Wat is fout, wat kan echt niet?
[quote="Diogenes"]>Van die witte fietsbroeken waar je dwars door heen kan kijken.
Ik zag pas een heel leuk meisje in zo'n broek en toen heb ik er maar niets van gezegd...[/quote]
Da's pas fout...
Ik zag pas een heel leuk meisje in zo'n broek en toen heb ik er maar niets van gezegd...[/quote]
Da's pas fout...
[quote="Trudie"][quote="Madhill"][quote="Trudie"][quote="Madhill"][quote="Trudie"][quote="Daniel1975"]Een complete Rabo outfit... [/quote]
Als ik zo iemand tegen kom, roep ik altijd heel hard: "HÉ MICHAEL!!!![/quote]
En wat zeggen ze dan terug? "Hey Leontien"?[/quote]
Nee, want ik draag niet zo'n roze pakje
[/quote]
Maak me gek, wat draag je dan? [/quote]
[img=http://thehippy.net/nucleus/media/1/200 ... gemite.jpg][/quote]
lol
Als ik zo iemand tegen kom, roep ik altijd heel hard: "HÉ MICHAEL!!!![/quote]
En wat zeggen ze dan terug? "Hey Leontien"?[/quote]
Nee, want ik draag niet zo'n roze pakje
[/quote]
Maak me gek, wat draag je dan? [/quote]
[img=http://thehippy.net/nucleus/media/1/200 ... gemite.jpg][/quote]
lol
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra
[quote="KaWouter"][quote="bontempi56"]En geen haren in je schaafwond(en) na een evt schuiver [/quote]
+1 en prettiger bij het masseren[/quote]
Zo, nou, en "renners" zonder licentie die worden me toch vaak gemasseerd. Wat een non-argumenten toch telkens weer over dat benen scheren. Face it: wielertoeristen scheren hun benen omdat zij graag op profs lijken. That's all.
+1 en prettiger bij het masseren[/quote]
Zo, nou, en "renners" zonder licentie die worden me toch vaak gemasseerd. Wat een non-argumenten toch telkens weer over dat benen scheren. Face it: wielertoeristen scheren hun benen omdat zij graag op profs lijken. That's all.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Het was een leuk topic, met al die knipoogjes en "pesterijtjes".
Jammer dat er toch weer mensen zijn die de korrel zout niet proeven, in discussie willen gaan, zich op hun pik getrapt voelen en hun mening willen opdringen.
Een mening die volgens hun de enige juiste is als gevolg van een bijna meelijwekkende vorm van tunnelvisie.
Oh well, shit happens.
Jammer dat er toch weer mensen zijn die de korrel zout niet proeven, in discussie willen gaan, zich op hun pik getrapt voelen en hun mening willen opdringen.
Een mening die volgens hun de enige juiste is als gevolg van een bijna meelijwekkende vorm van tunnelvisie.
Oh well, shit happens.
[quote="danny1407"]Het was een leuk topic, met al die knipoogjes en "pesterijtjes".
....
Oh well, shit happens.[/quote]
Jep
....
Jep
[quote="danny1407"]Het was een leuk topic, met al die knipoogjes en "pesterijtjes".
[/quote]
Achter een knipoog en 'pesterijtje' zit vaak een kern van waarheid.
[/quote]
Achter een knipoog en 'pesterijtje' zit vaak een kern van waarheid.
[quote="Timo 2.0"] Zo, nou, en "renners" zonder licentie die worden me toch vaak gemasseerd. Wat een non-argumenten toch telkens weer over dat benen scheren. Face it: wielertoeristen scheren hun benen omdat zij graag op profs lijken. That's all.
[/quote]
Nee hoor! Weliswaar licentie, maar die nauwelijks gebruikt dit jaar door omstandigheden (lees: papa worden), en... gladde beentjes.
Ik word gewoon bloedjeg**l van over mijn eigen gladde pootjes wrijven, that's all
Face it: harige poten onder een strak broekje is gewoon geen gezicht.
(Oh ja, bovenstaande is met ';-)')
[/quote]
Nee hoor! Weliswaar licentie, maar die nauwelijks gebruikt dit jaar door omstandigheden (lees: papa worden), en... gladde beentjes.
Ik word gewoon bloedjeg**l van over mijn eigen gladde pootjes wrijven, that's all
Face it: harige poten onder een strak broekje is gewoon geen gezicht.
(Oh ja, bovenstaande is met ';-)')
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
De korrel zout is belangrijk ja. Een zak zout mag ook.
Maar als je de beginpost leest zie je ook dat ik ermee begonnen ben vanuit frustratie over steeds weer terugkomende discussies. Het gebrek aan respect voor een afwijkende mening, anders dan de jouwe... En het lijkt me prima als dat in/door dit topic hier wat gekanaliseerd zou worden.
Wat mij betreft alle ruimte dus voor tunnelvisies. :D:D
Wat ook heel erg fout is:
een regenjasje aantrekken voordat je een tunneltje in rijd en wereldverbeteraars op een fietsforum...
De korrel zout is belangrijk ja. Een zak zout mag ook.
Maar als je de beginpost leest zie je ook dat ik ermee begonnen ben vanuit frustratie over steeds weer terugkomende discussies. Het gebrek aan respect voor een afwijkende mening, anders dan de jouwe... En het lijkt me prima als dat in/door dit topic hier wat gekanaliseerd zou worden.
Wat mij betreft alle ruimte dus voor tunnelvisies. :D:D
Wat ook heel erg fout is:
een regenjasje aantrekken voordat je een tunneltje in rijd en wereldverbeteraars op een fietsforum...
[quote="lien"][quote="danny1407"]Het was een leuk topic, met al die knipoogjes en "pesterijtjes".
[/quote]
Achter een knipoog en 'pesterijtje' zit vaak een kern van waarheid.[/quote]
Of een vorm van jaloezie, waarom ik niet. Maar ik vind het wel leuk om te lezen dat sommige dingen niet kunnen anderen wel vinden dat het is kan en ieder uiteindelijk toch lekker doet wat hij of zij leuk en prettig vind.
Maar ik snap niet helemaal waarom je niet in een Prof teneu kan rijden als liefhebber. Kampioenstruien ben ik mee eens, die moet je verdienen en zeker, gele, groene bollen of anderszins.
Maar goed ik ben maar een leek.
[/quote]
Achter een knipoog en 'pesterijtje' zit vaak een kern van waarheid.[/quote]
Of een vorm van jaloezie, waarom ik niet. Maar ik vind het wel leuk om te lezen dat sommige dingen niet kunnen anderen wel vinden dat het is kan en ieder uiteindelijk toch lekker doet wat hij of zij leuk en prettig vind.
Maar ik snap niet helemaal waarom je niet in een Prof teneu kan rijden als liefhebber. Kampioenstruien ben ik mee eens, die moet je verdienen en zeker, gele, groene bollen of anderszins.
Maar goed ik ben maar een leek.
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX