Bryton Rider 50 (goedkope broertje van de Garmin Edge 705)
- alliance_0
- Forum-lid
Ik volg het eea met belangstelling. Op het ogenblik ook weer in conclaaf met de supportafdeling omtrent een probleempje met mijn Rider. Na de laatste firmware update, is nu op mijn apparaat 1.3.1.36, dit in tegenstelling tot de geen die er op de site wordt vermeldt (1.3.1.34) heb ik weer last van het feit dat mijn Rider elke keer nadat ik hem uitzet vanzelf weer aan gaat. Dit probleem was er al eens eerder, maar zou verholpen zijn met firmware 1.3.1.34. Het is alleen bij nu nog erger want uitzetten is bijna niet mogelijk omdat hij vanzelf blijft aan gaan. Zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben. Supportafdeling is er mee bezig, maar heeft ook nog oplossing.
[quote="Alliance_0"]Zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben. [/quote]
Ik heb nergens last van. Weet niet welke update ik heb, maar ben er afgelopen weekend druk mee bezig geweest (na 6 wkn niet gebruiken) en zal dus wel de laatste update hebben.
Ik heb nergens last van. Weet niet welke update ik heb, maar ben er afgelopen weekend druk mee bezig geweest (na 6 wkn niet gebruiken) en zal dus wel de laatste update hebben.
vandaag de Bryton vanuit Israel ontvangen, de bij geleverde maps zijn niet de HD maps. Heb de verkoper al benaderd hoe we dit gaan oplossen omdat hij wel met de HD maps adverteert.
Verder ziet alles er goed uit.
[quote="joers"]Blijft jammer dat ie nog niet Mac-compatible is....[/quote]
Op de doos staat system requirements ook: Mac OS X 10.5 or later
Verder ziet alles er goed uit.
[quote="joers"]Blijft jammer dat ie nog niet Mac-compatible is....[/quote]
Op de doos staat system requirements ook: Mac OS X 10.5 or later
BLADE 2012***SRAM Red***FFWD-6-SE
Paris-Nice 2004***Shimano 105***H plus Son SL42
-
- Forum-lid
[quote="sumarcity"]Heb de verkoper al benaderd hoe we dit gaan oplossen omdat hij wel met de HD maps adverteert.[/quote]
Mijn Israelische verkoper 'Anne' heeft me aangeraden contact op te nemen met Bryton, in mijn advertentie werd overigens niet gesproken over HD.
Ben onderwijl wel benieuwd naar de HD kaarten, verschijnen binnenkort in de webshop aldus Bryton.
Mijn Israelische verkoper 'Anne' heeft me aangeraden contact op te nemen met Bryton, in mijn advertentie werd overigens niet gesproken over HD.
Ben onderwijl wel benieuwd naar de HD kaarten, verschijnen binnenkort in de webshop aldus Bryton.
Wou van de site van Bryton de uitgebreide handleiding downloaden maar loopt halverwege steeds vast?? Vreemd. Iemand anders hier ook last van?
Edit, inmiddels opgelost lag aan firefox. Bryton is ingesteld en zo weg voor mijn eerste ritje.
Edit, inmiddels opgelost lag aan firefox. Bryton is ingesteld en zo weg voor mijn eerste ritje.
vandaag mijn eerste ritje met de Bryton gemaakt. Het was een rustige herstelrit samen met mijn zwager. We hebben de kop van Friesland gepakt waar toch meer wind stond dan dat we gedacht hadden. De eerste 5 km zijn verloren gegaan door wat geklooi van mezelf en de route die ik omgedraaid had. Waar ik nu wel achter ben is dat je vrij gedetailleerd moet plannen ander houden de meeste planners de autowegen aan, waar je soms als fietsers niet kunt komen. fietspaden worden dan wel weergegeven door middel van stippellijnen. ook wanneer je meer dan 10M van je route afwijkt krijg je een piepsignaal en een lijn om weer op de route te komen. Kortom ik vind het een super ding. Hartslagmeter en cadans meter moet ik nog installeren.
Hier de route die we gereden hebben: http://www.brytonsport.com/mapTrackView/2?id=59781
Hier de route die we gereden hebben: http://www.brytonsport.com/mapTrackView/2?id=59781
- leocuypers
- Forum-lid
ik ben van plan om me ook een te te gaan halen, wil wel wachten op de HD kaarten.
maar heb een paar vragen:
1) Weet iemand waar je deze in nederland met HD kaarten kan kopen.
2) heeft er iemand een foto als hij is gemonteerd op de stuurpen.
3) houdt hij onderweg ook de totaal geklommen meters bij.
4) zijn op de nieuwe versie de HD kaarten en de OSM kaarten naast elkaar te gebruiken?
5) weet iemand hoe ik de kaarten van http://www.openstreetmap.nl/ op de rider kan krijgen
bedankt alvast
maar heb een paar vragen:
4) zijn op de nieuwe versie de HD kaarten en de OSM kaarten naast elkaar te gebruiken?
5) weet iemand hoe ik de kaarten van http://www.openstreetmap.nl/ op de rider kan krijgen
bedankt alvast
[quote="leo cuypers"]
[/quote]
1) nee, ik heb de mijne bij Conrad gekocht
2) nee, maar hij zit niet in het midden van de pen. Verder zit ie wel stevig. Kan hem goed bedienen met 1 hand
3) Je kan vrijwel alles op scherm krijgen, dus dat vast ook wel
4) geen idee
5) Je moet dat via de bijgeleverde dvd doen
[/quote]
1) nee, ik heb de mijne bij Conrad gekocht
2) nee, maar hij zit niet in het midden van de pen. Verder zit ie wel stevig. Kan hem goed bedienen met 1 hand
3) Je kan vrijwel alles op scherm krijgen, dus dat vast ook wel
4) geen idee
5) Je moet dat via de bijgeleverde dvd doen
2) hij zit op het stuur, maar het bevestigstuk zit met een kruiskop op de stuurstang. Misschien dat je hem een kwartslag kan draaien en dan wel op de stuurpen kan monteren.
3)ja hij houd alles bij. Zie afbeelding, heb alleen een paar bruggen en viaducten gehad maar heeft wel bijgehouden hoeveel er geklommen en gedaald is.
3)ja hij houd alles bij. Zie afbeelding, heb alleen een paar bruggen en viaducten gehad maar heeft wel bijgehouden hoeveel er geklommen en gedaald is.
- leocuypers
- Forum-lid
is het ook mogelijk zelf OSM kaarten te downloaden en deze op de Rider 50 te zetten. Of moeten deze perse van de DVD gehaald worden, met het gevolg dat het volgend jaar weer verouderd is.
En hoe zou dit in zijn werk gaan?
En hoe zou dit in zijn werk gaan?