Forumrit Drenthe, zondag 14 augustus 2016
-
- Forum-lid HC
Heeft iemand uit Groningen / Friesland misschien nog een plaatsje over in de auto? Ik kom uit de buurt van Buitenpost (halverwege Leeuwarden/Groningen) en zou wel een stukje extra willen fietsen, maar Spier is net iets te ver.
-
- Forum-lid
AmstelGoldRaas komt uit Gorredijk, misschien hem even bericht sturen?
Nee hoor. Ieder moet lekker doen waar hij het meest plezier uit haalt. Ik heb wel problemen met lui die tijdens Parijs-Roubaix in het Bos van Wallers de chickenrun nemen en dan trots opscheppen onder de douche dat het wel meeviel.hvg5776 schreef:Ik denk dat Gerard alias GastheerG begint te vloeken als iedereen over de chickenrun gaat..
De profs kunnen in PR ook niet (meer) het paadje nemen doe het dan als toerist ook niet als je zo nodig PR wil rijden. En vind je kasseien niks moet er gewoon lekker niet gaan rijden.
Ik organiseer ieder jaar een teaser op het parcours van PR. Komen ook mensen met een MTB en die zijn er na 1 keer helemaal klaar mee. Ook komen er die zagen het amper zitten en zijn nu al vele malen mee geweest.
In de Amstel Gold hoor je de Cauberg op te gaan. In de RVV de Kwaremont, in PR het bos te doen. in Milaan San Remo de Poggio etc etc
Bij de Forumrit Drenthe moet het vooral een leuke dag worden. Flinten of niet. Misschien ben ik wel op een nieuwe fiets (zal hem zo eens uitpakken ) en doe ik ook geen flinten
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vroeg mij al af.... Komt de Prodigiosa mee?
Less is bore
Het wordt wel lastiger kiezen: afgelopen paar jaar kon ik alleen tussen blauw, blauw, blauw em blauw kiezen. Zit daar ineens wit tussendaniel1975 schreef:Ik vroeg mij al af.... Komt de Prodigiosa mee?
-
- Forum-lid
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar.
Overigens is het fietspad bij de eerste strook slechter dan het er uitziet. Ik weet wel wat ik dan doe.
Heb je genoeg van de keien, dan kun je een week later ook een klimpoging doen op de VAM-berg
Overigens is het fietspad bij de eerste strook slechter dan het er uitziet. Ik weet wel wat ik dan doe.
Heb je genoeg van de keien, dan kun je een week later ook een klimpoging doen op de VAM-berg
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
@Walter G. klopt het dat dit nu de route is van station Beilen naar het van der Valk hotel:
route
7,8 km in totaal dus en hoop dat daar geen kasseistuk in zit?
ik kom om 09:35 aan op dat station dus moet precies lukken
route
Ik zou de domoweg pakken. Maar ik kom uit Assen met de fiets naar Spier, dan zouden we kunnen afspreken voor station Beilen.monsieurpinot schreef:@Walter G. klopt het dat dit nu de route is van station Beilen naar het van der Valk hotel:
route
older Budweiser
Ik zit te twijfelen. Lijkt me heel leuk om mee te gaan, maar we zijn dan nog op vakantie. Dus als mijn gezin me een dagje kwijt wil, sluit ik graag op het laatste moment nog aan. We zitten in Ommen, dus al redelijk in de buurt.
Parijs-Brest-Parijs 2023
-
- Forum-lid
Als je uitstapt op station Beilen, kies je niet de fietsbordjes 'Centrum', maar ga je linksaf, langs de fabriek van FrieslandCampina (een stuk over het industrieterrein). Vervolgens houd je fietsbordjes 'Spier' aan. Deze route is korter, ongeveer 6 kilometer. Je volgt een fietspad dat parallel gaat aan de A 28. Je rijdt dan Spier door en volgt dan Dwingeloo. Dan steek je de A 28 over en dan rijd je zo tegen de eerder getoonde borden aan. Succes!monsieurpinot schreef:@Walter G. klopt het dat dit nu de route is van station Beilen naar het van der Valk hotel:
route