Cannondale
de definitie van size (b.v. 63 cm) is precies hetzelfde als measured size (en die is 61 cm).
De ene meet langs de hoofdbuis (center-top) en de andere langs de as van de hoofdbuis (center-top) (?)
ik zal wel iets over het hoofd zien.
De ene meet langs de hoofdbuis (center-top) en de andere langs de as van de hoofdbuis (center-top) (?)
ik zal wel iets over het hoofd zien.
Op toilet gelezen: "Toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen"
Hoogte bij Cannondale is zelden bepalen, dat is bij Cannondale in 99 van de gevallen de bovenbuis. Veel dealers vergissen zich hierin waardoor en een te groot frame wordt verkocht en het frame als "te lang" wordt bestempeld.
Caad 5/6, System 6 en Six 13 zijn zeker geschikt voor grotere/zwaardere rijders. Caad 7, 8 en 9 zijn dit zeker niet.
Overigens is de bus (wordt ingelijmd) al jaren beschikbaar en is enkel van toepassing op de frames met Si bracketpotten (de goedkopere frames hebben dit vaak niet).
Caad 5/6, System 6 en Six 13 zijn zeker geschikt voor grotere/zwaardere rijders. Caad 7, 8 en 9 zijn dit zeker niet.
Overigens is de bus (wordt ingelijmd) al jaren beschikbaar en is enkel van toepassing op de frames met Si bracketpotten (de goedkopere frames hebben dit vaak niet).
Weet iemand al op welk hekwerk Liquigas precies gaat rijden?
Zo ver was ik ook al gekomen, vandaar dat ik het hier post.
Het gaat me om het frame... welk model...
Het gaat me om het frame... welk model...
-
- Forum-lid
denk eraan om mij ook een koersfiets te kopen
rij al 10 jaar met de mtbike
nu twijfel ik tussen een caad 5 en caad 9
(sterkte van frame )
ben 1.96 groot
en 92 kg
wat zou de juiste maat zijn een 60 of 63
mijne jekyll is nen xl
rij al 10 jaar met de mtbike
nu twijfel ik tussen een caad 5 en caad 9
(sterkte van frame )
ben 1.96 groot
en 92 kg
wat zou de juiste maat zijn een 60 of 63
mijne jekyll is nen xl
all we do is surf(real surfing)and ride the bike
-
- Forum-lid
binnenbeenlengte is 90 cm
waarom six 13 of system 6
caad 5 ongeveer 1500€ en dat is wat ongeveer voor racefiets wil uitgeven
blijf nog altijd mtbiken
zou om zijn 1 of 2 per week wat soepelder te kunnen rijden
all we do is surf(real surfing)and ride the bike
Een Caad 5 met een goede groep kost aanzienlijk meer (verhouding prijs frame/prijs onderdelen is weg beetje alsof je de duurste Scalpel volledig met coda afmonteerd) maar voor een paar keer per maand is het goed zat.
Met 90 centimeter binnenbeenlengte zou je met een 58 uit kunnen komen (ik weet nog wel een zwarte Caad 5 van een paar maanden oud te staan, kun je meteen passen)
Met 90 centimeter binnenbeenlengte zou je met een 58 uit kunnen komen (ik weet nog wel een zwarte Caad 5 van een paar maanden oud te staan, kun je meteen passen)