Bakker racing
Maar je kunt touch aan je water aanvoelen dat er dan iets niet klopt. Mantel zit behoorlijk scherp met prijzen (nog 13 Euro lager dan Rose) en Bakker zit dan 200 Euro onder de prijs van Mantel
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Bij Atheletshop voor € 604,-
Heb diverse keren wielen gehaald bij Bakker omdat hij online de goedkoopste was.
Aangezien ik werk in Eindhoven is een ritje langs Weert prima te doen.
laatste keer dat ik wielen nodig had deed Hopmans mij een leuk aanbod.
Heb diverse keren wielen gehaald bij Bakker omdat hij online de goedkoopste was.
Aangezien ik werk in Eindhoven is een ritje langs Weert prima te doen.
laatste keer dat ik wielen nodig had deed Hopmans mij een leuk aanbod.
604 Euro bij Athleteshop voor de Shimano Wielset RS81 Carb/Alu 35mm 10/11V Clincher QR maar toch echt 806 Euro voor de Shimano Wielset RS81 SH10/11V Clincher 50mm Alu/Carbon
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Ik heb even gebeld. Volgens de beste man had Bakker een hele partij kunnen overnemen, vandaar de lage prijs. Zijn nieuw en van 2017.
We gaan het morgen zien.
Even los van Bakker (het zal niet voor niets zijn dat er megatief over hem gesproken wordt), ik begrijp dus dat als er een aanbieder is die onder de prijs van Mantel zit verdacht is.
Ik ben even advocaat van de duivel aan het spelen (niet om mijn aankoop te verdedigen) maar straks met al die einde seizoensaanbiedingen, moeten we daar geen vraagtekens bij zetten.
Het lijkt me dat conclusies trekken obv de prijs niet altijd eerlijk is. Waar ligt de grens? Is Mantel hierbij de partij waarmee we de prijzen moeten vergelijken.
We gaan het morgen zien.
Even los van Bakker (het zal niet voor niets zijn dat er megatief over hem gesproken wordt), ik begrijp dus dat als er een aanbieder is die onder de prijs van Mantel zit verdacht is.
Ik ben even advocaat van de duivel aan het spelen (niet om mijn aankoop te verdedigen) maar straks met al die einde seizoensaanbiedingen, moeten we daar geen vraagtekens bij zetten.
Het lijkt me dat conclusies trekken obv de prijs niet altijd eerlijk is. Waar ligt de grens? Is Mantel hierbij de partij waarmee we de prijzen moeten vergelijken.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Mantel is zeker niet altijd de goedkoopste.fabber schreef: ↑08 aug 2017 19:09 Ik heb even gebeld. Volgens de beste man had Bakker een hele partij kunnen overnemen, vandaar de lage prijs. Zijn nieuw en van 2017.
We gaan het morgen zien.
Behalve de zwarte kabelsets van Campagnolo, die heb ik nog nergens goedkoper gezien.
Maar voor héél veel andere zaken hanteren ze gewoon de adviesprijs.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Maar kleinere winkels(internetstores) hebben wel eens cashproblemen en daarom kunnen ze soms gewoon niet direct het geld weer terug aan je overmaken als je dat retour wild. Het is er gewoon niet.
Het enige probleem met dit soort bedrijven als Bakker kan dan zijn, dat je bij eventuele restitutie, een tijd op je geld moet wachten.Dat moet je wel incalculeren.
En dat bewijst ook dit topic en andere bedrijven als Kuiper en er zullen er nog wel meer zijn.
Maar fysiek de winkel bezoeken en dan de koop meenemen is natuurlijk, de te preferen optie. Zie je goed wat je koopt en of het produkt inderdaad nog helemaal nieuw is en niet onder een demofiets heeft gezeten bv. Dan zou ik met beide handen die mooie korting aanpakken en waarom ze die kunnen geven is niet te zake.
............. een gezonde portie wantrouwen vooraf, kan veel problemen voorkomen met aankopen. .En anders kom je daar in je leven wel eens achter
Het enige probleem met dit soort bedrijven als Bakker kan dan zijn, dat je bij eventuele restitutie, een tijd op je geld moet wachten.Dat moet je wel incalculeren.
En dat bewijst ook dit topic en andere bedrijven als Kuiper en er zullen er nog wel meer zijn.
Maar fysiek de winkel bezoeken en dan de koop meenemen is natuurlijk, de te preferen optie. Zie je goed wat je koopt en of het produkt inderdaad nog helemaal nieuw is en niet onder een demofiets heeft gezeten bv. Dan zou ik met beide handen die mooie korting aanpakken en waarom ze die kunnen geven is niet te zake.
............. een gezonde portie wantrouwen vooraf, kan veel problemen voorkomen met aankopen. .En anders kom je daar in je leven wel eens achter
Ben ik wel benieuwd op basis van welk onderzoek jij tot deze stelling komt.
Bakker is duidelijk een partijen koper, heeft blijkbaar ingangen hier en daar en volgens mij doet hij ook wel het een en ander met (gebruikte) fietsen. Ik koop er gerust en heb goede service gehad.
Mantel was vroeger goedkoper maar die hebben nu een mooi pand. Mantel zit voor mij dichtbij, is niet overdreven duur en ik vind dat ze een goed afgewogen aanbod hebben, heb er al heel wat eurootjes achter gelaten.
Mantel was vroeger goedkoper maar die hebben nu een mooi pand. Mantel zit voor mij dichtbij, is niet overdreven duur en ik vind dat ze een goed afgewogen aanbod hebben, heb er al heel wat eurootjes achter gelaten.
- daniel1975
- Forum-lid HC
12go was vroeger ook veel goedkoper. Nu een waanzinnig grote zaak met veel mainstream materiaal.
Bike2build nog veel erger: van een topzaak met liefhebbers, mooie soms bijzonder spullen en nette prijzen is niets meer over. Nu is er geen ruk maar aan, Cubestore en totaal geen leuk assortiment meer.
Dan vind ik het bij Mantel wel meevallen. Hier en daar zeer scherp, soms minder scherp maar altijd met goede snelle service. Koop er graag.
Bike2build nog veel erger: van een topzaak met liefhebbers, mooie soms bijzonder spullen en nette prijzen is niets meer over. Nu is er geen ruk maar aan, Cubestore en totaal geen leuk assortiment meer.
Dan vind ik het bij Mantel wel meevallen. Hier en daar zeer scherp, soms minder scherp maar altijd met goede snelle service. Koop er graag.
Less is bore