Forumshirtdragers in de Amstel Gold Race
-
- Forum-lid HC
Nou ik ben dus ook weer eens terug van mijn agr weekend. zou nog even een tijdje blijven om de wedstrijd te bekijken maar met dat rotweer ben ik maar naar huis gegaan. Wel erachter gekomen dat ik toch maar weer eens wat meer moet gaan trainen want bijna 6,5 uur op de fiets is wel wat lang voor 150 km. Maar goed ik heb het wel volbracht. En onderweg ook nog een forumlid in vol ornaat gezien, namelijk fast4ward. Helaas vond ik het toch regelmatig te koud om in zo'n dun shirtje te rijden dus heb niet geshowt.
Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 16 April 2006
Quote: Origineel geplaatst door Noppie op 16 April 2006
Op de keutenberg brak m'n ketting!
En toen !! Einde verhaal of toch weer aan elkaar geponst ( met kapotte link eruit ??
Das balen...! Zelf niet hard ten val gekomen Noppie...?
Quote: Origineel geplaatst door Noppie op 16 April 2006
Op de keutenberg brak m'n ketting!
En toen !! Einde verhaal of toch weer aan elkaar geponst ( met kapotte link eruit ??
Das balen...! Zelf niet hard ten val gekomen Noppie...?
"Afstappen is geen optie"
-
- Forum-lid HC
Zo erg prettige dag gehad, en met "gemak" (blijft toch een zware tocht) de 250 km gereden, had 240 op de teller. Was om half zeven precies gestart, en voor negenen terug van de eerste lus. Te vroeg dus om mede-forummers achterop te rijden. Heb wel de gehele dag in tenue gereden, met korte broek!!!!!
Ben nog wel Ilgrasso gepasseerd in de buurt van Slenaken, de laatste kilometers nog op gefietst met mensma, zonder forumkleding maar hij stelde zich vriendelijk voor , tien voor vier de finish gepasseerd en goede dag met heerlijk fietsweer, veel beter dan vorig jaar.
Wel veel te druk bij de verzorgingsposten, hard voorbij gereden, met 1000 man op een banaan of een ligakaak wachten , gelukkig wassen de Limburgers ook gewoon zaterdagmiddag hun auto, dus bidonnen vullen was geen probleem en je hoef er zo niet voor in de rij .
En willen de afstappers op de Keutenberg, niet 3 dik naast elkaar gezellig keuvelend omhoog lopen !!! OPZOUTEN !!!!!
Kortom toch weer een geslaagde dag, vooral als het pas gaat regenen als je in de auto op weg naar huis bent.
Ben nog wel Ilgrasso gepasseerd in de buurt van Slenaken, de laatste kilometers nog op gefietst met mensma, zonder forumkleding maar hij stelde zich vriendelijk voor , tien voor vier de finish gepasseerd en goede dag met heerlijk fietsweer, veel beter dan vorig jaar.
Wel veel te druk bij de verzorgingsposten, hard voorbij gereden, met 1000 man op een banaan of een ligakaak wachten , gelukkig wassen de Limburgers ook gewoon zaterdagmiddag hun auto, dus bidonnen vullen was geen probleem en je hoef er zo niet voor in de rij .
En willen de afstappers op de Keutenberg, niet 3 dik naast elkaar gezellig keuvelend omhoog lopen !!! OPZOUTEN !!!!!
Kortom toch weer een geslaagde dag, vooral als het pas gaat regenen als je in de auto op weg naar huis bent.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
De AGR in vol ornaat gereden (natuurlijk). Helaas geen andere forummers gezien.
Wel Speric binnen horen komen geloof ik, maar toen stond ik alweer onder aan de Cauberg (en was ik blij dat ik na 50 minuten eindelijk weer beneden was).
Wel Speric binnen horen komen geloof ik, maar toen stond ik alweer onder aan de Cauberg (en was ik blij dat ik na 50 minuten eindelijk weer beneden was).
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Ik heb jammer genoeg geen forum leden zien rijden, had ze zeker wel aangesproken. Vond het een erg mooie dag, jammer genoeg 2x lek, euhh.... niet verder vertellen, maar de binnenbandjes zijn gratis bij de AGR!!
Canyon Endurace SLX DISC 8.0 Di2
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
-
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 16 April 2006
De AGR in vol ornaat gereden (natuurlijk). Helaas geen andere forummers gezien. Wel Speric binnen horen komen geloof ik, maar toen stond ik alweer onder aan de Cauberg (en was ik blij dat ik na 50 minuten eindelijk weer beneden was).
Zat je zo stikkapot Il Grasso , ik ben je nog gepasseerd ook in vol ornaat in de de buurt van Slenaken net voor we de afdaling richting Teuven indoken. Had helaas geen tijd om te groeten, het groepje waarin ik reed ging net te hard.
De AGR in vol ornaat gereden (natuurlijk). Helaas geen andere forummers gezien. Wel Speric binnen horen komen geloof ik, maar toen stond ik alweer onder aan de Cauberg (en was ik blij dat ik na 50 minuten eindelijk weer beneden was).
Zat je zo stikkapot Il Grasso , ik ben je nog gepasseerd ook in vol ornaat in de de buurt van Slenaken net voor we de afdaling richting Teuven indoken. Had helaas geen tijd om te groeten, het groepje waarin ik reed ging net te hard.
-
- Forum-lid HC
Leuk filmpje, met wat sfeerbeelden voor de liefhebbers!!!
http://www.l1.nl/nieuwsfiles/2O02M5U25Q ... eerbeelden Toerversie.wmv
http://www.l1.nl/nieuwsfiles/2O02M5U25Q ... eerbeelden Toerversie.wmv