was dat niet een verhaal wat uiteindelijk niet waar bleek?Lcsmet schreef:Als ik het goed begrepen heb ondertussen voor ongeveer 50%.
De teloorgang van Campagnolo
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
- Vieux chnoque
- Forum-lid
Nu 1 op de 2 fietsers een matzwart frame heeft met zwarte onderdelen,(de eerste stealth was opvallend, alle clones toch wel saai) zou Campa nu tegen deze trend in moeten gaan en weer meer gepolijst aluminium moeten brengen. In ieder geval is de vervanger van Athena ook in zilver te krijgen, een goede stap
Vieux Chnoque
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Maak me gek. Waar kan ik bestellen. Een echte heel mooie high end alu groep leg ik zo 1500-2000 euro voor neer, Moet het wel niveau Record C zijn, Maar dan wel qua uitstraling als technisch.Vieux chnoque schreef:zou Campa nu tegen deze trend in moeten gaan en weer meer gepolijst aluminium moeten brengen.
Waar kan ik vast intekenen.
Idd smaken verschillen, ik vind hem prachtig . En soms is er vooruitgang wat niet iedereen wilt zien, maar die is er echt...bluv107 schreef:Nou, deze is het geworden. Ik ga niet zeuren:
En die teloorgang zal ook wel meevallen http://www.cyclingweekly.co.uk/news/pro ... ium=Social
YFood !!!
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
gelukkig heb ik toch medestanders, de strijd voor dit 4 armige juweeltje leek al erg eenzaam te worden
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Lap, en ik heb me juist een Sram Red Etap gekocht.csteenbe schreef:............En die teloorgang zal ook wel meevallen New Campagnolo groupset could come with wireless shifting
..............
Maar ik denk dat tegen de tijd dat Campa een productieexemplaar op de schabben in de winkel heeft liggen mijn Etap toch aan vervanging zal toe zijn
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend