Het Grote Imitatietopic (frames en onderdelen)
- Jaap Telder
- Forum-lid
Ja, is ook zo, zal ik niet ontkennen.
Wat mij stoort is dat bij eventuele voorbeelden/voorvallen van anderen dan weer onterecht expliciet mijn naam genoemd moet worden en er inderdaad niet over "in het algemeen" wordt gepraat. Zie citaat.
....Natuurlijk gaat het in dit topic vooral om dertien in een dozijn frames, maar dan nog weet Jaap het verhaal achter die fietsen niet en dus ook niet of zijn intepretatie de waarheid is. Als hij dan ook nog geen enkel direct of indirect belang in dit verhaal heeft, dan kom je al heel gauw op smaad en laster uit....
Als ik al twijfel bij een frame kom ik er al niet mee, wees gerust.
Wat mij stoort is dat bij eventuele voorbeelden/voorvallen van anderen dan weer onterecht expliciet mijn naam genoemd moet worden en er inderdaad niet over "in het algemeen" wordt gepraat. Zie citaat.
....Natuurlijk gaat het in dit topic vooral om dertien in een dozijn frames, maar dan nog weet Jaap het verhaal achter die fietsen niet en dus ook niet of zijn intepretatie de waarheid is. Als hij dan ook nog geen enkel direct of indirect belang in dit verhaal heeft, dan kom je al heel gauw op smaad en laster uit....
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 16 jun 2016 10:06, 1 keer totaal gewijzigd.
daarom..Jaap Telder schreef:Ja, is ook zo, zal ik niet ontkennen.
Heeft niets met begrijpend lezen te maken.
- Jaap Telder
- Forum-lid
De volgende nep Pinarello:
De vorm van de bovenbuis is verkeerd. De monostay is te recht, er hoort een bolling in te zitten. Het frame lijkt eerder op een Paris dan op een Dogma.
De kapjes voor de kabelinvoer zitten op de verkeerde plaats en hebben een verkeerde vorm.
Het "made in Italy" hoort er niet, en als het ergens op zit is het een plakkertje en beslist niet gespoten.
De boutjes voor de bidons en kabelinvoerkapjes horen van het type torx te zijn en niet inbus.
De aanlas voor de voorderraileur hoort in de zitbuis te liggen en niet erop.
Het beschermstickertje op de liggende onderbuis is hier gespoten en zit bovendien veel te veel naar links geplaatst.Het hoort een dikke sticker te zijn met reliëf. Dit is bij de nep F8 ook vaak verkeerd.
En het zal dan ook BSA zijn i.pv. Italalian bottom bracket.
Het lettertype klopt dan weer wel beter dan die van de eerste versies.
http://link.marktplaats.nl/m1061019360
De vorm van de bovenbuis is verkeerd. De monostay is te recht, er hoort een bolling in te zitten. Het frame lijkt eerder op een Paris dan op een Dogma.
De kapjes voor de kabelinvoer zitten op de verkeerde plaats en hebben een verkeerde vorm.
Het "made in Italy" hoort er niet, en als het ergens op zit is het een plakkertje en beslist niet gespoten.
De boutjes voor de bidons en kabelinvoerkapjes horen van het type torx te zijn en niet inbus.
De aanlas voor de voorderraileur hoort in de zitbuis te liggen en niet erop.
Het beschermstickertje op de liggende onderbuis is hier gespoten en zit bovendien veel te veel naar links geplaatst.Het hoort een dikke sticker te zijn met reliëf. Dit is bij de nep F8 ook vaak verkeerd.
En het zal dan ook BSA zijn i.pv. Italalian bottom bracket.
Het lettertype klopt dan weer wel beter dan die van de eerste versies.
http://link.marktplaats.nl/m1061019360
Laatst gewijzigd door Jaap Telder op 16 jun 2016 10:55, 2 keer totaal gewijzigd.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
@Jaap: je moet het verschil kunnen zien tussen 'jouw bashen' (jouw woorden) en een discussie waarin jouw naam wordt genoemd. Jij bent nu eenmaal degene die er hier een persoonlijke missie van heeft gemaakt van het ontwaren van nep frames (dit kun je niet ontkennen ).
- Jaap Telder
- Forum-lid
Zie bovenstaande post van de nepperd, ik houd mij maar liever bij de feiten
Een foto zegt meer dan duizend woorden...
Een foto zegt meer dan duizend woorden...
Jongens jongens, zoveel mensen, zoveel wensen. ik krijg wel wat een slappe lul van sommige reacties hier. Met name wanneer schreeuwerige types als Geralt zich in deze discussie gaan mengen, capslock staat aan, er worden wat krachttermen gebruikt om zijn mening kracht bij te zetten. Erg jammer dat dit hier op dit forum plaats vind.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
die is fietsen volgens mij:Carrera87 schreef:Jongens jongens, zoveel mensen, zoveel wensen. ik krijg wel wat een slappe lul van sommige reacties hier. Met name wanneer schreeuwerige types als Geralt zich in deze discussie gaan mengen, capslock staat aan, er worden wat krachttermen gebruikt om zijn mening kracht bij te zetten. Erg jammer dat dit hier op dit forum plaats vind.
Geralt schreef: Ga toch fietsen, (zoals ik weer vanaf nu), kan mijn tijd wel beter benutten dan naar je gezwam te willen luisteren !!!!
Sowieso een ban voor iedereen die meer dan 1 uitroepteken achter een zin zet en/of de caps-lock knop niet snapt.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
HELEMAAL EENS!!!!!!!
- Supergrover
- Forum-lid HC
mensen die vragen, worden overgeslagen...Gastheerg schreef:HELEMAAL EENS!!!!!!!