Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

rook jij ook???

trickoutxtc3
Forum-lid
Berichten: 432
Lid geworden op: 04 aug 2006 02:33

trickoutxtc3 23 okt 2006 21:59

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 23 Oktober 2006

Ehh.. we hadden het over roken, nou die van mij rook ook!!

ik was tot voor kort het opperhoofd van het gassen district in het kasteel, tot dat er een wit beestje met hier en daar een piep klein bruin vlekje en 1 bruin oortje en niet groter dan 3turven tot nu toe mijn TERRORtorium kwam verstoren en gelijk met een ongelofelijke meur mijn hele kasteel inzegende (WRRRRRR)en nu heeft ie ook nog mijn jonkvrouw ingepakt (beestje kan niks fout doen joh), nog ff en ik slaap in de hal ipv bij mij jonkvrou in de bedstee
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 24 okt 2006 18:53


Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 23 Oktober 2006

Ehh.. we hadden het over roken, nou die van mij rook ook!!


BR, jij hebt zeker nooit iemand in je kielzog rijden he?   Jij kan beter een zeem met katalisator bestellen!  Als ik je moet geloven dan kan je beter door het landelijke NL fietsen waar de gierwagen rondrijdt. Dat is nog enigszins uit te houden.Geen wonder dat er zo vaak Rijnmond alarmfase 3 is als jij je rondjes rijdt!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

trickoutxtc3
Forum-lid
Berichten: 432
Lid geworden op: 04 aug 2006 02:33

trickoutxtc3 24 okt 2006 20:23

hey hey gasten het was weer ff zo ver vanmiddag, 2 collega's die links en rechts van me in een ketelruimte, de ene met een sigaar en de andere met een peuk (niks mis mee) maar het geetter werd me gewoon ff teveel heb eerst de hele medice encyclopedie bij elkaar gevloekt en toen even wat gereedschap per luchtpost verstuurd!!!!!!!!!
resultaat 2 collega's lijk bleek en een kromme waterpomptang en steel van hamer gebroken, daarna heb ik ze ook echt nie meer gehoord tot 16:00u haha in de pocket dus!!!!!!!
yogo yogo
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 25 okt 2006 14:10

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 25 Oktober 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 24 Oktober 2006



Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 23 Oktober 2006

Ehh.. we hadden het over roken, nou die van mij rook ook!!



BR, jij hebt zeker nooit iemand in je kielzog rijden he?   Jij kan beter een zeem met katalisator bestellen!  Als ik je moet geloven dan kan je beter door het landelijke NL fietsen waar de gierwagen rondrijdt. Dat is nog enigszins uit te houden.Geen wonder dat er zo vaak Rijnmond alarmfase 3 is als jij je rondjes rijdt!


Whoehaha! je bent weer lekker bezig knul! ga vooral door!


Ach, BR, ik haak alleen in op jouw eigen woorden! Je presenteert je winderigheid op een bijna hoorbare manier  en de bijbehorende geuren kan ik bijna ruiken!  Geen Chanel No 5!  Eerlijk, joh, ik beklaag je vrouw!  
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6370
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 25 okt 2006 21:56

..Hoi allen,
Het gaat goed.....vorige week maadag geen peuken meer gekocht , en nog steeds niet gerookt. Mn zoon is trots, en ik zelf ook wel eigenlijk.
Mn vrouwtje is naar Parijs, en ik ben nu met onze 3 kinderen in de weer , dus toch geen tijd om te roken.
Mn vrouw zei tegen me dat ik wel weer zou roken door de stress van de kids, maar de rookduivel krijgt me niet te pakken ...Vandaag ook lekker gaan RPM-en en dat voelt geweldig goed zonder die teersmoel..hahaha..
 
Ik hou jullie op de hoogte , en mochten mijn motivators van het forum in de buurt komen ...koffie zet ik klaar.
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 25 okt 2006 23:32

Rene, volhouden he? Laat je niet kisten! Bedenk dat anderen ook hebben kunnen stoppen met roken, waarom jij niet? Het zit allemaal tussen je oren! Het is gewoon een kwestie van KARAKTER en met hulp van MOTIVATIE. Met deze 2 wapens versla je die dure witte doodgraver! Spaar dat geld op en zeg tegen je vrouw: Bonjour, ma cherie, je vais a Paris ce soir! Au revoir!   ( Hoop dat mijn verroeste school Frans nog een beetje OKay is)
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 25 okt 2006 23:52

Quote: Origineel geplaatst door Rene op 25 Oktober 2006
..Hoi allen,Het gaat goed.....vorige week maadag geen peuken meer gekocht , en nog steeds niet gerookt. Mn zoon is trots, en ik zelf ook wel eigenlijk. Mn vrouwtje is naar Parijs, en ik ben nu met onze 3 kinderen in de weer , dus toch geen tijd om te roken.Mn vrouw zei tegen me dat ik wel weer zou roken door de stress van de kids, maar de rookduivel krijgt me niet te pakken ...Vandaag ook lekker gaan RPM-en en dat voelt geweldig goed zonder die teersmoel..hahaha.. Ik hou jullie op de hoogte , en mochten mijn motivators van het forum in de buurt komen ...koffie zet ik klaar.Greetz Rene



APPLAUS!

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6370
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 26 okt 2006 00:41

Heb liever een setje nieuwe Neutron Ultra wielen dan naar Parijs...hahahaha
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

trickoutxtc3
Forum-lid
Berichten: 432
Lid geworden op: 04 aug 2006 02:33

trickoutxtc3 26 okt 2006 01:45

rene ff vol houden.
na een week of 2 ben je van je lichamelijke verslaving af en dan worden de tussen poses steeds groter alleen als die verdommde duivel dan weer om de hoek komt koekeloeren dan moe je wel opassen het is echt een gemene rotzak, dus pas op !!!!!!!!
ennuh big one: van je toetoetoeter op m'n de rosa scooter. zal je wel zingen als je toeterend door het westland raced, bij de breukhovendtjes door de achtertuin en de van oranje nassau's als je willempie nog eens ziet doet hem maar de groetjes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
yogo yogo ( minder teer, meer lucht ) yahoo yahoo
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

Plaats reactie