Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gekoerst vandaag?

trekoclv
Forum-lid
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 dec 2004 12:58

trekoclv 25 mei 2005 20:44

nope mogen niet starten met onze ploeg :S
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;

weirdo
Forum-lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 jan 2005 11:43

weirdo 25 mei 2005 21:22

Mijn ploeg wel, maar ik loop helaas nog met gips om de arm, dus kan niet mee doen 
ik zeg; Gaaaan!

trekoclv
Forum-lid
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 dec 2004 12:58

trekoclv 25 mei 2005 21:31

hoe heet je..? en welke ploeg?
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;

weirdo
Forum-lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 jan 2005 11:43

weirdo 25 mei 2005 22:05

Wierd Os inga
Club is: De Hypotheker NwvG
ik zeg; Gaaaan!

stefann
Forum-lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 13 jan 2005 21:30

stefann 26 mei 2005 00:03

Wij mogen wel rijden. Heb je de foto's al gezien? www.bartje.info Dat kan je toch geen wegen meer noemen?!?! Dat vinden ze zelfs in Belgie hobbelig.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 26 mei 2005 00:51

Nee haha ik ben heel erg blij dat ik daar niet hoef te rijden. Die 1e kasseien strook is een spelletje. Zoek de keien tussen het gras :S:P. Maar dat wordt zondagmiddag wielen richten voor iedereen die daar rijdt, want de stroken liggen er serieus slecht bij, kan me niet voorstellen dat alle wielen recht gaan blijven.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

erikvd
Forum-lid
Berichten: 237
Lid geworden op: 11 aug 2004 04:12

erikvd 26 mei 2005 12:00

Jemig, zie die kassijenstrook VII, dat kun je serieus geen weg meer noemen.

anton84
Forum-lid
Berichten: 42
Lid geworden op: 11 mar 2005 01:41

anton84 26 mei 2005 12:48

Veel succes!

stefann
Forum-lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 13 jan 2005 21:30

stefann 26 mei 2005 13:30

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 25 Mei 2005

Nee haha ik ben heel erg blij dat ik daar niet hoef te rijden. Die 1e kasseien strook is een spelletje. Zoek de keien tussen het gras :S:P. Maar dat wordt zondagmiddag wielen richten voor iedereen die daar rijdt, want de stroken liggen er serieus slecht bij, kan me niet voorstellen dat alle wielen recht gaan blijven.

Nee idd, ik zit ook serieus na te denken of ik niet gewoon met mijn trainingswielen ga rijden. Ik ben wel blij dat ik mag rijden want we gaan vrijdagmiddag al naar Assen, we blijven daar slapen. Ik ga met 2 ploeggenoten dus dat wordt wel leuk

trekoclv
Forum-lid
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 dec 2004 12:58

trekoclv 26 mei 2005 18:13

Quoten: Origineel geplaatst door stefann op 26 Mei 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 25 Mei 2005

Nee haha ik ben heel erg blij dat ik daar niet hoef te rijden. Die 1e kasseien strook is een spelletje. Zoek de keien tussen het gras :S:P. Maar dat wordt zondagmiddag wielen richten voor iedereen die daar rijdt, want de stroken liggen er serieus slecht bij, kan me niet voorstellen dat alle wielen recht gaan blijven.

Nee idd, ik zit ook serieus na te denken of ik niet gewoon met mijn trainingswielen ga rijden. Ik ben wel blij dat ik mag rijden want we gaan vrijdagmiddag al naar Assen, we blijven daar slapen. Ik ga met 2 ploeggenoten dus dat wordt wel leuk

eerste klassieker? paar tips: zorg dat je goed vooraan zit meteen in de wedstrijd. en zeker op de kasseienstroken. daar gaat de schifting plaatsvinden.. en veel suc6 ;)
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;

stefann
Forum-lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 13 jan 2005 21:30

stefann 26 mei 2005 21:48

Nee, het is niet mijn eerste klassieker. De eerste was in emmen, ik zat achteraan en zat achter een valpartij en na 50 km uit koers gehaald. Volgende was omloop van Borsele. Daar zat ik weer achter een valpartij waardoor ik weer niet in de eerste groep zat maar ik werd toch nog 25e (van de 120 oid) (heb jij die gereden?). En afgelopen zondag was ik er ook bij in Margraten. Maar ik stond al best ver achteraan, toen kwam ik nog eens niet in mijn pedaal dus toen zat ik helemaal achteraan. Dus toen werd ik redelijk snel gelost door gaten enzo. Maar ik wil zaterdag zeker weten vooraan staan, ik wil er nu eindelijk een keer echt worden afgereden of erbij blijven, en niet meer achter een valpartij zitten.

trekoclv
Forum-lid
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 dec 2004 12:58

trekoclv 27 mei 2005 22:18

Quoten: Origineel geplaatst door stefann op 26 Mei 2005

Nee, het is niet mijn eerste klassieker. De eerste was in emmen, ik zat achteraan en zat achter een valpartij en na 50 km uit koers gehaald. Volgende was omloop van Borsele. Daar zat ik weer achter een valpartij waardoor ik weer niet in de eerste groep zat maar ik werd toch nog 25e (van de 120 oid) (heb jij die gereden?). En afgelopen zondag was ik er ook bij in Margraten. Maar ik stond al best ver achteraan, toen kwam ik nog eens niet in mijn pedaal dus toen zat ik helemaal achteraan. Dus toen werd ik redelijk snel gelost door gaten enzo. Maar ik wil zaterdag zeker weten vooraan staan, ik wil er nu eindelijk een keer echt worden afgereden of erbij blijven, en niet meer achter een valpartij zitten.

daarom zei ik vooraan zitten ;) kasseienstroken komen zkr valpartijen en gaten. maar ik was in margraten 12e maar niet goed gereden en geen kracht in de benen dus er had meer in gezeten
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie