Tour 2018
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik ben nu wel nieuwsgierig of Froome heelhuids Parijs gaat halen.
Er zullen op de Franse hellingen meer dan waarschijnlijk "fans" staan die aan Froome duidelijk willen maken dat ze het met de UCI niet eens zijn.
Er zullen op de Franse hellingen meer dan waarschijnlijk "fans" staan die aan Froome duidelijk willen maken dat ze het met de UCI niet eens zijn.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ik ben uiteraard geen voorstander van geweld of iemand besmeuren met pies. Maar ik zou het wl kunnen waarderen als ze hem op een aankomst bergop gewoon omsingelen en stapvoets naar boven dwingen.
In de trend van, kom jij maar eens gezellig met ons een pilsje drinken.
Ik zou dat niet kunnen waarderen....Bospaadje schreef: ↑02 jul 2018 13:33 Ik ben uiteraard geen voorstander van geweld of iemand besmeuren met pies. Maar ik zou het wl kunnen waarderen als ze hem op een aankomst bergop gewoon omsingelen en stapvoets naar boven dwingen.
Wat mij betreft is het klaar nu. Froome is vrijgesproken, en hoewel ik de zaak verschrikkelijk vind stinken en het voor geen meter vertrouw allemaal, moet hij nu gewoon de kans krijgen om de Tour op een normale manier te rijden.
- Supergrover
- Forum-lid HC
maken ze er een wandeletappe van, is hij wel gewend.....Bospaadje schreef: ↑02 jul 2018 13:33 Ik ben uiteraard geen voorstander van geweld of iemand besmeuren met pies. Maar ik zou het wl kunnen waarderen als ze hem op een aankomst bergop gewoon omsingelen en stapvoets naar boven dwingen.
Ook weer zoiets, als Max Verstappen vlak voor de finish pech heeft en zijn auto valt stil, hij lopend over de finish gaat, heeft hij dan ook gewonnen?
-
- Forum-lid HC
Als hij zn auto mee neemt wel.
Bij het motor racen komt dit weleens voor.
Bij het motor racen komt dit weleens voor.
Als jij nou eens een flink eind opdonderstraalt met je zinloze bijdragen, dan bepalen wij hier wel waar we het wel en niet over moeten hebben. Dank je!
Zeg, doe jij eens ff relaxt joh. Wat zinvol of zinloos is, maak jij niet uit toch? Maar ondertussen zit je in het verkeerde topic; voor doping is er al een ander plekje ingeruimd. Gelieve daar alle verontwaardiging dan wel steunbetuigingen in de richting van de heer Chris F te ventileren. Dank..
Als je de laatste posts gelezen had, wist je dat de discussie inmiddels niet meer over doping gaat. En er komt een moment dat ik wel klaar ben met de bijdragen van beni, ik ben niet de eerste die er een opmerking over maakt. En dat moment was nu gekomen...fatmodul schreef: ↑02 jul 2018 15:17Zeg, doe jij eens ff relaxt joh. Wat zinvol of zinloos is, maak jij niet uit toch? Maar ondertussen zit je in het verkeerde topic; voor doping is er al een ander plekje ingeruimd. Gelieve daar alle verontwaardiging dan wel steunbetuigingen in de richting van de heer Chris F te ventileren. Dank..
Ik geef toe dat de manier waarop niet de schoonheidsprijs verdient. Excuus daarvoor, aan beni.
Laatst gewijzigd door SiO2 op 02 jul 2018 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Aangezien Ten Dam reserve stond voor de klimmers, zal hij in plaats van Kelderman naar de Tour gaan lijkt me.
- daniel1975
- Forum-lid HC
ASO heeft startverbod ingetrokken.
Wat een aanfluiting zeg.
Edit: en eigenlijk heb ik ook helemaal geen zin meer om de tour te kijken. Die schijnheilige kop van froome achter de lawyertrain; ik zit er niet op te wachten.
Het voelt allemaal zo verrot en corrupt dat de echte lol er vanaf is voorlopig.
Wat een aanfluiting zeg.
Edit: en eigenlijk heb ik ook helemaal geen zin meer om de tour te kijken. Die schijnheilige kop van froome achter de lawyertrain; ik zit er niet op te wachten.
Het voelt allemaal zo verrot en corrupt dat de echte lol er vanaf is voorlopig.
Less is bore