Ja Marconi, hij is leuk. Ik kwam hem tegen op een kaartje dat ik ooit in New York heb gekocht.
The Italian who went to New York
One day Ima go to New York, to a bigga hotel. I go down to eat soma breakfast. I tella the waitress I wanna two piss toast. She branga me only onea piss. I tella her I wanna two piss, she say go to the toilet, I say you no understand. I wanna two piss on my plate. She say you better no piss on the plate you sonna ma bitch. I don't even know the lady and she calla me sonna ma bitch.
Later, I go to eat soma lunch at Drake restaurant, the waitress bringa me a spoon, and knife, but no fock. I tella her I wanna fock. She tellsa me everbody wanna fock. I tella her you no understand, I wanna fock on the table. She say you better not fock on the table you sonna ma bitch. I don't even know the lady and she call me a sonna ma bitch.
So I go back to my room inna hotel, an there's no sheet on my bed. I calla the manager ana tell him I wanna sheet. He tells me to go to the toilet. So I say you no understand, I wanna sheet on the bed. He say you better no sheet on the bed, you sonna ma bitch. I don't even know the man ana he call me sonna ma bitch.
I go to check out and the man at the desk, he say peace to you. I say piss onna you too, you sonna ma bitch...
I go back to Italy!!!
Shimano / Campagnolo
@ Rene 1: Yes!...... Dat is die Italiaan ! Ik had die joke ook maar kan'em nu niet meer vinden. Herinnerde mij wel dat laatste deel. Ik heb 37 jaar voor een US company gewerkt en had stapels van die jokes. Zal ze eens opzoeken. Bedankt, deze heb ik dus weer!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 27 September 2006
Shit!! oeps sorry! geintje kerel! lekker doorleuteren met z,n allen moet kunnen toch? ehh.. Golfen euh tja ehh..hmm ben alweer flink aan het trainen op m,n swing m,n hele lijf ligt uit z,n voegen door die swing , kolere ik wist niet dat ik daar op die plekken ook spieren had zitten.
Ach, overdrijven is ook een kunst, Bigga Rosa! Golfen is een mietjes sport voor ouderen zoals ik en luie vrouwtjes die niets beter te doen hebben. Balletje op een Tee, pats ....weg bal. Moeten ze helemaal naar dat balletje LOPEN !... en pats, weer een stukkie verder. Sommigen laten hun spullen nog dragen of gebruiken een karretje. Ik heb er nooit één zien zweten! En ja, als je spieren gebruikt die eerder nooit gebruikt zijn dan voel je dat even. Ik zit op fitness en sleur heel wat kilo's omhoog op die toestellen. Dan voel ik ook alle arm, rug en borstspieren omdat die eerder nooit gebruikt werden. Je kent het gewone gezapige leventje toch wel? Opstaan, douchen,ontbijten, in de auto, zittend werk, PC bespelen, tel. opnemen, wat slap lullen, naar huis, in de auto, krantje lezen,eten, TV kijken, tanden poetsen/douchje pikken en plat gaan in je vlooienbunker. Misschien dan wat lichamelijke oefeningen Daar blijft het wel bij. Wij verslappen! Wordt lid van een fitnessclub, want een goed lid verslapt nooit!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
Hee Big Rosa,
Als je bedoeld op nivo krikken kan je beter lid worden van een rotery-club..... maar nu weten we eindelijk wat je 's nachts voor bezigheden hebt en daardoor niet kunt fietsen..Volgens mij ga je pas golfen als je echt niets anders meer kan. Ik zeg altijd tegen mijn dochter: Golfen is knikkeren voor bejaarden die te lui zijn om te bukken....
O ja ... jeu de boule valt ook in die klasse..
Als je bedoeld op nivo krikken kan je beter lid worden van een rotery-club..... maar nu weten we eindelijk wat je 's nachts voor bezigheden hebt en daardoor niet kunt fietsen..Volgens mij ga je pas golfen als je echt niets anders meer kan. Ik zeg altijd tegen mijn dochter: Golfen is knikkeren voor bejaarden die te lui zijn om te bukken....
O ja ... jeu de boule valt ook in die klasse..
nulla tenaci invia est via