![Confused :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
Tour 2015
Veel te weinig ten opzichte van wie?robbebopper schreef:Die politiemensen verdienen al jaren véél te weinig voor het werk dat ze moeten doen. Zolang ze niemand in gevaar brengen........
Als ik op loonwijzer.nl kijk dan zie ik dat een gewone agent met wat dienstjaren al redelijk richting modaal gaat. Uitgaande dat de gemiddelde agent over het algemeen laag opgeleid is denk ik dat modaal ruim betaald is voor iemand die anders fabrieksarbeider zou zijn.
Salaris relateren aan opleidingsniveau is onvoldoende. Het gaat immers lang niet altijd op. Als je het opleidingsniveau van piloten naast hun salarisstrookje legt zie je dat stakingsmacht gewoon een salariscomponent is; daar kan de politie dus ook gewoon gebruik van maken.
En het is officieel, geen Galibier in de Tour van 2015.
http://www.letour.fr/le-tour/2015/us/pr ... e-fer.html
http://www.letour.fr/le-tour/2015/us/pr ... e-fer.html
Merida Scultura 8000 (2023)
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40968
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Je mag niet zo simpel redeneren. Verantwoordelijkheden, veiligheid, onregelmatigheidstoeslagen, etc zijn een veel grotere component bij dit vak dan als je aan de band zou staan in een fabriek. Als je een politieagent wegzet als iemand die anders slechts in een fabriek zou werken doe je die mensen echt heel veel tekort.NicoNB schreef:
Als ik op loonwijzer.nl kijk dan zie ik dat een gewone agent met wat dienstjaren al redelijk richting modaal gaat. Uitgaande dat de gemiddelde agent over het algemeen laag opgeleid is denk ik dat modaal ruim betaald is voor iemand die anders fabrieksarbeider zou zijn.
Zeker als je de laatste jaren ziet hoe verschrikkelijk ze op hun tenen moeten lopen mbt het benaderen van mensen/verdachten. Bij de minste of geringste verkeerde woordkeuze hebben ze al gezeur.
Less is bore
Veel gemaakte fout die je vaak hoort. De tour kent dit jaar echter geen proloog. Er wordt gestart met een tijdrit.dc schreef:Ik heb in ieder geval wel grote interesse in de proloog... en het is toch verdorie jaren geleden dat ik zin had in een TdF.
Ik dacht dat je toch de galibier kunt over rijden zonder de tunnel te nemen, of ben ik daar in mis?Rvddijk schreef:En het is officieel, geen Galibier in de Tour van 2015.
http://www.letour.fr/le-tour/2015/us/pr ... e-fer.html
't zal wel de tourcaravaan ter wille zijn zekerst?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. ![👻](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f47b.svg)
![😳](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f633.svg)
![🤬](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f92c.svg)
Hij is ietsje langer dan normaal en ze nummeren hem als rit 1. Je hebt qua terminologie dus gelijk, maar dat is het verder ook wel. Het is en blijft een korte tijdrit, daar veranderd het etiket niks aanvantheman schreef:Veel gemaakte fout die je vaak hoort. De tour kent dit jaar echter geen proloog. Er wordt gestart met een tijdrit.dc schreef:Ik heb in ieder geval wel grote interesse in de proloog... en het is toch verdorie jaren geleden dat ik zin had in een TdF.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Je kan de Galibier wel over en afdalen naar de Lautaret, maar je kan vanaf de Lautaret niet meer naar Bourg d'Oisans komen. De finishplaatsen betalen serieuze bedragen en dus is het verleggen van de finish geen aantrekkelijke optie voor de organisatie.fiedoo schreef:Ik dacht dat je toch de galibier kunt over rijden zonder de tunnel te nemen, of ben ik daar in mis?Rvddijk schreef:En het is officieel, geen Galibier in de Tour van 2015.
http://www.letour.fr/le-tour/2015/us/pr ... e-fer.html
't zal wel de tourcaravaan ter wille zijn zekerst?