Hoe Tevreden over je FM ???
Quoten: Origineel geplaatst door cyclopedia op 21 Augustus 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 21 Augustus 2006
Quoten: Origineel geplaatst door cyclopedia op 20 Augustus 2006
beetje offtopic:
FM? FM? Ik moest even denken wat er met FM werd bedoeld.. leuk om een keer een Nederlandse afkorting te zien, meestal spreekt men namelijk over een LBS op fora ( Local Bike Store ).
Is helemaal on topic!! Naam van dit topic: Hoe tevreden over je FM?? Dus weet niet wat jij hier precies doet?
wat ik hier doe? Ik begrijp je niet helemaal.
Ik bedoel: De naam van dit topic is: Hoe tevreden over je FM? Jij schrijft vervolgens FM??? Terwijl het al 5 pagina's over je fietsenmaker gaat!
beetje offtopic:
FM? FM? Ik moest even denken wat er met FM werd bedoeld.. leuk om een keer een Nederlandse afkorting te zien, meestal spreekt men namelijk over een LBS op fora ( Local Bike Store ).
Is helemaal on topic!! Naam van dit topic: Hoe tevreden over je FM?? Dus weet niet wat jij hier precies doet?
Ik bedoel: De naam van dit topic is: Hoe tevreden over je FM? Jij schrijft vervolgens FM??? Terwijl het al 5 pagina's over je fietsenmaker gaat!
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......
-
- Forum-lid
beetje offtopic:
ja dat begrijp ik, maar mijn FM? FM? was een reactie na het lezen van louter de titel, later ging ik pas de stukken lezen
beetje offtopic:
ja dat begrijp ik, maar mijn FM? FM? was een reactie na het lezen van louter de titel, later ging ik pas de stukken lezen
<a target="_blank" href= "http://www.fixedgeargallery.com">www.fixedgeargallery.com</a>
-
- Forum-lid
beetje offtopic:
Is een term die je zelf wel eens gebruikte op mountainbike.pagina.nl?!
Of moet ik zeggen TK (Tristan)?
MiketheBike
beetje offtopic:
Is een term die je zelf wel eens gebruikte op mountainbike.pagina.nl?!
Of moet ik zeggen TK (Tristan)?
MiketheBike
It's nice to be important, but it is more important to be nice.
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door dijkjes op 21 Augustus 2006
Heeft iemand ervaring met:
atr wielersport uit nieuwegein en/of Van Scheijndel Tweewielers
alvast weer bedankt !!
ATR (Adrie) is een prima monteur, beetje eigenzinnig zoals iedereen.
Van Scheijndel ken ik niet.
Waarom rijdt je niet naar Plieger in Meerkerk?
Heeft iemand ervaring met:
atr wielersport uit nieuwegein en/of Van Scheijndel Tweewielers
alvast weer bedankt !!
ATR (Adrie) is een prima monteur, beetje eigenzinnig zoals iedereen.
Van Scheijndel ken ik niet.
Waarom rijdt je niet naar Plieger in Meerkerk?
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door dart op 29 Juli 2006
Ik kom wel eens bij Salden in Limbricht. Grote zaak, veel mooie spullen. Heeft iemand ervaring met de service?
Vorige week daar persoonlijk iets gekocht, wordt ik afgezet.
Je moet kennelijk daar van te voren de prijs navragen en hun website met aanbiedingen controleren. Plus aangeboden artikelen niet op voorraad en alles goed checken, want er wil wel eens iets ontbreken.
Ik kom wel eens bij Salden in Limbricht. Grote zaak, veel mooie spullen. Heeft iemand ervaring met de service?
Vorige week daar persoonlijk iets gekocht, wordt ik afgezet.
Je moet kennelijk daar van te voren de prijs navragen en hun website met aanbiedingen controleren. Plus aangeboden artikelen niet op voorraad en alles goed checken, want er wil wel eens iets ontbreken.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik met hier toch nog even iets kwijt. Ruim 3 weken geleden een Veloce achterderrailleur besteld bij een bekende zaak in de regio Den Haag. Prijs van dat speeltje: €75,-. Het zou met 1-2 weekjes binnen zijn. Inmiddels ruim 3 weken verder en nog geen derrailleurtje gezien. Afgelopen vrijdag was ik toch in Bergen op Zoom en toen maar even binnen gelopen bij Hopmans, mijn CX staat nu al lang genoeg stil. Tot mijn grote schrik was een Veloce-achterderrailleur daar slechts €54,-!!!!! Dat Hopmans iets goedkoper was had ik wel verwacht, maar dat was een bewuste keuze. Ik gun de FM in de buurt ook wel wat omdat ik voor andere dingetjes die ik direct nodig heb daar ook binnen loop. Maar we praten hier over meer dan 25!!!! Het enige woord wat in mij opkwam was "schandalig".....
Less is bore
Serpenti Cycling in Hulst.
Heeft nog als mecaniciën bij de tour gewerkt.
Het is een kleine zaak, staat bom-vol met fietsen, maar de service is, naar mijn idee, top.
Door drukte duurt het soms wel wat lang voordat iets klaar is, maar tot ver na sluitingstijd kan je er terrecht, voor wat dan ook.
Heeft nog als mecaniciën bij de tour gewerkt.
Het is een kleine zaak, staat bom-vol met fietsen, maar de service is, naar mijn idee, top.
Door drukte duurt het soms wel wat lang voordat iets klaar is, maar tot ver na sluitingstijd kan je er terrecht, voor wat dan ook.
Quote: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 27 Augustus 2006
Ik met hier toch nog even iets kwijt.
Ruim 3 weken geleden een Veloce achterderrailleur besteld bij een bekende zaak in de regio Den Haag. Prijs van dat speeltje: €75,-. (..) Ik gun de FM in de buurt ook wel wat omdat ik voor andere dingetjes die ik direct nodig heb daar ook binnen loop. Maar we praten hier over meer dan 25!!!! Het enige woord wat in mij opkwam was "schandalig".....
Welke zaak was dat dan? Er zijn er nogal wat in Den Haag.
Ik met hier toch nog even iets kwijt.
Ruim 3 weken geleden een Veloce achterderrailleur besteld bij een bekende zaak in de regio Den Haag. Prijs van dat speeltje: €75,-. (..) Ik gun de FM in de buurt ook wel wat omdat ik voor andere dingetjes die ik direct nodig heb daar ook binnen loop. Maar we praten hier over meer dan 25!!!! Het enige woord wat in mij opkwam was "schandalig".....
Welke zaak was dat dan? Er zijn er nogal wat in Den Haag.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Niet echt Den Haag, meer Voorburg
Less is bore