Veldrijden 2015/2016
- fietser1972
- Forum-lid
ik was er zaterdag live bij in Essen. Mooie race. Zeer spijtig voor Mathieu dat hij mechanische pech kreeg. Hier wat foto's van de koers. Op de laatste foto was Mathieu net gewisseld na zijn pech. Zijn gezicht sprak boekdelen; hij kreeg wel een ovatie van het publiek.
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
-
- Forum-lid
Ik was zelf ook daar en heb nu pas de TV uitzending gezien.lugosi schreef:Jammer dat Mathieu stukken reed in Essen; ondanks dat het gat nog niet beslissend was maakte hij de grootste kans op de zege. Balen is dat. Vandaag in Overijse dan maar, Nys en VanAert zijn niet present.
Het gat was zeker niet beslissend want Nys was aan het terugkomen op van der Poel en had op 50 meter voor die materiaalpech nog maar 4 sec. achterstand van de 8 die het halve ronde daarvoor waren.
Ik liep ook rond in Essen, erg jammer van VDP's materiaalpech. Of hij echt had kunnen winnen zullen we natuurlijk nooit weten, maar hij was goed op weg.
Ook mooi om te zien was de wedstrijd voor G-renners (renners met een beperking) in Essen, voor de dames. Publiek moedigde iedereen aan en de speaker maakte er echt een feestje van. De profs waren op dat moment wel aan het inrijden wat het een beetje rommelig maakte, maar die staken hier en daar ook een helpende hand toe.
Ook mooi om te zien was de wedstrijd voor G-renners (renners met een beperking) in Essen, voor de dames. Publiek moedigde iedereen aan en de speaker maakte er echt een feestje van. De profs waren op dat moment wel aan het inrijden wat het een beetje rommelig maakte, maar die staken hier en daar ook een helpende hand toe.
- oldandslow
- Forum-lid
En net nu het peleton weer op volle sterkte aanwezig is krijgen we de wedstrijden weggestopt op Vier of het telenetkanaal. Alleen voor België dus. En Spa- Francorchamps en volgende week Namen wil ik eigenlijk toch wel heel graag zien!! Iemand een idee, voor Vier is wel een livestream te vinden denk ik, maar dat Telenet weet ik niet.
edit: deze gevonden : https://www.procyclinglive.com/livestream/
Hopelijk werkt het zondag.
edit: deze gevonden : https://www.procyclinglive.com/livestream/
Hopelijk werkt het zondag.
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works
Vier had vorig jaar nog een perfecte stream die in NL ook te bekijken was. Hopelijk dit jaar ook, Telenet is wel drama voor de nederlandse kijker.
Namen is trouwens altijd te volgen, de hele wereldbeker komt live op het youtube kanaal van de UCI.
Namen is trouwens altijd te volgen, de hele wereldbeker komt live op het youtube kanaal van de UCI.
De cross Francorchamps wordt ook uitgezonden op La Deux (tweede kanaal van de openbare Waalse Omroep), of dit ook op hun website live center uitgezonden weet ik niet.
De wedstrijd van zaterdag in Mol is gewoon te volgen op Vier. (zal dus ook wel een stream van zijn veronderstel ik)
De wedstrijd van zaterdag in Mol is gewoon te volgen op Vier. (zal dus ook wel een stream van zijn veronderstel ik)