Vandaag gefietst in 2011
[quote="Herera"]Zondag voor het eerst weer 4 uurtjes weggetrapt op de racer. Eeen rondje over de dijken via Emmerich.. (langs BZV Richard) Op sommig plekken was het weer een drukte van belang met al die hoogwatertoeristen.. Op zich niks mis mee.. maar wel die wandelaars met loslopende honden!! En andersom [/quote]
Mogelijk ben ik je dan tegengekomen. Ik reed het rondje vanuit Arnhem richting Huissen, Bemmel etc. Uitstapje via Groesbeek naar Kleve, Emmerich en over de dijk weer terug.
Mogelijk ben ik je dan tegengekomen. Ik reed het rondje vanuit Arnhem richting Huissen, Bemmel etc. Uitstapje via Groesbeek naar Kleve, Emmerich en over de dijk weer terug.
[quote="KaWouter"][quote="Herera"]Zondag voor het eerst weer 4 uurtjes weggetrapt op de racer. Eeen rondje over de dijken via Emmerich.. (langs BZV Richard) Op sommig plekken was het weer een drukte van belang met al die hoogwatertoeristen.. Op zich niks mis mee.. maar wel die wandelaars met loslopende honden!! En andersom [/quote]
Mogelijk ben ik je dan tegengekomen. Ik reed het rondje vanuit Arnhem richting Huissen, Bemmel etc. Uitstapje via Groesbeek naar Kleve, Emmerich en over de dijk weer terug.[/quote]
Zou heel goed kunnen.. ik reed het rondje rechtsom en kwam ook regelmatig atb/wiel-renners tegen.. die 'flitsende' renner (met rugzak) was ik Voor zover je over flitsend kan spreken als je een rugzak meedraagd
Mogelijk ben ik je dan tegengekomen. Ik reed het rondje vanuit Arnhem richting Huissen, Bemmel etc. Uitstapje via Groesbeek naar Kleve, Emmerich en over de dijk weer terug.[/quote]
Zou heel goed kunnen.. ik reed het rondje rechtsom en kwam ook regelmatig atb/wiel-renners tegen.. die 'flitsende' renner (met rugzak) was ik Voor zover je over flitsend kan spreken als je een rugzak meedraagd
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
- robbebopper
- Forum-lid HC
[quote="Diogenes"]Net terug. Vies weer.[/quote]
Ik heb vandaag ook gefietst, maar bij mij in de buurt was het heerlijk weer om te fietsen. Lekker voor het eerst sinds lange tijd weer eens wat op snelheid getraind!
Ik heb vandaag ook gefietst, maar bij mij in de buurt was het heerlijk weer om te fietsen. Lekker voor het eerst sinds lange tijd weer eens wat op snelheid getraind!
[quote="girlinred"][quote="tomkolkman"][quote="girlinred"]We zijn jou toevallig niet tegengekomen? Wat voor kleding had je aan? Lijkt voor een groot deel op onze route namelijk. (lees net je topic over een ritje voor vandaag helaas lees ik die net pas..)
Hmm volgens mij hebben we jou niet gezien, het aantal mensen met een helm op hun knar was te tellen op een paar vingers...
M.n. op de Holterberg heel veel mensen gezien, maar tot ongenoegen van PFW (die zin had om te spelen) reden ze allemaal de verkeerde kant op .
Volgende week zondag waarschijnlijk de maarten nijland classic, heb ik eindelijk een gave crosser is er door verhuizen, klussen e.d. verdomd weinig van terecht gekomen de laatste 1,5maand...Dus die maar eens uitlaten zonder wegwielen.
Doordeweeks heb ik vooralsnog ook nog even veel tijd, dus
[/quote]
Ik wist niet waar Holterberg lag, maar zocht het net op google. Een groot natuurpark is het?
Is dat helemaal toegankelijk voor fietsers? Lijkt me wel heel mooi gebied te zijn daar.
Hmm volgens mij hebben we jou niet gezien, het aantal mensen met een helm op hun knar was te tellen op een paar vingers...
M.n. op de Holterberg heel veel mensen gezien, maar tot ongenoegen van PFW (die zin had om te spelen) reden ze allemaal de verkeerde kant op .
Volgende week zondag waarschijnlijk de maarten nijland classic, heb ik eindelijk een gave crosser is er door verhuizen, klussen e.d. verdomd weinig van terecht gekomen de laatste 1,5maand...Dus die maar eens uitlaten zonder wegwielen.
[/quote]
Ik wist niet waar Holterberg lag, maar zocht het net op google. Een groot natuurpark is het?
Is dat helemaal toegankelijk voor fietsers? Lijkt me wel heel mooi gebied te zijn daar.
Vandaag tijdens mijn heerlijke rit over de maasdijk rond Ravenstijn/Megen kunnen genieten van de natuur. Nederland leeft met water:
[img=http://img109.imageshack.us/img109/6789/imag0015cb.jpg]
[img=http://img109.imageshack.us/img109/6789/imag0015cb.jpg]
[quote="Waterman"][quote="girlinred"][quote="tomkolkman"][quote="girlinred"]We zijn jou toevallig niet tegengekomen? Wat voor kleding had je aan? Lijkt voor een groot deel op onze route namelijk. (lees net je topic over een ritje voor vandaag helaas lees ik die net pas..)
[/quote]
Is dat helemaal toegankelijk voor fietsers? Lijkt me wel heel mooi gebied te zijn daar.[/quote]
Holterberg is inderdaad een natuurgebied. Loopt een redelijke MTB route (lees: leuke stukken met suffe fietspaden afgewisseld) en waar wij het over hebben is een glooiend stuk van 10km met een stukkie 10% erin. Altijd leuk fietsen daar!
[/quote]
Is dat helemaal toegankelijk voor fietsers? Lijkt me wel heel mooi gebied te zijn daar.[/quote]
Holterberg is inderdaad een natuurgebied. Loopt een redelijke MTB route (lees: leuke stukken met suffe fietspaden afgewisseld) en waar wij het over hebben is een glooiend stuk van 10km met een stukkie 10% erin. Altijd leuk fietsen daar!
~live fast, die young ~
Zojuist een uur en 'n kwartier. Twee buien over me heen gehad.
Blub...
Blub...
Laatst gewijzigd door farelli op 12 jun 2011 16:28, 1 keer totaal gewijzigd.
[quote="roro27"]Eerst even de buienradar checken en dan pas gaan fietsen! Ik probeer het na 14.30 nog eventjes in de hoop dat het redelijk droog blijft.[/quote]
Ja maar dat vond m'n baas niet goed.
Werk rules.
Ja maar dat vond m'n baas niet goed.
Werk rules.