Pagina 14 van 70

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 26 okt 2015 22:36
door loos
+1, heel behulpzaam. Bedenk ook dat ze dit moeten doen om misvruik te voorkomen.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 26 okt 2015 23:14
door gene
denk dat Mantel een 9 verdient ipv een 6 :!:

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 27 okt 2015 03:07
door Bredalp
Een 6 in deze case is wel heel karig gejureerd.

Geen bon en toch een geheel nieuw onderdeel ontvangen?

Dat lijkt me richting perfecte score gaan juist.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 28 okt 2015 11:17
door Frank
Goeie discussie, kan me voorstellen dat een 6 karig lijkt.
Ik kom erbij, doordat ik vele keren moet mailen en daarna ook nog langs moet komen.
Bij het "zoeken naar de bon" stond ik bij, duurt echte 30 seconden in het systeem.

Waarom ik het voldoende vind en niet helemaal super is dan ook de afhandeling en hoe dit gaat.

Ja netjes, dat ze het oplossen. Waar ze ook anders kunnen reageren zoals jullie zeggen.
Omslachtig dat het veel mailen en langskomen kost om het netjes op te lossen.

Anyway nog steeds tevreden over Mantel, maar het contrast met de afhandeling van Futurumshop vind ik groot.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 28 okt 2015 11:27
door EmPeHa
Wij weten niet wat jij in eerste instantie hebt gemaild en wat de aanvullende vragen en mail waren. Dat ze het product zelf willen beoordelen, lijkt mij niet vreemd.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 28 okt 2015 15:32
door nijkie
Frank schreef:Goeie discussie, kan me voorstellen dat een 6 karig lijkt.
Ik kom erbij, doordat ik vele keren moet mailen en daarna ook nog langs moet komen.
Bij het "zoeken naar de bon" stond ik bij, duurt echte 30 seconden in het systeem.

Waarom ik het voldoende vind en niet helemaal super is dan ook de afhandeling en hoe dit gaat.

Ja netjes, dat ze het oplossen. Waar ze ook anders kunnen reageren zoals jullie zeggen.
Omslachtig dat het veel mailen en langskomen kost om het netjes op te lossen.

Anyway nog steeds tevreden over Mantel, maar het contrast met de afhandeling van Futurumshop vind ik groot.
Als je in de buurt woont had je toch ook direct langs kunnen gaan.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 28 okt 2015 17:59
door appie
Ik had een hetzelfde probleem met Mantel, fietspomp kapot maar geen bon meer. Maar hoe Mantel hier mee om is gegaan ben ik ZEER tevreden.

De klantenservice zit daar om je te helpen en niet te verwijzen naar de voorwaarden etc...

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 28 okt 2015 18:33
door Frank
nijkie schreef:
Frank schreef:Goeie discussie, kan me voorstellen dat een 6 karig lijkt.
Ik kom erbij, doordat ik vele keren moet mailen en daarna ook nog langs moet komen.
Bij het "zoeken naar de bon" stond ik bij, duurt echte 30 seconden in het systeem.

Waarom ik het voldoende vind en niet helemaal super is dan ook de afhandeling en hoe dit gaat.

Ja netjes, dat ze het oplossen. Waar ze ook anders kunnen reageren zoals jullie zeggen.
Omslachtig dat het veel mailen en langskomen kost om het netjes op te lossen.

Anyway nog steeds tevreden over Mantel, maar het contrast met de afhandeling van Futurumshop vind ik groot.
Als je in de buurt woont had je toch ook direct langs kunnen gaan.

Het is 15km heen en 15 km terug, das voor mij anders dan naast-de-deur.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 28 okt 2015 18:48
door wielracer
Zondag iets besteld bij mtbxl, maar tot op heden niets vernomen. Gisteren een mail gestuurd, maar ook daarop geen reactie.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 28 okt 2015 20:06
door nijkie
Frank schreef:
nijkie schreef:
Frank schreef:Goeie discussie, kan me voorstellen dat een 6 karig lijkt.
Ik kom erbij, doordat ik vele keren moet mailen en daarna ook nog langs moet komen.
Bij het "zoeken naar de bon" stond ik bij, duurt echte 30 seconden in het systeem.

Waarom ik het voldoende vind en niet helemaal super is dan ook de afhandeling en hoe dit gaat.

Ja netjes, dat ze het oplossen. Waar ze ook anders kunnen reageren zoals jullie zeggen.
Omslachtig dat het veel mailen en langskomen kost om het netjes op te lossen.

Anyway nog steeds tevreden over Mantel, maar het contrast met de afhandeling van Futurumshop vind ik groot.
Als je in de buurt woont had je toch ook direct langs kunnen gaan.

Het is 15km heen en 15 km terug, das voor mij anders dan naast-de-deur.
Je schrijft het zelf beste man 'Zit hier in de buurt'kijk je eigen beklag nog maar eens na.

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 29 okt 2015 09:19
door Proracer
Hier goede ervaring met bike-components.de Snelle levering en goed verpakt.
Voor de rest ook goede ervaring met Decathlon.be. In België waren de Shimano schoenen die ik had uitgezocht 40 euro goedkoper dan hier in Nederland, echter in de winkel hadden ze m'n maat niet meer. Daarna de schoenen via internet gekocht en laten afleveren bij de Belgische Decathlon (kattesprong, 15 minuten rijden).

Re: Ervaring webshops

Geplaatst: 29 okt 2015 13:48
door Rvddijk
Ik heb laatst iets besteld via Bike24.de. Dit was mijn eerste ervaring met bestellen vanuit het buitenland, dus met licht wantrouwen afgewacht hoe het zou verlopen. Maar binnen twee dagen had ik mijn pakketje in huis en dat voor €5,95 verzendkosten. Viel me heel erg mee aangezien verzenden van hetzelfde pakketje in Nederland al €6,75 kost.