Garmin Edge 520
Ik heb geen problemen na software update. Ook geen problemen met bluetooth connectie, al gebruik ik deze enkel na de rit om het bestand te uploaden en niet tijdens een rit. Van de Garmin IQ apps verwacht ik momenteel niet al te veel heil. De ratings van de apps (gem. 2/5 ofzo) zeggen genoeg me dunkt.
ik heb mijn 520 een paar ritjes uitgeprobeerd, apparaatje bevalt goed, wel ff wennen aan de drukknoppen.
blijf zitten met 1 vraagje: bij de live segments geeft hij alleen aan als je een segment in fietst, je krijgt dan de melding GA! daarna springt hij weer op het gewone scherm en krijg je pas weer een melding als het segment erop zit. Bij mijn oude 810 kon je tijdens het gehele segment mee kijken of je voor of achter liep, is dit met een andere instelling te verhelpen?
blijf zitten met 1 vraagje: bij de live segments geeft hij alleen aan als je een segment in fietst, je krijgt dan de melding GA! daarna springt hij weer op het gewone scherm en krijg je pas weer een melding als het segment erop zit. Bij mijn oude 810 kon je tijdens het gehele segment mee kijken of je voor of achter liep, is dit met een andere instelling te verhelpen?
Ja maar dat zal waarschijnlijk de Garmin cadansmeter zijn, die verbindt met ANT+bwerter schreef:Als je een cadanmeter en hartslagmeter erbij hebt gekocht, dan kan dit wel. Het device maakt dan automatisch verbinding.
Het gaat mij er om of een bluetooth LE accessoire op de Edge 520 werkt.
Bluetooth kan idd enkel gebruikt worden om met smartphone te paren, niet met sensors.
Zie vergelijkende tabel:
http://www.dcrainmaker.com/2015/07/garmin-edge-520.html
Zie vergelijkende tabel:
http://www.dcrainmaker.com/2015/07/garmin-edge-520.html
Bij de sensor, maar je kan die ook op auto zetten, na een ppar km met gps ontvangst staat de omtrek er vanzelf in(Joost) schreef:Ik heb net een 520 gekocht en vraag me af waar ik de wielomtrek moet invullen ivm de snelheids/cadanssensor
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
-
- Forum-lid HC
Heb je voor de Strava segments op een Garmin 510/520 ook Strava Premium nodig?