwarte velgen)"
Antwoord is: zeer wisselend maar je moet af en toe terug voor service en dan zou ik een ander uitzoeken.
Elke zwarte spaak van DT, Hoshi of Sapim is goed, hangt er gewoon af wat je wilt (enige volledige zwarte velg is Mavic open pro ceramic)
Heb nu twee verschillende ervaringen met Salden. Eerste keer werd ik netjes geholpen toen ik iets nabestelde. Artikel werd gewoon bijgevoegd samen met een rekening. De laatste keer wilde ik iets nabestellen, maar dat ging in een keer niet meer. Zogenaamd omdat dit te veel van de standaardprocedures afwijkt en werk daarmee fouten in de hand. Dus doordat zij de administratie niet op orde hebben kan ik opnieuw verzendkosten betalen.
Zelfs een grote winkel als Roseversand heeft dit volgens mij veel beter op orde. Zij verlenen iig betere service dan MS.
Hoezo: Klant is koning
Zelfs een grote winkel als Roseversand heeft dit volgens mij veel beter op orde. Zij verlenen iig betere service dan MS.
Hoezo: Klant is koning
Ik heb zelf ook regelmatig dingen bij een bestelling van een verzender gevoeg. Bij H&S kan het niet, bij Bike-Discount en Rose wel. Ik moet zeggen, dat ik mij in kan denken dat ze het vervelend vinden. Het is tenslotte extra werk....
Diogenes
Diogenes
Velgenfluisteraar
Florezido
Florezido
-
- Forum-lid
Als het op service aankomt geeft Salden vaak niet thuis is mijn ervaring. De webshop is een redelijke maatstaaf mbt de laagste prijs in NL. Mijn uitdaging is meestal de prijs bij Salden opzoeken en het elders goedkoper proberen te krijgen. Lukt soms, maar af en toe betaal ik een paar euro meer.
Ik heb laatst toch een verhaal gehoord van een bekende van me!! Hij was naar Salden gegaan om een nieuw frame te kopen en dat op te bouwen. Hij wees er een aan in de catalogus oid. Salden ging het frame boven halen en toen hij halverwege de trap was gooit ie 't gewoon van de trap af. Een fm die een beetje liefde voor fietsen zou dit nóóit doen! Verder is de service wat ik heb gehoord wel ok . Groot inkopen is zijn tactiek.
KTM Toryn 2011 teamfiets // Trek 1400
Weys KTM Racing Team
Weys KTM Racing Team
Quote: Origineel geplaatst door Diogenes op 25 Mei 2007
Ik heb zelf ook regelmatig dingen bij een bestelling van een verzender gevoeg. Bij H&S kan het niet, bij Bike-Discount en Rose wel. Ik moet zeggen, dat ik mij in kan denken dat ze het vervelend vinden. Het is tenslotte extra werk....
Diogenes
Maar ook extra geld...
Diogenes
Maar ook extra geld...
Daar heb je gelijk in. Ik ben zelf ooit in de winkel bij MS geweest en werd dermate beroerd geholpen door het personeel, dat ik mij daarna heb voorgenomen er niet meer te kopen. TEn eerste kan je veel goedkoper in Duitsland terecht, tegen veel lagere verzendkosten en ten tweede kan je daar bij veel zaken wel bestellingen tussentijds veranderen.
Diogenes
Diogenes
Velgenfluisteraar
Florezido
Florezido
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik moet in dit topic toch 1 ding even kwijt: Salden is een van de goedkoopste zaken in Nederland. Gemiddeld genomen is alleen Hopmans in Bergen op Zoom goedkoper maar die verzenden niet.
Waarom willen we dan toch allemaal topservice? Goedkoop moet niet gelijk staan aan klantonvriendelijkheid, maar als je echt service wilt ga je maar naar je FM waar je de adviesprijs betaald of 10 korting.Kijk even niet naar het buitenland. Dat is weer een andere markt, ander gebied, andere prijsstelling. Alleen dankzij het internet mogen wij blij zijn dat we daar van kunnen profiteren.
Waarom willen we dan toch allemaal topservice? Goedkoop moet niet gelijk staan aan klantonvriendelijkheid, maar als je echt service wilt ga je maar naar je FM waar je de adviesprijs betaald of 10 korting.Kijk even niet naar het buitenland. Dat is weer een andere markt, ander gebied, andere prijsstelling. Alleen dankzij het internet mogen wij blij zijn dat we daar van kunnen profiteren.
Less is bore
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 27 Mei 2007
Ik moet in dit topic toch 1 ding even kwijt: Salden is een van de goedkoopste zaken in Nederland. Gemiddeld genomen is alleen Hopmans in Bergen op Zoom goedkoper maar die verzenden niet.
Kijk dat zijn wijze woorden!
Kijk dat zijn wijze woorden!
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......
Omdat ik vorig weekend niet in de glegenheid was om in de winkel binnenbandjes te gaan kopen heb ik ze (voor het eerst van mijn leven) bij Salden besteld. Alles ging prima, gelijk betaald maar nu 7 dagen later nog steeds geen binnenbanden.
Dit vind ik toch wel treurig hoor.
Wat is jullie ervaring m.b.t. levertermijn?
Dit vind ik toch wel treurig hoor.
Wat is jullie ervaring m.b.t. levertermijn?
Specialized Tarmac SL6 Disc
Jan Janssen Vector
Jan Janssen Vector
Heb ene keer voor de Export een Giro Atmos Rabobank er besteld
kreeg een model 05 binnen ipv 2006, betaalde de 2006 prijs die tientje duurder is.
na melden kreeg ik wel netjes tien euro terug gestort.
kreeg een model 05 binnen ipv 2006, betaalde de 2006 prijs die tientje duurder is.
na melden kreeg ik wel netjes tien euro terug gestort.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)