Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Ervaring webshops

Gebruikersavatar
loos
Forum-lid
Berichten: 3602
Lid geworden op: 21 mei 2010 21:09
Locatie: Bergschenhoek

Gebruikersavatar loos 26 okt 2015 22:36

+1, heel behulpzaam. Bedenk ook dat ze dit moeten doen om misvruik te voorkomen.
Afbeelding

gene
Forum-lid
Berichten: 2011
Lid geworden op: 06 jan 2006 02:33

gene 26 okt 2015 23:14

denk dat Mantel een 9 verdient ipv een 6 :!:

Bredalp
Forum-lid
Berichten: 625
Lid geworden op: 19 jul 2013 00:12

Bredalp 27 okt 2015 03:07

Een 6 in deze case is wel heel karig gejureerd.

Geen bon en toch een geheel nieuw onderdeel ontvangen?

Dat lijkt me richting perfecte score gaan juist.

Frank
Forum-lid
Berichten: 60
Lid geworden op: 07 aug 2014 15:50

Frank 28 okt 2015 11:17

Goeie discussie, kan me voorstellen dat een 6 karig lijkt.
Ik kom erbij, doordat ik vele keren moet mailen en daarna ook nog langs moet komen.
Bij het "zoeken naar de bon" stond ik bij, duurt echte 30 seconden in het systeem.

Waarom ik het voldoende vind en niet helemaal super is dan ook de afhandeling en hoe dit gaat.

Ja netjes, dat ze het oplossen. Waar ze ook anders kunnen reageren zoals jullie zeggen.
Omslachtig dat het veel mailen en langskomen kost om het netjes op te lossen.

Anyway nog steeds tevreden over Mantel, maar het contrast met de afhandeling van Futurumshop vind ik groot.

Gebruikersavatar
EmPeHa
Forum-lid
Berichten: 3205
Lid geworden op: 30 jun 2014 22:35
Locatie: Achterhoek

Gebruikersavatar EmPeHa 28 okt 2015 11:27

Wij weten niet wat jij in eerste instantie hebt gemaild en wat de aanvullende vragen en mail waren. Dat ze het product zelf willen beoordelen, lijkt mij niet vreemd.

Gebruikersavatar
nijkie
Forum-lid HC
Berichten: 8927
Lid geworden op: 04 aug 2010 23:11
Locatie: Ernem

Gebruikersavatar nijkie 28 okt 2015 15:32

Frank schreef:Goeie discussie, kan me voorstellen dat een 6 karig lijkt.
Ik kom erbij, doordat ik vele keren moet mailen en daarna ook nog langs moet komen.
Bij het "zoeken naar de bon" stond ik bij, duurt echte 30 seconden in het systeem.

Waarom ik het voldoende vind en niet helemaal super is dan ook de afhandeling en hoe dit gaat.

Ja netjes, dat ze het oplossen. Waar ze ook anders kunnen reageren zoals jullie zeggen.
Omslachtig dat het veel mailen en langskomen kost om het netjes op te lossen.

Anyway nog steeds tevreden over Mantel, maar het contrast met de afhandeling van Futurumshop vind ik groot.
Als je in de buurt woont had je toch ook direct langs kunnen gaan.
Sensa GF White edition.
Cannondale Topstone 4.

appie
Forum-lid
Berichten: 81
Lid geworden op: 14 okt 2004 03:05
Locatie: Amsterdam

appie 28 okt 2015 17:59

Ik had een hetzelfde probleem met Mantel, fietspomp kapot maar geen bon meer. Maar hoe Mantel hier mee om is gegaan ben ik ZEER tevreden.

De klantenservice zit daar om je te helpen en niet te verwijzen naar de voorwaarden etc...

Frank
Forum-lid
Berichten: 60
Lid geworden op: 07 aug 2014 15:50

Frank 28 okt 2015 18:33

nijkie schreef:
Frank schreef:Goeie discussie, kan me voorstellen dat een 6 karig lijkt.
Ik kom erbij, doordat ik vele keren moet mailen en daarna ook nog langs moet komen.
Bij het "zoeken naar de bon" stond ik bij, duurt echte 30 seconden in het systeem.

Waarom ik het voldoende vind en niet helemaal super is dan ook de afhandeling en hoe dit gaat.

Ja netjes, dat ze het oplossen. Waar ze ook anders kunnen reageren zoals jullie zeggen.
Omslachtig dat het veel mailen en langskomen kost om het netjes op te lossen.

Anyway nog steeds tevreden over Mantel, maar het contrast met de afhandeling van Futurumshop vind ik groot.
Als je in de buurt woont had je toch ook direct langs kunnen gaan.

Het is 15km heen en 15 km terug, das voor mij anders dan naast-de-deur.

wielracer
Forum-lid
Berichten: 227
Lid geworden op: 18 okt 2013 09:05

wielracer 28 okt 2015 18:48

Zondag iets besteld bij mtbxl, maar tot op heden niets vernomen. Gisteren een mail gestuurd, maar ook daarop geen reactie.

Gebruikersavatar
nijkie
Forum-lid HC
Berichten: 8927
Lid geworden op: 04 aug 2010 23:11
Locatie: Ernem

Gebruikersavatar nijkie 28 okt 2015 20:06

Frank schreef:
nijkie schreef:
Frank schreef:Goeie discussie, kan me voorstellen dat een 6 karig lijkt.
Ik kom erbij, doordat ik vele keren moet mailen en daarna ook nog langs moet komen.
Bij het "zoeken naar de bon" stond ik bij, duurt echte 30 seconden in het systeem.

Waarom ik het voldoende vind en niet helemaal super is dan ook de afhandeling en hoe dit gaat.

Ja netjes, dat ze het oplossen. Waar ze ook anders kunnen reageren zoals jullie zeggen.
Omslachtig dat het veel mailen en langskomen kost om het netjes op te lossen.

Anyway nog steeds tevreden over Mantel, maar het contrast met de afhandeling van Futurumshop vind ik groot.
Als je in de buurt woont had je toch ook direct langs kunnen gaan.

Het is 15km heen en 15 km terug, das voor mij anders dan naast-de-deur.
Je schrijft het zelf beste man 'Zit hier in de buurt'kijk je eigen beklag nog maar eens na.
Sensa GF White edition.
Cannondale Topstone 4.

Gebruikersavatar
Proracer
Forum-lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 18 jul 2015 10:05

Gebruikersavatar Proracer 29 okt 2015 09:19

Hier goede ervaring met bike-components.de Snelle levering en goed verpakt.
Voor de rest ook goede ervaring met Decathlon.be. In België waren de Shimano schoenen die ik had uitgezocht 40 euro goedkoper dan hier in Nederland, echter in de winkel hadden ze m'n maat niet meer. Daarna de schoenen via internet gekocht en laten afleveren bij de Belgische Decathlon (kattesprong, 15 minuten rijden).

Rvddijk
Forum-lid
Berichten: 91
Lid geworden op: 23 jul 2013 16:39

Rvddijk 29 okt 2015 13:48

Ik heb laatst iets besteld via Bike24.de. Dit was mijn eerste ervaring met bestellen vanuit het buitenland, dus met licht wantrouwen afgewacht hoe het zou verlopen. Maar binnen twee dagen had ik mijn pakketje in huis en dat voor €5,95 verzendkosten. Viel me heel erg mee aangezien verzenden van hetzelfde pakketje in Nederland al €6,75 kost.
Merida Scultura 8000 (2023)

Plaats reactie