Op hun FB pagina staat op de omslag foto Paulien als enige net iets buiten de groep...daniel1975 schreef:Das gewoon een aanwijzingtennisser schreef:Huh? Die is alfabetisch (op Daniël Boissevain na, omdat zijn naam in eerste instantie verkeerd gespeld was)...Check ook de volgorde van deelnemers in het introfilmpje.....
Wielrennen op tv
- Supergrover
- Forum-lid HC
Geheel mee eens: het gaat niet op dat Sporza tegelijkertijd vijf of zes (of meer) reporters (Wuyts, Schotte, De Cauwer, Vannieuwkerke, Van Gils, eventueel nog Vandegoor, èn André Meganck) in de Tour heeft rondlopen, de NOS ook nog eens een handvol, en dan geen geld meer heeft om de Ronde van Zwitserland uit te zenden!timo2.0 schreef: Maar sowieso ben ik een groot voorstander van grotere afstemming tussen de nos en sporza, het is één taalgebied en evenementen allebei uitzenden daar zie ik de logica niet van in. Dat geldt overigens niet alleen voor het wielrennen. Bij voetbaltoernooien mogen ze wat mij betreft afspreken dat de landen zelf de wedstrijden van hun nationale teams verslaan maar dat de overigen wedstrijden worden verdeeld in plaats dat beide omroepen ze uit te zenden. Hier kan flink geld mee bespaard worden. Buiten de sport kan het nog beter, zo is het in mijn ogen nog steeds absurd dat Canvas en de KRO beiden dezelfde Britse en Scandinavische detectiveseries aankopen en uitzenden, soms zelfs op het zelfde moment.
(Voor mijn part kan zo'n avondlijk leuterprogramma als Vive le vélo net zo goed vanuit Brussel worden uitgezonden...)
Maar zie je't al voor je: Wuyts en Smeets samen in de commentaarcabine? Dàt zou pas lachen worden!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat een meerdan rampzalig interview op Sporza: bahbah bah. (Armstrong had ook zonder epo gewonne, er is geen probleem, blablabla)
Less is bore
-
- Forum-lid
Iets met een struisvogel...daniel1975 schreef:Wat een meerdan rampzalig interview op Sporza: bahbah bah. (Armstrong had ook zonder epo gewonne, er is geen probleem, blablabla)
Is wel slechte kwaliteit beeld....Pina aqua schreef:http://sports-livez.com/channel/ch-3.php" onclick="window.open(this.href);return false;jantjuh schreef:Even weer on-topic: weet iemand een live-stream voor de Omloop vandaag?
Wordt beloofd in ieder geval vanaf 14:30.... Ik houd me aanbevolen voor een link die nu al werkt!
It's ,absolutely, without question, unequivocally, only about the bike
Was dat dezelfde geïnterviewde die ook vindt dat Gilbert die in Lugano start ipv de Omloop een grotere schande is dan alle dopingschandalen?daniel1975 schreef:Wat een meerdan rampzalig interview op Sporza: bahbah bah. (Armstrong had ook zonder epo gewonne, er is geen probleem, blablabla)
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- daniel1975
- Forum-lid HC
Help ff een handje?
Less is bore
Geen idee, ik hoorde (vanuit een andere kamer) op televisie een interview voorbijkomen op Sporza. De geïnterviewde stelde dat het een schande is dat Gilbert niet in de Omloop start en toen de verslaggever tegenwierp dat dit nu eenmaal een sponsorbelang van BMC is stelde de geïnterviewde dat dit een grotere bedreiging voor het Belgische wielrennen is dan de dopingschandalen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik hoorde het ook vanuit de keuken. Wie helpt er ff handje? Was tenenkrommend (doping is geen bedreiging want dat was er altijd)
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
En wat vonden we er van vandaag?
Zelf nig niet helemaal overtuigd kunnen kijken na alles van de laatste maanden. En dan uitgerekend deze winnaar...
Niet war ik er van had gehoopt.
Zelf nig niet helemaal overtuigd kunnen kijken na alles van de laatste maanden. En dan uitgerekend deze winnaar...
Niet war ik er van had gehoopt.
Less is bore
Twee ploegen die ik niet vertrouw maken de koers. De stand Ekimov en Lefevre of zo u wil Besnati/Mikhailov en Ibarguren/Van Mol.