Tour de France 2012
-
- Forum-lid
Bijna net als een schaatser: voetje even aan de grond voor de balans en weer opstappen. Ik weet niet of hij het hierdoor heeft laten liggen in de uitslag. Volgens mij had hij vandaag niet genoeg explosiviteit voor deze proloog.
Sterker nog: hij is op de fiets blijven zitten Aardig stukje sturen en evenwicht...daniel1975 schreef:Zonde. Zonder erg?
Verdere samenvatting: Tony Martin reed lek, Chavannel reed boven verwachting goed, en overwacht of toch verwacht reed Spartacus de stenen uit de straat met 53km/u+ gemiddeld naar plek 1.
Wiggins maakt zijn status van favoriet waar met een 2de plek. Evans liet 10 seconden liggen, maar ook dat lag in de lijn der verwachtingen. Verder vind ik de uitslag wel heel erg weinig verrassend, zowel voor de renners in vorm als degenen uit vorm.
Als ik het andersom mag stellen: wie staat er eigenlijk op een hele verrassende plek?
In de proloog zijn de verschillen nooit groot en echt grote verrassingen zie je niet vaak.
Voor mij beter dan verwacht: Chavanel ,Menchov en Gilbert (na voor hem matig seizoen tot nu toe)
Tegenvallend: Samuel Sanchez, Valverde
Voor mij beter dan verwacht: Chavanel ,Menchov en Gilbert (na voor hem matig seizoen tot nu toe)
Tegenvallend: Samuel Sanchez, Valverde
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Wel een sprintje van een uitgedund peleton, want het is heuvel op. Sagan staat op 1 bij unibet en dergelijke.
Gilbert had een motor die er wel heel kort voor heeft gereden, dat scheelt wel aanzienlijk in een proloog op zulke hoge snelheid. Maar de tijd was in ieder geval goed.
Gilbert had een motor die er wel heel kort voor heeft gereden, dat scheelt wel aanzienlijk in een proloog op zulke hoge snelheid. Maar de tijd was in ieder geval goed.
Hij was gewoon niet goed genoeg. Die manoeuvre kostte hem niet de 24 sec die hij uiteindelijk te kort kwam. (Martin verwisselde twee keer van fiets en eindigde op 23 sec).walterg schreef:Bijna net als een schaatser: voetje even aan de grond voor de balans en weer opstappen. Ik weet niet of hij het hierdoor heeft laten liggen in de uitslag. Volgens mij had hij vandaag niet genoeg explosiviteit voor deze proloog.
Zal nog eens een poging wagen voor vandaag: 1. Boasson Hagen, 2. Sagan, 3. Freire.amclassic-fan schreef:Wel een sprintje van een uitgedund peleton, want het is heuvel op. Sagan staat op 1 bij unibet en dergelijke.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Martin wisselde maar 1 keer van fiets.tennisser schreef:Hij was gewoon niet goed genoeg. Die manoeuvre kostte hem niet de 24 sec die hij uiteindelijk te kort kwam. (Martin verwisselde twee keer van fiets en eindigde op 23 sec).walterg schreef:Bijna net als een schaatser: voetje even aan de grond voor de balans en weer opstappen. Ik weet niet of hij het hierdoor heeft laten liggen in de uitslag. Volgens mij had hij vandaag niet genoeg explosiviteit voor deze proloog.
http://www.cyclofocus.com/wlc/rest/news ... r_Team_Sky" onclick="window.open(this.href);return false;
Niet echt een regel die zinvol is... Wat vinden jullie?De renners van het team dat op kop staat in het ploegenklassement moeten een zwart rugnummer dragen op een gele achtergrond en iedere renner moet een gele helm dragen [dat staat onder artikel 10 van het Tourreglement].