Alles over vakanties op én met de fiets

Bikemotion 2010

alpe
Forum-lid
Berichten: 257
Lid geworden op: 22 sep 2006 15:02

alpe 24 okt 2010 22:44

Grappig, de vertegenwoordiger van Bianchi woont in het zelfde appartementencomplex als ik vroeger deed, zag hem altijd splinternieuwe bianchi's in z'n Seat Leon vouwen.

Sensa

tommeke14
Forum-lid
Berichten: 2021
Lid geworden op: 24 okt 2008 22:57

tommeke14 24 okt 2010 22:44

Die Kuota KOM was inderdaad erg mooi! :)

Ik vond die meisjes van Leontien.nl ook leuk :P

dickygiovanni
Forum-lid
Berichten: 1791
Lid geworden op: 04 aug 2010 01:20

dickygiovanni 24 okt 2010 22:55

@gvda; Top, mooie foto s! De mijne waren niet echt mooi gelukt, zo heb ik ze nog s goed kunnen bekijken. Veruit het meest genoten bij de stands van Scapin en Passoni, en DeRosa ook mooi, de Idol niet mee gerekent dan! De zwarte stalen Scapin (p8 ofzo) was voor mij de mooiste fiets, die met de Edco wielen, wat een schoonheid..

zorba
Forum-lid
Berichten: 1147
Lid geworden op: 20 jun 2010 14:37
Locatie: West Brabant

zorba 24 okt 2010 23:23

Waar blijven de foto's van de mooie vrouwen (regenboogpakje.....)??
Do not CROSS the road!

Mighty Bike Mike
Forum-lid
Berichten: 172
Lid geworden op: 07 nov 2009 12:54

Mighty Bike Mike 24 okt 2010 23:39

Guido, top foto's ik hoef mijn camera helemaal niet meer mee te nemen als jij elk jaar gaat ;-)
Ik heb vrijdag 4 uurtjes rond gelopen en een hoop moois gezien.
Kask helm gepast en die Vertigo zit echt super. Bij de stand van Pina was hier weinig info maar bij de Belgische verdeler was dit top.
Bij de campa stand konde ze weinig uitleg geven over de ratel die er helaas niet meer zit in de Eurus en Shamals.
Miche had de SR ook mooi aangepakt.
Carbon reparaties gezien wat weer perspectief biedt om mijn F4:13 weer te laten maken/spuiten en op te bouwen voor weinig.
Ik ga nog even op Guido zijn link foto's kijken.

Ciao


Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 25 okt 2010 01:31

@guido erg fraaie sets heb je gemaakt, chapeau!

@mensma, je bestand unrarren geeft aan dat het beschadigd is...

@mezelf, ga nu eens naar bed !!
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

gvda
Forum-lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 17 okt 2009 02:33
Contact

gvda 25 okt 2010 01:47

Bedankt voor de complimenten, mensen. Altijd leuk om te horen, vond het zelf ook wel geslaagd. Graag gedaan!
Het eerste en énige Nederlandstalige weblog over Italiaanse racefietsen: http://www.racefietsen.it

Gebruikersavatar
superrose
Forum-lid
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 sep 2009 00:36
Locatie: Amsterdam totdat ik terug de provincie in ga
Contact

Gebruikersavatar superrose 25 okt 2010 10:09

Nou, ik ga vandaag, ben benieuwd
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.

website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten

Gebruikersavatar
nespresso
Forum-lid
Berichten: 590
Lid geworden op: 06 dec 2008 23:52

Gebruikersavatar nespresso 25 okt 2010 11:02

Een hoop gezien, ik kwam om wat meer duidelijkheid te krijgen voor de aanschaf van een nieuwe ATB, maar nu weet ik 't helemaal niet meer... Of ja, eigenlijk wel, maar dat ligt way beyond mijn budget (Cannondale Scalpel 2 of 3). Ik ga nog maar even "broeden" op de modellen die wel tot de mogelijkheden behoren...

En waarempel zag ik ook nog 4 fietsen staan van Kestrel, maar met de RT1000 zijn ze helaas helemaal de weg kwijt...

jorisb
Forum-lid
Berichten: 1279
Lid geworden op: 21 mar 2008 10:56

jorisb 25 okt 2010 12:30

Veel gezien weer dit jaar, maar werd er nou niet echt warm van. Maar goed, ik ging ook meer voor de gezelligheid dan dat ik echt op zoek was naar iets.
Valt me wel op dat sommige stands slecht ontworpen/aangekleed waren. Bij Garmin bijvoorbeeld ontbrak alle type informatie, er lag een apparaat onder het plexiglas, maar kon veel mooier en duidelijker worden aangegeven volgens mij.
Scott had niet eens het nieuwe aero frame, dat snap ik dus niet, je kondigt een nieuw frame aan, dan kom je op een beurs en dan presenteer je die niet.
Voornamelijk de kleding vind ik vaak wat simpel gepresenteerd, heb je een hele mooie collectie met prachtige ontwerpen en dan hang je er 3 broeken en 4 shirtjes neer ipv heel mooi uit te stallen (om van sommige paspoppen met uitstekende lichaamsdelen maar niet te spreken)

De Colnago's vond ik er toch mooi uit zien, maar het is me ook dit jaar weer duidelijk geworden dat ik de Dogma toch wel de mooiste vind.
Verder gewoon lekker rondgelopen en hier en daar wat gebabbeld en gewoon een leuke dag gehad en me verlekkerd aan mooie fietsen die ver buiten mijn bereik liggen :)

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 25 okt 2010 13:15

[quote="SuperGrover1"]@guido erg fraaie sets heb je gemaakt, chapeau!

@mensma, je bestand unrarren geeft aan dat het beschadigd is...

@mezelf, ga nu eens naar bed !![/quote]

Dan is er iets met jouw computer, heb hem op m'n desktop en iPad getest na te hebben gedownload van rapidshare en werkt prima...

Plaats reactie