Nu, met nieuwe achtevelg en 2 gele GP4000 bandjes:D
Ik vind hem nu echt mooi! Mijn oude achtervelg (Mavic CXP22) is gescheurd bij de spaaknippel aan de casettekant, naast het ventielgat. Redelijk normaal gevalletje lijkt me zo.
Maar deze nieuwe achtervelg vind ik echt soignee! De velg is hoger dan een Easton Vista SL en niet duur.
Wat vinden jullie ervan nu?
Stevens
Hij is even hoog als een Vista velg. Vind 'm mooi, zit er zelf ook al een tijdje aan te denken om er een stevige (zwarte) set mee te maken. Welke naaf zit erin?
Nu is het wel jammer natuurlijk dat je voorwiel een andere velg heeft
Nu is het wel jammer natuurlijk dat je voorwiel een andere velg heeft
Ik heb nog wel gewoon mn oude ultegra naaf erin zitten. Als die een keer af dan wil natuurlijk wel zo'n super DT Swiss naaf erin.
En ja dat voorwiel, ik wacht er nog wel even mee om die te vervangen. Want misschien is die wel lichter dan een DT velg. Maargoed als ik een keer val in een wedstrijd en mn voorwiel is stuk, dan weet ik een leuk nieuw cadeautje!;)
En ja dat voorwiel, ik wacht er nog wel even mee om die te vervangen. Want misschien is die wel lichter dan een DT velg. Maargoed als ik een keer val in een wedstrijd en mn voorwiel is stuk, dan weet ik een leuk nieuw cadeautje!;)
-
- Forum-lid
- amclassic-fan
- Forum-lid HC