Nieuwe forum online!
Nou, verkeerd? Eerst, toen nog alles bij het oude was, was er niks verkeerd aan. Toen zag je die plaatjes ook nog. Nu is het forum verbeterd en nu zie je met die hetzelfde gebleven code de plaatjes niet meer. Degeen die het geplaatst heeft kan dit dus wijzigen. Zodat iedereen de plaatjes weer ziet.
Waarom moest het forum eigenlijk veranderd worden?
Na een paar dagen gebruik went het op zich wel, maar ik vind het vooralsnog nog geen verbetering. Vorige opmaak oogde lekker eenvoudig en daardoor helder en overzichtelijk.
Als de zoekfunctie gaat werken en als deze functie op een vanzelfsprekende manier te vinden is wordt het al beter. Bij de oude opmaak stond het vakje 'zoeken' gewoon meteen boven aan de pagina. Waarom nu niet?
Verder mis ik een volgend handigheidje: als je de cursorpijl laat rusten op een topictitel, verschijnt in een klein vakje de eerste zinnen van het topic. Dat is nu niet meer zo...
Na een paar dagen gebruik went het op zich wel, maar ik vind het vooralsnog nog geen verbetering. Vorige opmaak oogde lekker eenvoudig en daardoor helder en overzichtelijk.
Als de zoekfunctie gaat werken en als deze functie op een vanzelfsprekende manier te vinden is wordt het al beter. Bij de oude opmaak stond het vakje 'zoeken' gewoon meteen boven aan de pagina. Waarom nu niet?
Verder mis ik een volgend handigheidje: als je de cursorpijl laat rusten op een topictitel, verschijnt in een klein vakje de eerste zinnen van het topic. Dat is nu niet meer zo...
Waarom loopt de tijd eigenlijk een uur achter? Staat ie standaard op wintertijd ofzo?
-
- Forum-lid HC
Wat doet de functie "Verwijder alle forumcookies" ?
What makes the boat go faster?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gebruikerspaneel, foruminstellingen, zomertijdstokie schreef:Waarom loopt de tijd eigenlijk een uur achter? Staat ie standaard op wintertijd ofzo?
Less is bore
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Het viel mij op dat ik het nieuwe forum wat minder uitnodigend vindt. Waar ik in het oude forum snel even een topic bekeek doe ik dat nu eigenlijk helemaal niet. Dat komt door een aantal zaken waar ik gewoon maar aan zal moeten wennen maar ook (wat mij betreft) omdat bij het oude forum een shortlistje stond met de laatste berichten. Is er een voornemen om nog eens zo'n lijstje te ook op dit forum neer te zetten of is dat niet meer mogelijk?
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
thnxdaniel1975 schreef:Gebruikerspaneel, foruminstellingen, zomertijdstokie schreef:Waarom loopt de tijd eigenlijk een uur achter? Staat ie standaard op wintertijd ofzo?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb op geen enkele pc een probleem met auto inlog.
2 verschillende pc's, allebei werken prima.
2 verschillende pc's, allebei werken prima.
Less is bore
Ikheb nu al 2 x een advertentie geplaatst van een zadelpen Ritchey wcx en een stuurpen van thomson maar steeds verdwijnen ze.
Het is toch niet zo dat je maar 1 product per topic mag gebruiken?
Het is toch niet zo dat je maar 1 product per topic mag gebruiken?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein