Festive 500?
Vrijdag en zaterdag met twee (koude & natte) buitenritten de teller op 213 gezet.
Vandaag 87km op Zwift om de teller op 300km te zetten.
Komende 3 dagen proberen elke dag 100 op Zwift te rijden - 100 extra ter compensatie voor binnen fietsen
Vandaag 87km op Zwift om de teller op 300km te zetten.
Komende 3 dagen proberen elke dag 100 op Zwift te rijden - 100 extra ter compensatie voor binnen fietsen
-
- Forum-lid
Gisteren lekker bij de kachel blijven zitten, vandaag weer op pad met 138km. Teller staat nu op 467km.
Grappig, bij mij staat de teller nu ook op 467km. Vandaag naar Twente gefietst (170km), morgen weer terug. Die 500km komen er dus wel. Alhoewel met deze weersvoorspelling ik waarschijnlijk wel ergens in een trein stap voor het laatste stukje.FryskBloed schreef: ↑28 dec 2020 17:18 Gisteren lekker bij de kachel blijven zitten, vandaag weer op pad met 138km. Teller staat nu op 467km.
Nog 80km te gaan voor mij. Vanmorgen was het toch lastig, erg koud en op veel plekken gevaarlijk glad. Toch bijna 90km op de teller.
Morgen klussen (elektriciteit voorbereiden voor plaatsing airco volgende week) dus waarschijnlijk niet fietsen (misschien 's avonds nog iets kort), woensdag dan een 150km en donderdag zie ik wel.
Morgen klussen (elektriciteit voorbereiden voor plaatsing airco volgende week) dus waarschijnlijk niet fietsen (misschien 's avonds nog iets kort), woensdag dan een 150km en donderdag zie ik wel.
Ik heb gisteren met 200km #drenthekanzelled200 een flinke dat in het zakje gedaan: totaal 415km (waarvan 370km onverhard). Ik ga de aankomende dagen nog de hei op, dus het zal lukken.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
De komende dagen word het toch wel minder, alleen maar regen. Als ik eenmaal onderweg ben en het gaat dan regenen. Dan doe je er niks meer aan en fiets je wel door. Maar als het de hele dag regent, ook als je begint. Hoe motiveren jullie jezelf dan om toch te gaan?
Vanmorgen een regen ritje van 48 km gereden . Hopelijk morgen wat droger .
Nog 2 dagen voor 139 km, moet lukken.
361 /500
Nog 2 dagen voor 139 km, moet lukken.
361 /500
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs