Robert Gesink
-
- Forum-lid
Als ik dit zo lees, lijdt jij ook aan een psychische stoornis...
-
- Forum-lid
Eh, het is lijd jij...elefantino schreef:Als ik dit zo lees, lijdt jij ook aan een psychische stoornis...
-
- Forum-lid HC
Er zijn helaas veel meer voorbeelden te noemen waar hij echt blunderde dan die paar voorbeelden waar het wel goed uitpakte. En inderdaad die 2 Canadese en die Californie overwinning waren zeer fraai. Ik heb hem daarnaast ook veel te vaak kansloze aanvallen zien plaatsen waar alleen maar zijn concurrenten van profiteerde.dc schreef:Hij wint meer dan welke Nederlandse ronderenner dan ook in de laatste twintig jaar. Dat hij als ronderenner twee wereldbekers en twee semi-klassiekers weet te winnen en dat jij dan nog beweert dt hij tactisch inzicht mist is wat mij betreft hilarisch.
Maar het feit dat iemand op dit moment de beste Nederlandse ronderenner is (al vind ik dat nog niet zo evident) maakt hem bepaald nog niet een echte winnaar.
Ik ben van een andere generatie en kan me nog de tijd herinneren dat de knechten van de Nederlandse toppers per jaar meer en aansprekender wonnen dan Gesink in zijn hele carriére bij elkaar. En ook op dit moment zijn er nederlanders die meer winnen en ook dat vind ik geen echte winnaars.
-
- Forum-lid
Vroeger was alles beter, zeker in het wielrennen... uhum
Up and down, but in the end it's only round and round.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waar heb jij last van? Zulke gekke dingen staan hier niet geschreven hoor. Dus iedereen die afgeeft op Putin, klaagt over Rutte en een niet-positieve mening heeft over een sporter heeft hier last van? Dan ben ik waarschijnlijk een opgegeven geval....NicoNB schreef:
Het afgeven op anderen is een typisch product van het Calvinisme en wat mij betreft DSM5 waardig. Af moeten geven op anderen om jezelf 'beter' te voelen is een ernstige psychisch probleem die voortkomt uit een lage eigenwaarde, gebrek aan zelfvertrouwen en dat leidt tot een zwakke identiteit.
Er zijn voldoende zeer interessante wieleronderwerpen die onderwerp van een gesprek kunnen zijn.
Less is bore
En?daniel1975 schreef: Dan ben ik waarschijnlijk een opgegeven geval....
Hoe sta je daar zelf in?
Ik mag Robert Gesink wel. Maar ja, ik weet van niks dus dan mag ik als een blije kleuter alles tof vinden.
Veni. Vidi. Fietsie.
-
- Forum-lid
hmm: http://www.nu.nl/sport/4023329/gesink-m ... -luik.html
Vraag mij af in hoeverre je tijdens de TdF in topvorm kan zijn als je zoveel van het voorjaar mist?
Maar in elk geval erg balen voor hem.
Vraag mij af in hoeverre je tijdens de TdF in topvorm kan zijn als je zoveel van het voorjaar mist?
Maar in elk geval erg balen voor hem.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Gesink kan beter gaan dammen.