hebben ze de waterfietsen in Amsterdam soms meegeteld?rhino7 schreef:Fietsers uit Noord-Holland zijn het langzaamst van heel Nederland. Met een gemiddelde van 15,1 kilometer per uur zijn we de minst snelle trappers van het land. Dat blijkt uit een onderzoek van Fietsersbond. In Drenthe fietsen ze met een gemiddelde snelheid van 15,9 kilometer per uur het snelst.
Morgen dan maar weer eens het gas opendraaien
Wat zijn jouw plannen voor morgen
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Nee, maar jij haalt dat gemiddelde zo verdomd hard onderuitmonsieurpinot schreef:hebben ze de waterfietsen in Amsterdam soms meegeteld?rhino7 schreef:Fietsers uit Noord-Holland zijn het langzaamst van heel Nederland. Met een gemiddelde van 15,1 kilometer per uur zijn we de minst snelle trappers van het land. Dat blijkt uit een onderzoek van Fietsersbond. In Drenthe fietsen ze met een gemiddelde snelheid van 15,9 kilometer per uur het snelst.
Sorry maar die MOEST ik wel scoren alhoewel menig Ajax spits er toch wel moeite mee had gehad.
Ik weet dat monsieurpinot zo'n slam dunk flauwe grap wel kan hebben.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
maar ík fiets meestal Zuid Holland of Utrecht inZorro schreef:Nee, maar jij haalt dat gemiddelde zo verdomd hard onderuitmonsieurpinot schreef:hebben ze de waterfietsen in Amsterdam soms meegeteld?rhino7 schreef:Fietsers uit Noord-Holland zijn het langzaamst van heel Nederland. Met een gemiddelde van 15,1 kilometer per uur zijn we de minst snelle trappers van het land. Dat blijkt uit een onderzoek van Fietsersbond. In Drenthe fietsen ze met een gemiddelde snelheid van 15,9 kilometer per uur het snelst.
Sorry maar die MOEST ik wel scoren alhoewel menig Ajax spits er toch wel moeite mee had gehad.
Ik weet dat monsieurpinot zo'n slam dunk flauwe grap wel kan hebben.
Helaas een lang nachtje werk gehad, dus straks nog maar uurtje virtueel fietsenSoap schreef:Als werk het toelaat morgen (en vannacht vooral...) een duurritje door Zuid Holland maken van een paar uurtjes. Even wat anders als de Tacx
Ik denk richting Nieuwegein voor een km of 100/125 vanuit Pijnacker.
ps. jaja duurritje
Los daarvan is het natuurlijk een provincie waar het nauwelijks waait. Ze moeten zich schamen dat het nog maar zo laag ishavana schreef:In het saaie-mensen-klassement staan de Drenthen ook al op één
Havana, ook al ben ik import, das wel een opmerking die pijn doet Maar moet je deels gelijk geven. Als ik eens in de stad kom (mevrouw Kilowatt heeft het allenrecht. Ik noem haar ook wel eens MegaWatt ) zie ik al die knollenkoppen en moet dan wel eens aan de Walking Dead denken....Gastheerg schreef:Los daarvan is het natuurlijk een provincie waar het nauwelijks waait. Ze moeten zich schamen dat het nog maar zo laag ishavana schreef:In het saaie-mensen-klassement staan de Drenthen ook al op één
@GastheerG: ROFLOLOMGBBQ...nauwelijks waait ? Ik ben halfdoof door dat windgebulder.
Maar goed, mijn plannen voor morgen is toch nog ff met de mooiweerfiets een rondje kop van Drenthe. Had hem Tacxklaar gemaakt maar hé, 15 graden en droog morgen !
older Budweiser
- plantagenet
- Forum-lid
Mits het droog is morgen een rondje rijden van een km of 60. Straks even een leuke route uitstippelen om op m'n garmin te zetten.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd