Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 03 Maart 2005
Quoten: Origineel geplaatst door TS-Biker op 03 Maart 2005
Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 02 Maart 2005
Mooi fietsje hoor TS, zeer strak spuitwerk. Waar hem je hem mee afmonteren?
Vermits ik de dura-ace 9 speed van mijn TCR nog behouden heb is de keuze snel gemaakt. Ik ben trouwens een shimano lover! Met ksyriums erin. Deda Newton stuur + pen en normaal gezien een de rosa (selcof) carbon zadelpen. Selle Italia SLK zadel.
TS
Hij is mooi hoor TS biker, bij mijn dealer staat ie in de winkel, het frame dus . ntzettend mooi gespoten super strak afgewerkt frame, tja je heb mensen die verstandig beginnen te worden he TS biker? alleen shim.... kan nie hoor een volbloed italiaanse schone daar hoort natuurlijk Campa op.
Maar al met al veel plezier met je nieuwe aanwinst.
ik weet het maar het geld valt bij mij niet naar beneden zoals de sneeuw vandaag Ik heb ooit campa geprobeerd maar kon de shifters en het schakelen niet gewoon worden. Dit is natuurlijk persoonlijk.
TS
DeRosa
Net doorgekregen vanuit Italia! Hotel Belverdere is het eerste De Rosa Test Center geworden in Italië! In de week van 16/ 22 april organiseer ik weer voor de zesde keer een fiets trainings vakantie week onder het mom "7 dagen leven als een Prof." Fietsen in de Apenijnen op de wegen waar Marco Pantani's roots liggen. De bovenvermelde De Rosa's zijn te testen maar ook te huur voor 130 Euri (7 dagen). Rijden kan je op de King X Light, Dual, Merak, Macro of Team!!!
http://www.belvederericcione.com" onclick="window.open(this.href);return false; voor een 7-daagse trainings/ fiets vakantie
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 05 Maart 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Be.rt op 05 Maart 2005
Gewoon doorzetten ,blijven oefenen, net als op de vrouw, oefening baard kunst.
ik baard - jij baardt -hij baardt - wij baarden - jullie baarden
ik heb gebaard
ik baardde
Wat jij wil be.rt, jij je zin oke?
een scheermes
Quoten: Origineel geplaatst door Be.rt op 05 Maart 2005
Gewoon doorzetten ,blijven oefenen, net als op de vrouw, oefening baard kunst.
ik baard - jij baardt -hij baardt - wij baarden - jullie baarden
ik heb gebaard
ik baardde
Wat jij wil be.rt, jij je zin oke?
een scheermes
Het begint een slappe vertoning te worden op dit forum. Als jullie niks beter te melden hebben! Misschien een idee start een forum voor slap ouweh....!
http://www.belvederericcione.com" onclick="window.open(this.href);return false; voor een 7-daagse trainings/ fiets vakantie
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 05 Maart 2005
Quoten: Origineel geplaatst door squadra op 05 Maart 2005
Het begint een slappe vertoning te worden op dit forum. Als jullie niks beter te melden hebben! Misschien een idee start een forum voor slap ouweh....!
We zullen eraan denken? nu ik toch tegen je spreek, waar rij jij op squarda?
Welk type.
Natuurlijk op een De Rosa, type Merak (nieuw model) kleur Rosso, afmontage Campa Chorus. Foto staat al op dit forum!
Quoten: Origineel geplaatst door squadra op 05 Maart 2005
We zullen eraan denken? nu ik toch tegen je spreek, waar rij jij op squarda?
Welk type.
Natuurlijk op een De Rosa, type Merak (nieuw model) kleur Rosso, afmontage Campa Chorus. Foto staat al op dit forum!