Wat is dit voor (f)iets?
Guru?
Ik vind dit wel leuk, maar helaas ken ik niet alles Zou wel leuk zijn als er meer meededen!
Ik vind dit wel leuk, maar helaas ken ik niet alles Zou wel leuk zijn als er meer meededen!
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- OldSchoolBMX
- Forum-lid
Deze Dekerf lijkt er wel op.
Haha, ja... Ik heb nu inderdaad teveel gezegd met Canada, titanium, custom.... . Met Google vind je dan een heel rijtje fabrikanten, maar je moet ze inderdaad kennen. Sowieso zal ik niet zo gauw een mtb in dit topic plaatsen, want daar kan je ook nog eens echt alle kanten meer op.JPAR schreef:Guru?
Het is dat ik sinds '94 geïnteresseerd ben in fietsen, anders had ik dat ook niet geweten allemaal... Toch heb ik tussen 2000 en 2010 weinig interesse gehad in fietsen (zowel materialistisch als fysiek), maar alles van toen ik er mee begon komt allemaal weer terug en vind ik weer leuk om te zien. En wat er van merken die ik van vroeger kende terecht is gekomen nu... Om die reden kocht ik in 2011 ook een Yeti ARC mtb-frame, want dat merk kende ik nog uit de beginjaren 90 van het professionele mountainbiken en veel grote namen reden er XC mee (en ook downhill races). Mijn kennis is ook meer old-school dan new-school... . Nieuwe merken ken ik alleen omdat fietsmaten op zulke fietsen rijden ofzo...
Overigens zei Guru cycles mij ook niets, en jou weer wel wat dus...
Maar OldSchoolBMX heeft het al weer goed... Het is een DeKerf, volgens mij van Chris himself zelf...
Laatst gewijzigd door Suntoro op 26 feb 2014 14:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Yeti ken ik inderdaad ook nog wel van vroeger. Maar het hele mountainbiken volg ik eigenlijk niet meer. Vroeger ooit begonnen op een BMX (zoals vele jongetjes denk ik) en later ook mountainbike gehad. Maar ja. We wachten de volgende opdracht af
- OldSchoolBMX
- Forum-lid
Nieuwe opgave:
Dat is te herkenbaar en ik denk dat ik het weet, maar ik wacht wel even... Wat ik wil zeggen is magnesium... Jouw beurt JPAR!
@OldShoolBMX, door dit plaatje schieten me gelijk ook andere rare bikes te binnen...
@OldShoolBMX, door dit plaatje schieten me gelijk ook andere rare bikes te binnen...
- OldSchoolBMX
- Forum-lid
Suntoro, jouw interesse begon toch in 1994. Met dit frame uit 1992 dacht ik het ook voor jou moeilijker te maken. Het is inderdaad magnesium.
- OldSchoolBMX
- Forum-lid
Toeval bestaat niet? Ik was op internet op zoek naar een foto van een Slingshot MTB toen ik bovenstaande foto tegenkwam
Dan is het niet meer zo moeilijk, Kirk Precision (of toch wel )
- OldSchoolBMX
- Forum-lid
Het is inderdaad een Kirk. Niet de Precision (dat is de race-versie) maar de Revolution:
De beurt is aan JPAR
De beurt is aan JPAR
Interesse in mountainbiken begon toch wel eerder ja door Eurosport en vrienden, maar in 1994 ruilde ik mijn skateboard pas om voor een mtb... . Ik herkende met het plaatje gelijk wel dat betreffende merk, maar wou het toch maar aan iemand anders overlaten... Had nu eigenlijk ook geen tijd om wat nieuws te plaatsen met knippen en plakken, dus JPAR mag....OldSchoolBMX schreef:Suntoro, jouw interesse begon toch in 1994. Met dit frame uit 1992 dacht ik het ook voor jou moeilijker te maken. Het is inderdaad magnesium.
Haha, met het laten zien van alleen een stukje kabel (zonder framedeel) waren er ook nog wel vraagtekens geweest dan...OldSchoolBMX schreef:Toeval bestaat niet? Ik was op internet op zoek naar een foto van een Slingshot MTB toen ik bovenstaande foto tegenkwam