"De Avondetappe" 2014
-
- Forum-lid
Mart wordt nogal eens verweten vrouwonvriendelijk te zijn.
Na het lezen van de laatste berichten op dit topic........ach...
Blijft een leuk programma waar menig hobbyfietser met genoegen naar kijkt, mee is opgegroeid wellicht en wiens liefde voor de sport heeft doen ontvlammen of gevoed is.
Mart heeft met zijn kennis en passie voor de sport, hetgeen wij met hem delen, hier een grote bijdrage aan geleverd. Een enkele verkeerde uitspraak is hem toch te vergeven. Nogmaals, deze man op leeftijd verdient meer respect.
Zo, na dit positieve geluid nu weer ruimte voor het onderbuikzuur.
Heren ga uw ongeremde gang......
Na het lezen van de laatste berichten op dit topic........ach...
Blijft een leuk programma waar menig hobbyfietser met genoegen naar kijkt, mee is opgegroeid wellicht en wiens liefde voor de sport heeft doen ontvlammen of gevoed is.
Mart heeft met zijn kennis en passie voor de sport, hetgeen wij met hem delen, hier een grote bijdrage aan geleverd. Een enkele verkeerde uitspraak is hem toch te vergeven. Nogmaals, deze man op leeftijd verdient meer respect.
Zo, na dit positieve geluid nu weer ruimte voor het onderbuikzuur.
Heren ga uw ongeremde gang......
Stukje TDJ gekeken. Lang niet slecht, het ging echt over de koers. Maar net als je denkt "wat leuk" dan komt er weer een nietszeggend item over een Tacx of een of andere domme rondemiss. Of Genee verpest het weer door een stomme grap.
Je hoeft niet over alles te zeiken. Niets is perfect. Ik zit ook te kijken en vind het toch heel behoorlijk. Niet zo hautain als Mart en meer recht door zee en over de koers ipv een filosoof die ooit in bocht 20 woonde.havana schreef:Stukje TDJ gekeken. Lang niet slecht, het ging echt over de koers. Maar net als je denkt "wat leuk" dan komt er weer een nietszeggend item over een Tacx of een of andere domme rondemiss. Of Genee verpest het weer door een stomme grap.
Eric die aan Bauke vraagt of hij aan de schijterij was zonder gezeik.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Mijn punt was dat t dus best aardig is...
-
- Forum-lid HC
Vind ik altijd moeilijk: tegelijkertijd achter drukken en voor niet.Zorro schreef:havana schreef: Eric die aan Bauke vraagt of hij aan de schijterij was zonder gezeik.
Stukje TdJ gekeken, niet onaardig. VLV was vandaag van goed niveau met Wuyts aan tafel. Dan naast het tenminste ergens over.
Maar wellicht dat een kijker die minder van de koers weet sneller afhaakt als het geen geouwehoer meer is.
Maar wellicht dat een kijker die minder van de koers weet sneller afhaakt als het geen geouwehoer meer is.
'I have too many bikes', said no cyclist ever.
Gisteren met Thijs als tafelgast toch weer een aardige avondetappe gezien. Miste alleen de vraag of ze zich bij Giant-Shimano nog druk maken over het contract van Kittel nu ze mogelijk een sponsor te kort hebben.
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.
-
- Forum-lid
Ik weet niet of jij hebt op zitten letten, maar zoals ik het begreep zit Giant-Shimano voor volgend jaar ook goed, zoals ik het begreep was een cosponsor meer als extra zodat de druk op Giant iets minder wordt.
Zelf vraag ik mij meer af waarom Giant nu wel wil een team wil hebben maar met blanco dat niet wou, toch te weinig aansprekende resultaten tot dan toe?
Zelf vraag ik mij meer af waarom Giant nu wel wil een team wil hebben maar met blanco dat niet wou, toch te weinig aansprekende resultaten tot dan toe?
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
Heb ik zeker, echter gaan de geruchten dat giant nog niet heeft getekend voor 2015 en het managent van Kittel ergens halverwege juli wil weten of er voldoende buget is. Een Giant manager heeft wel aangegeven dat ze de tour in 2015 rijden, dus zal het wel goedkomen.thomwittendorp schreef:Ik weet niet of jij hebt op zitten letten, maar zoals ik het begreep zit Giant-Shimano voor volgend jaar ook goed, zoals ik het begreep was een cosponsor meer als extra zodat de druk op Giant iets minder wordt.
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Denk dat Kittel ook zijn treintje niet kwijt wil. Zoveel ploegen zijn er niet die vrijwel volledig in het teken van de sprinter staan.
Less is bore