Festka bikes
-
- Forum-lid HC
Knappe afmontage en bijzonder design!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- Jaap Telder
- Forum-lid
Het zal een prima fiets zijn maar hier zou ik echt niet op gezien willen worden, afgrijselijk. Zo'n vermommingsmodel wat je bij autoprototypes ziet die niet herkend mogen worden.csteenbe schreef:
Doet me ook denken aan dat afschuwelijke zebra wielrenpakje dat Cipollini wel eens aan had.
Maar het valt wel op ja.
De standaardgeometrie deugt niet, zitbuishoek te groot en stuurhoek te klein.NoBlink schreef:Vette fiets! Wat is er mis met de geo? Niet in jouw maat?Keezx schreef:Jammer van de geometrie!
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Idd is een beetje standaard raar de zitbuis hoek en stuur hoek, heb ik ook laten aanpassen adhv de geometrie van mijn andere fiets.Keezx schreef:De standaardgeometrie deugt niet, zitbuishoek te groot en stuurhoek te klein.
YFood !!!
Men mikt kennelijk toch meer op de toerders die een mooi frame willen dan mensen die mensen die ook hard willen rijden.
De potentiele koper moet hier zich IMO wel van bewust zijn en eventueel de geometrie aan laten passen.
De potentiele koper moet hier zich IMO wel van bewust zijn en eventueel de geometrie aan laten passen.
Herhaal dit niet onnodig
-
- Forum-lid HC
Bijna 15 pagina's met op iedere pagina een foto van een gelikte fiets of frame.Keezx schreef:Men mikt kennelijk toch meer op de toerders die een mooi frame willen dan mensen die mensen die ook hard willen rijden.
Waarom kijk ik hier nu niet vreemd van op?
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!