Gevallen in 2015
- Wolfhound32
- Forum-lid
Hahaha... bedankt voor het hart onder de riem Sweety. Ik ga het zeker proberen. Fietsen is voorlig echt een no-go.
- Forum-lid
Ik zeg toch niet dat ik dit voor hem bepaal. He he.Jans schreef:Moet jij zeggen. Hoe kun je dat nu voor een ander bepalen?
Maar ik dacht al wanneer komt er weer iets negatiefs.
Ghost Nivolet 6LC
- Sweety2008
- Forum-lid
@ Wolfhound32 heb je al geprobeerd om hard te lopen? Bij mij ging het vandaag iets minder omdat ik gister 80 minuten op de fietstrainer een tamelijk zware training heb gedaan.
Ach ja volgende keer beter.
Ach ja volgende keer beter.
Ghost Nivolet 6LC
- Wolfhound32
- Forum-lid
Ja, ik heb donderdag gelopen. Bij 4 kilometer knapte er iets in mijn kuit waardoor ik alleen nog maar wandelend verder kon, tevens zijn de spieren in mijn bovenbenen nu nog hard en gevoelig.
Nee.... hardlopen is niet mijn ding. Was hier eigenlijk al eerder achter, maar dacht nu (15 kg lichter) dat het wel beter zou gaan. Helaas. De schoenen hangen alweer in de wilgen.
Ik geef mijn polsen nog tot 1 januari de tijd om te herstellen en dan ga ik sowieso weer beginnen met fietsen. Ben er onderhand HE-LE-MAAL kláár mee. Zie de een na de ander om mij heen de 10.000 vol maken. En ik zat er zoooo dicht bij.
Nee.... hardlopen is niet mijn ding. Was hier eigenlijk al eerder achter, maar dacht nu (15 kg lichter) dat het wel beter zou gaan. Helaas. De schoenen hangen alweer in de wilgen.
Ik geef mijn polsen nog tot 1 januari de tijd om te herstellen en dan ga ik sowieso weer beginnen met fietsen. Ben er onderhand HE-LE-MAAL kláár mee. Zie de een na de ander om mij heen de 10.000 vol maken. En ik zat er zoooo dicht bij.
- Forum-lid
Dit klinkt als een zweepslag in de kuit. Kan zijn omdat je al pas weer begonnen bent met lopen.
Dit kan een beetje duren voordat het over is misschien merk je de kuit ook bij het fietsen.
Nou in ieder geval Beterschap. Het zit je ook niet mee dit jaar.
Dit kan een beetje duren voordat het over is misschien merk je de kuit ook bij het fietsen.
Nou in ieder geval Beterschap. Het zit je ook niet mee dit jaar.
Ghost Nivolet 6LC
Als je het een schrale troost is; ik ga dat ook niet halen. Ik zit net over de 7000 heen.Wolfhound32 schreef: Ik geef mijn polsen nog tot 1 januari de tijd om te herstellen en dan ga ik sowieso weer beginnen met fietsen. Ben er onderhand HE-LE-MAAL kláár mee. Zie de een na de ander om mij heen de 10.000 vol maken. En ik zat er zoooo dicht bij.
Veni. Vidi. Fietsie.
- Wolfhound32
- Forum-lid
@Sweety2008;Ik heb het eerder gehad, toen liep ik er bijna 2 weken mee. Nog bij de huisarts geweest met de vraag of het inderdaad een zweepslag was. Hij vertelde destijds dat het een samengetrokken spier was, of zo. Nu is de pijn al weer weg. Alleen de bovenbenen zijn nog steeds verzuurd. Ik zeg; snel weer op de fiets.
@TumTumTum; Vorig jaar zat ik op 7300, dus wat dat aangaat is 9100 al een ruine verbetering. Zeker omdat ik begin dit jaar als doel had, dat aantal kilometers te evenaren.
@TumTumTum; Vorig jaar zat ik op 7300, dus wat dat aangaat is 9100 al een ruine verbetering. Zeker omdat ik begin dit jaar als doel had, dat aantal kilometers te evenaren.
- Forum-lid
[quote="Wolfhound32"]@Sweety2008;Ik heb het eerder gehad, toen liep ik er bijna 2 weken mee. Nog bij de huisarts geweest met de vraag of het inderdaad een zweepslag was. Hij vertelde destijds dat het een samengetrokken spier was, of zo. Nu is de pijn al weer weg. Alleen de bovenbenen zijn nog steeds verzuurd. Ik zeg; snel weer op de fiets.
Ik denk dat ik volgend jaar hardlopen en fietsen ga combineren. Omdat ik nu toch allebeide sporten leuk vind om te doen. Ik hoef ook niet 10.000 km in het jaar te fietsen en een marathon lopen. Ik doe dit omdat ik het leuk vind zonder druk van buitenaf.
Ben blij voor jou dat het weer beter gaat nu je polsen nog.
Een ongeluk zit in een klein hoekje ben vandaag bijna weer over een van mijn katten gevallen. Gelukkig is het nog goed afgelopen.
In ieder geval nog veel sterkte alles komt goed.
Ik denk dat ik volgend jaar hardlopen en fietsen ga combineren. Omdat ik nu toch allebeide sporten leuk vind om te doen. Ik hoef ook niet 10.000 km in het jaar te fietsen en een marathon lopen. Ik doe dit omdat ik het leuk vind zonder druk van buitenaf.
Ben blij voor jou dat het weer beter gaat nu je polsen nog.
Een ongeluk zit in een klein hoekje ben vandaag bijna weer over een van mijn katten gevallen. Gelukkig is het nog goed afgelopen.
In ieder geval nog veel sterkte alles komt goed.
Ghost Nivolet 6LC
- Wolfhound32
- Forum-lid
@Jans, ik geloof meteen dat je hier helemaal gelijk in hebt. Alleen als ik rustig ga opbouwen zit ik al lang en breed weer op de fiets voor ik op een half uurtje lopen zit.
@Sweety, het duurt lang, maar elke dag merk ik dat het ietsjepietsje beter gaat. Kortom het gaat mij veeeeel te langzaam, maar het komt wel goed.
Elke dag dat ik nu niet op de fiets kan zitten denk ik weer aan mijn buurman en Le Grimpeur en dan besef ik me weer dat ik niet moet piepen.
@Sweety, het duurt lang, maar elke dag merk ik dat het ietsjepietsje beter gaat. Kortom het gaat mij veeeeel te langzaam, maar het komt wel goed.
Elke dag dat ik nu niet op de fiets kan zitten denk ik weer aan mijn buurman en Le Grimpeur en dan besef ik me weer dat ik niet moet piepen.
En je kunt voorlopig even blij zijn dat je lekker vlak woont, hoef je niet zo vaak te schakelen. Daar hield ik het langst last van. En zelfs het fietsen zul je zeer waarschijnlijk op moeten bouwen. Ook je polsen zullen niet zo maar een uur belastbaar zijn.
En je kunt voorlopig even blij zijn dat je lekker vlak woont, hoef je niet zo vaak te schakelen. Daar hield ik het langst last van. En zelfs het fietsen zul je zeer waarschijnlijk op moeten bouwen. Ook je polsen zullen niet zo maar een uur belastbaar zijn.
Als je nou ook nog af en toe een plons in het zwembad doet en niet meteen verzuipt zoals ik kan je volgend jaar meedoen aan een vrouwentriathlon. En dat is heel erg leuk. Ga ik kijken of ik je kan beaten.Sweety2008 schreef: Ik denk dat ik volgend jaar hardlopen en fietsen ga combineren. Omdat ik nu toch allebeide sporten leuk vind om te doen. Ik hoef ook niet 10.000 km in het jaar te fietsen en een marathon lopen. Ik doe dit omdat ik het leuk vind zonder druk van buitenaf.
Veni. Vidi. Fietsie.