Endurance racer
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tis idd made in Asia. Maar dat boeit mij niet zoveel dat dat een reden is.
Less is bore
Ik had van beide merken nog nooit gehoord. De Parlee is imo een gevalletje like it or hate it. Ik moet je eerlijk bekennen dat ik er niets mee heb.Ernie C. schreef:Volgens mij is het een Chinees.
Het is natuurlijk ook wel verstandig om eerst op die Kiaro te testen hoe het op de lange termijn met je heup gaat. Als je dan alsnog behoefte aan die Parlee krijgt, heb je in ieder geval een mooie winterfiets.
Die Kiaro kon ik ook niet, maar dat vind ik echt een mooie fiets.
Ik zou wel eens willen weten hoe mensen nu op een frame/fiets zouden reageren als de merken eens worden weggehaald. Zou dan nog "iedereen" de pina of de specialized aanwijzen als mooiste?
- daniel1975
- Forum-lid HC
De vorige generatie Dogma herken je van 100m afstand. Die had zeer herkenbare lijnen en identiteit.
De huidige reeks met aeroracers zijn allemaal 1 pot nat.
Ben ook wel zeer nieuwsgierig naar verschil tussen de Parlee en de Kiaro.
De huidige reeks met aeroracers zijn allemaal 1 pot nat.
Ben ook wel zeer nieuwsgierig naar verschil tussen de Parlee en de Kiaro.
Less is bore
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
-
- Forum-lid HC
Zo vind ik de Parlee wel mooi (mede omdat de merknaam niet zo overdreven in beeld is en je hem van 100m afstand niet herkend).Bospaadje schreef:Ik had van beide merken nog nooit gehoord. De Parlee is imo een gevalletje like it or hate it. Ik moet je eerlijk bekennen dat ik er niets mee heb.
Die Kiaro kon ik ook niet, maar dat vind ik echt een mooie fiets.
Ik zou wel eens willen weten hoe mensen nu op een frame/fiets zouden reageren als de merken eens worden weggehaald. Zou dan nog "iedereen" de pina of de specialized aanwijzen als mooiste?
€4.199 mooi? Nee natuurlijk niet. Voor dat bedrag zou ik op z'n minst massief goud willen.
Zonder merknaam zouden we waarschijnlijk een kwart van dat bedrag -€1.050 voor alleen een frameset- nog te duur vinden. Dogma's en Venge's zonder merknaam rijden er ook genoeg en daar spugen de meesten ook op.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als een frame van €1100 deze rijeigenschappen heeft en deze geo, dan krijg ik graag een tip. Ga ik 'm direct bestellen.
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Heb je al gekeken naar de Isaac Vitron
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
Past niet qua geo.
En de Kiaro is al onderweg
En de Kiaro is al onderweg
Less is bore
Bike24?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bike24, matzwart-rood. Niet mijn favoriete kleur, maar die witte is helemaal zo Cannondale2013.
Kan hem altijd nog hemelsblauw laten spuiten
Kan hem altijd nog hemelsblauw laten spuiten
Less is bore