Voorkeursdatum forum toertocht
Ik weet niet of ik er ben.
Ik zit met een dikke enkel, het voelt alsof ik gezwikt ben maar dat ben ik helemaal niet. (hij is overigens ook niet blauw). Volgens een collega (kolonel-arts) zit de enkel vol met vocht en het zou best wel eens een overbelastingsblessure kunnen zijn. Nu heb ik de laatste tijd wel veel kopwerk tegen de harde wind in gedaan, misschien komt het daar van. Doe nu even rustig aan met mijn voet omhoog en hopen dat het zaterdag over is.
Ik zit met een dikke enkel, het voelt alsof ik gezwikt ben maar dat ben ik helemaal niet. (hij is overigens ook niet blauw). Volgens een collega (kolonel-arts) zit de enkel vol met vocht en het zou best wel eens een overbelastingsblessure kunnen zijn. Nu heb ik de laatste tijd wel veel kopwerk tegen de harde wind in gedaan, misschien komt het daar van. Doe nu even rustig aan met mijn voet omhoog en hopen dat het zaterdag over is.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
We zijn al met zijn 6en
Dus: er staan 6 namen, hopelijk komt Trudy ook, met Amclassic erbij zitten we op zeven. Ik kom met zijn tweeen, dat is dus 8. Met een beetje geluk blijft het daarbij.. Misschien nemen nog wat mensen hun racende familieleden mee (VADERS? die van mij is geen goed idee, maar anderen)..
He Amclassic: Gaat het lukken denk je? Heb je al een goede route bedacht? Het wordt hartstikke mooi weer, niet te warm, zonnig en droog. 26 graden. Lekker rustig fietsen...
He Amclassic: Gaat het lukken denk je? Heb je al een goede route bedacht? Het wordt hartstikke mooi weer, niet te warm, zonnig en droog. 26 graden. Lekker rustig fietsen...
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
Wel iedereen in zijn forum teneu he. (ik ben niet zo van die bovenstreepjes enzo) Ik zal wel een camera meenemen daar ik mijn camelbak wel achterop neem. wel leuk voor de rest.