Vanochtend tijdens het ontbijt een stukje gekeken, maar het leek mij een best zwaar parcours. Uiteraard ligt het eraan hoe hard de koers gemaakt wordt, maar lijkt mij toch dat als er goed wordt doorgereden het echt selectief gaat zijn.
Helaas de finish niet kunnen zien, kreeg geen enkele live-stream aan de praat op het werk
Ik zag via deze stream wel een aantrekkelijke koers. Doet mij een beetje denken aan Madrid 2005. Kan dus maar zo een sprint worden, maar dan voor de sterke mannen. Freire. Het zou toch niet? Ik gun het die kleine van harte. Het is de all time favoriet van mij en mijn vrouw! Daarnaast denk ik dat Langeveld ook nog wel eens verrassend uit de hoek kan komen!
Dus minstens 1 wereldkampioen bij Rabo volgend jaar, Michael Matthews gaat voor de bankiersploeg rijden.
Hij reed een machtige sprint, en was daarin afgetekend de sterkste.
Prachtig om na de streep de ontlading en blijdschap op het gezicht van deze krachtpatser te zien.
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.
Pffffft, het lelijkste jongetje van de klas, Bronzini, heeft de dameswedstrijd gewonnen .
Vos wéér 2e, iedereen zat naar haar te loeren.
En een zeer, zeer grote MIN voor de NOS dat ze niet eens de tijd namen voor een interview met Marianne. Dat moesten we nota bene bij onze zuiderburen horen. Zeer triest.